طرح رجیستری

وزیر‌ ارتباطات: ۹۸/۵ درصد روستاییان و ۱۰۰ درصد شهروندان ایرانی به اینترنت متصل هستند!

چند وقتی است که در ایران با مشکل شدید برق و خاموشی انواع آنتن‌های مخابراتی و در ادامه رخداد مشکلات خدمات اینترنت و میزان آنتن‌دهی آن، مواجه هستیم. این روزها که همه تیرها و نگاه‌ها به سمت وزارت‌ ارتباطات و وزارت‌نیرو نشانه رفته است؛ عامل اصلی این کوتاهی و عدم ارائه خدمات درست به عموم از نظر جامعه، این دو وزارت‌خانه هستند.

علی‌رغم وعده‌های وزیر‌جوان دولت مبنی بر پیگیری‌های این وزارت خانه تا حصول نتیجه، اما متأسفانه هنوز هم در تمام کشور، مشکل قطعی اینترنت و پیامدهای آن را شاهدیم. آقای آذری جهرمی امروز در توییتی خبر از پوشش سرویس‌های اینترنتی در سراسر کشور و میزان بهره‌مندی مردم از این موضوع را داد. ایشان در توییت خود نوشت: ( از نظر جمعیتی، ۹۸/۵٪ روستاییان و ۱۰۰٪ شهروندان ایرانی به اینترنت متصلند. مقایسه دو تصویر، عملکرد این دولت در اتصال روستاها را نمایش می‌دهد. جزییات اطلاعات روستا به روستا هم برای شما در سامانه‌ی diiar.ir منتشر کردیم تا ارزیابی دقیق عملکرد میسر باشد.)

به نظر می‌رسد با وجود توییت وزیر ارتباطات کشور، اینکه اتصال به اینترنت تا این حد در کشور به حد مطلوب رسیده، نکته مثبتی است! اما سوال اینجاست که این قطعی‌های اینترنت چگونه رفع می‌شود؟ راهکارهای حل این معضل در کشور چیست؟ آیا فقط اتصال مردم به اینترنت کافی است یا باید زیرساخت‌های مخابراتی کشور نیز درست و به‌روز شود؟

دیدگاه‌های خود را با ما در میان بگذارید.

4 در مورد “وزیر‌ ارتباطات: ۹۸/۵ درصد روستاییان و ۱۰۰ درصد شهروندان ایرانی به اینترنت متصل هستند!”

  1. همین وزیر جوان یک ماه پیش اومد یزد و گفت تمام روستا ها به اینترنت وصل شدن !!!
    اما منطقه ما اینترنت که وصل نشد هیچ !
    آنتن هم پرید
    الان برای تماس ساده هم مجبوریم بیایم روی حیاط “”!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH