قابلیت پیام‌های محو‌شونده به نسخه بتا واتساپ در iOS افزوده می‌شود

یکی از آخرین ویژگی‌های مربوط به حریم خصوصی واتساپ، پیام‌های محو‌شونده است. این قابلیت که چندی پیش در اندروید ارائه شد، به‌زودی برای کاربران iOS نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. طبق آخرین خبرها، این ویژگی در نسخه بتا این برنامه در حال آزمایش است اما مطمئناً مدت زمان زیادی طول نخواهد کشید تا به نسخه نهایی iOS نیز افزوده گردد.

ویژگی پیام‌های محو‌شونده تنها مربوط به پیام‌های متنی نیست. این قابلیت همچنین پیام‌های رسانه‌ای مانند عکس و ویدئو را شامل می‌شود که به محض باز کردن آن‌ها توسط گیرنده، پاک خواهند شد. این قابلیت مشابه یکی از ویژگی‌های چت اینستاگرام است که با استفاده از آن می‌توان فیلم‌ها و عکس‌های محو‌شونده در این نرم‌افزار ارسال نمود.

این ویژگی که “view once” نامیده شده است، باید در اسمارت‌فون‌های هر دو طرف در دسترس باشد. شایان ذکر است که پیام‌های متنی محو‌شونده، پس از 7 روز پاک و ناپدید خواهند شد.

هنگام ارسال پیام‌های رسانه‌ای، یک تایمر اختصاصی در زیر قسمت ورود پیام در نظر گرفته شده است. این تایمر بلافاصله پس از اینکه گیرنده، عکس و یا ویدیو ارسالی را مشاهده نمود، با ارسال اعلانی فرستنده را از این مسئله مطلع می‌کند. با این حال، مانعی جهت ثبت اسکرین شات از سوی گیرنده قبل از ناپدید شدن پیام وجود نخواهد داشت.

2 در مورد “قابلیت پیام‌های محو‌شونده به نسخه بتا واتساپ در iOS افزوده می‌شود”

  1. با نرم افزار پلاس واتساپ میشه پیام حذف شده رو دید
    از لحاظ نرم افزاری ضعیفه خیلی راحت دورش میزنن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH