ایرفون‌های وان‌پلاس بادز پرو در روز 31 تیر ماه معرفی خواهند شد

اگرچه از ابتدای سال جاری تا کنون کمپانی وان‌پلاس از 2 اسمارت‌فون مختلف برند نورد رونمایی کرده است؛ اما کارشناسان از مدت‌ها قبل انتظار داشتند که تولیدکننده چینی تقریبا 12 ماه پس از معرفی نخستین عضو خانواده هندست‌های اقتصادی خود از سومین مدل میان‌رده نیز رونمایی کند.

اسمارت‌فون وان‌پلاس نورد 2 5G اخیرا به سرتیتر رسانه‌های خبری تبدیل شده و اکنون پیش از برگزاری مراسم رونمایی رسمی از این هندست در روز 22 جولای (31 تیر ماه) تقریبا تمامی ابهامات پیرامون آن برطرف شده و هیچ پرسش بزرگی بدون پاسخ نمانده است.

موضوعی که پیش‌تر هیچ ایده‌ای پیرامون آن وجود نداشته این است که وان‌پلاس احتمالا طی مدت 2 هفته آینده از محصول جدید دیگری نیز رونمایی خواهد کرد. این موضوع بسیار هیجان‌انگیز به‌نظر می‌رسد؛ بنابراین ناتوانی کارشناسان در پیش‌بینی معرفی ایرفون‌های وان‌پلاس بادز پرو تا حدودی مایه تعجب است.

استفاده از این نام کاملا قابل پیش‌بینی بوده و فاقد هرگونه ابهام است. این ایرفون سومین مدل بی‌سیم کمپانی به‌شمار رفته و بر بهبود ویژگی‌ها و عملکرد کلی نخستین ایرپادهای ساخت کمپانی وان‌پلاس تمرکز نموده است. چنان‌چه برای اطلاع از نتایج ارزیابی ایرفون‌های پیشرفته وان‌پلاس بادز پرو پیش از عرضه آن‌ها کنجکاو هستید؛ در این‌صورت بایستی تا زمان انتشار گزارش کارشناسان موسسه Lab Reviewer در روز 17 جولای (26 تیر ماه) منتظر بمانید.

وان‌پلاس مطابق رویه سنتی خود برای رونمایی از ایرپادهای جدید (حتی با وجود استانداردهای بسیار نامتعارف خود) هنوز جزئیات مربوط به وان‌پلاس بادز پرو را منتشر نکرده است. بنابراین کارشناسان در تلاش هستند تا مشخصات کلیدی و نقاط قوت این محصول برای فروش را حدس بزنند.

با بررسی محصولات رقیب نظیر ایرپادز پرو اپل، گلکسی بادز پرو سامسونگ و سایر ایربادهای ورژن پرو می‌توان حدس زد که وان‌پلاس بادز پرو با فناوری پیشرفته حذف نویز فعال و قیمت‌گذاری گران‌تر از مدل معمولی وان‌پلاس بادز روانه بازار خواهد شد. ورژن استاندارد وان‌پلاس بادز با قیمت‌گذاری خرده فروشی 79 دلاری تقریبا 1 سال پیش معرفی شد.

پیش از انتقال نام وان‌پلاس بادز پرو به فهرست برترین ایربادهای بی‌سیم سال 2021 با قابلیت حذف نویز فعال بایستی به خاطر داشت که نخستین نسل وان‌پلاس بادز در بررسی‌های سال 2020 عملکرد چندان درخشانی نداشته است. بنابراین در حال حاضر این ایربادها در میان برترین و ارزشمندترین مدل‌های بی‌سیم طبقه‌بندی نمی‌شوند.

2 در مورد “ایرفون‌های وان‌پلاس بادز پرو در روز 31 تیر ماه معرفی خواهند شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH