عکس‌های جدیدی از ماکت و قاب‌های سری آیفون 13 منتشر شد

ماکت‌های سری آیفون 13 برای شرکت‌های مختلفی که به آنها احتیاج دارند، ارسال شده است (به طور معمول برای شرکت‌های سازنده قاب‌ها و محافظ گوشی هوشمند) و این امر منجر به لو رفتن تصاویری از ماکت و قاب‌های طراحی شده برای این اسمارت‌فون‌ها شده است. چندی پیش عکسی منتشر گردید که در آن، هر چهار مدل از سری آیفون 13 به تصویر کشیده شده بود. امروز اما عکس‌های بیشتری از جدیدترین گوشی‌های هوشمند اپل منتشر شده است.

عکسی توسط Marques Brownlee به اشتراک گذاشته شده، که این بار هر چهار مدل سری 13 را در رنگ سفید نشان داده است. مطابق این عکس، آیفون 13 ابعاد بزرگتری نسبت به آیفون 13 پرو ندارد و تنها اختلافات جزئی در طراحی آنها مشاهده می‌شود. حتی اگر این دو گوشی هوشمند از صفحه نمایش یکسانی نیز برخوردار نباشند، انتظار می‌رود که ابعاد این دو مدل مشابه یکدیگر باشد.

طبق اخبار منتشر شده انتظار می‌رود که تنها دو مدل آیفون 13 و آیفون 13 پرو‌مکس دارای صفحه نمایش LTPO با نرخ نو‌سازی 120 هرتز باشند. در حالی که دو مدل دیگر این خانواده، با نرخ نوسازی 60 هرتز روانه بازار خواهند شد. احتمالا شرکت اپل در سری آیفون 14 خود، برای تمام مدل‌ها از صفحه نمایش LTPO بهره خواهد گرفت.

اخیرا عکس‌هایی از قاب و محافظ سری آیفون 13 منتشر شده است که تفاوت‌هایی در جانمایی دوربین‌ها و همینطور دکمه‌ها نسبت به سری آیفون 12 در آن به چشم می‌خورد.

عکس هایی نیز از قالب اسمارت‌فون های سری 13 نیز توسط شخصی به نام Benks که به عنوان سازنده لوازم جانبی گوشی های هوشمند در چین فعالیت می‌کند، به اشتراک گذاشته شده‌اند.

سری آیفون 13 توسط شرکت‌های فاکسکان و پگاترون تولید می‌شود که البته هنوز مرحله تولید انبوه آن‌ها آغاز نشده است. اما آغاز تولید انبوه این گوشی‌های هوشمند، با توجه به هدف‌گذاری اپل جهت عرضه آنها در ماه سپتامبر (و یا با تأخیر در ماه اکتبر)، دور از ذهن نیست.

2 در مورد “عکس‌های جدیدی از ماکت و قاب‌های سری آیفون 13 منتشر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH