سامسونگ گلکسی A52s 5G تائیدیه BIS را دریافت کرد

شرکت سامسونگ در تلاش است تا تنوع اسمارت‌فون‌های 5G خود در طیف محصولات میان‌رده و پایین‌رده را افزایش دهد. غول کره‌ای پیش‌تر چندین اسمارت‌فون 5G را به بازار عرضه کرده و امسال نیز همه چیز با معرفی مدل‌های گلکسی A52 و گلکسی A72 آغاز شده است.

این گجت‌ها در 2 ورژن 4G و 5G روانه بازار می‌شوند. اکنون سامسونگ در تدارک عرضه هندست جدیدی با نام گلکسی A52s 5G مجهز به اتصال 5G است. بر اساس پیش‌بینی‌ها گلکسی A52s 5G به‌زودی در بازار هندوستان و سایر مناطق جهان عرضه خواهد شد. این اسمارت‌فون اخیرا در وبسایت اداره استاندارد هندوستان (BIS) رویت شده است.

عرضه ورژن ارتقایافته برخی مدل‌های سری گلکسی A و گلکسی M با پسوند S امری معمول به‌نظر می‌رسد. اخیرا گوشی جدید گلکسی A52s 5G با شماره مدل SM-A528B/DS موفق به دریافت یک گواهی‌نامه جدید شده است. متاسفانه فهرست BIS به جزئیات چندانی پیرامون این هندست اشاره نکرده است؛ اما تائیدیه BIS تائید می‌کند که گلکسی A52s 5G با قابلیت دریافت 2 سیم‌کارت روانه بازار شده و به‌زودی در بازار هندوستان قابل دسترس خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود که این هندست به‌طور همزمان و یا در آینده در بازارهای سایر مناطق جهان نیز عرضه شود.


گلکسی A52s احتمالا با برخی پیشرفت‌های داخلی نسبت به گلکسی A52 عرضه خواهد شد. این اصلاحات احتمالا شامل به‌کارگیری باتری بزرگتر، دوربین‌های ارتقایافته یا حتی پردازنده سریع‌تر خواهند بود. ورژن استاندارد گلکسی A52 5G مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 750G است. با این‌حال در مدل جدید احتمالا شاهد ارتقاء پردازنده به اسنپ‌دراگون 778G خواهیم بود. از این گذشته اسمارت‌فون گلکسی M52 5G نیز با همین پردازنده روانه بازار می‌شود؛ تراشه‌ای که عملکرد آن در مقایسه با اسنپ‌دراگون 750G به‌مراتب سریع‌تر است. این دستگاه احتمالا حتی از اسمارت‌فون گلکسی A72 5G نیز برتر ظاهر خواهد شد؛ مدلی که از جنبه دوربین و کارآیی یک محصول قدرتمند به‌شمار می‌رود.

مشخصات سامسونگ گلکسی A52 5G

یادآوری مشخصات اسمارت‌فون گلکسی A52 5G چندان خالی از لطف نخواهد بود. به هرحال گلکسی A52s 5G احتمالا از شباهت‌هایی با مدل قبل از خود برخوردار خواهد بود. گلکسی A52 5G مجهز به یک نمایشگر 6.55 اینچی آمولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 90 هرتزی است. این نمایشگر دارای یک حفره کروی‌شکل در قسمت مرکزی جهت استقرار دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی است. با بررسی پنل پشتی دستگاه وجود پیکره‌بندی دوربین چهارگانه توجه کاربران را به خود جلب خواهد کرد. ماژول مستطیلی‌شکل دوربین از سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی، حسگر تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند.

از جنبه سخت‌افزار داخلی نیز این اسمارت‌فون مجهز به پردازنده اسنپ‌دراگون 750G ساخت کمپانی کوالکام به‌همراه 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌داخلی است. بعلاوه به لطف وجود درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی کاربران به آسانی می‌توانند ظرفیت فضای ذخیره‌سازی هندست خود را افزایش دهند. انرژی موردنیاز گوشی از طریق یک باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی تامین می‌شود.

اسپیکرهای استریو و دریافت گواهی حفاظتی IP67 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گردوغبار سایر ویژگی‌های گلکسی A52 5G را تشکیل می‌دهند. این هندست با رابط کاربری One UI 3.0 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 11 در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

بر اساس پیش‌بینی‌ها هندست جدید گلکسی A52s 5G احتمالا با قیمت‌گذاری کمی گران‌تر از گلکسی A52 عرضه خواهد شد.

2 در مورد “سامسونگ گلکسی A52s 5G تائیدیه BIS را دریافت کرد”

  1. خبر خوشحال کننده ایه
    فایو جی ها هرچی بیشتر شن فورجیا ارزون میشن میتونیم یه گوشی خوب فورجی بخریم

    2
    3

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH