پاساژ بزرگ علاء الدین، هفت طبقه شد!

alaedin-mall-2

در مراسمی که ساعاتی پیش و در پاساژ بزرگ علاء الدین، واقع در خیابان جمهوری برگزار شد، طبقه هفتم این پاساژ بزرگ موبایل و تجهیزات جانبی به صورت رسمی افتتاح گردید. پاساژ علاء‌الدین را می‌توان بزرگ‌ترین بازار گوشی تلفن همراه در بازار خاور میانه دانست که با داشتن بیش از ۱۲۰۰ مغازه کوچک و بزرگ، روزانه پذیرای ده‌ها هزار خریدار مختلف از سراسر کشور است.

برگزاری این مراسم که با حضور گسترده خریداران، فروشندگان و تعداد کمی از اهالی رسانه انجام پذیرفت، بیشتر از آنکه حالت یک رونمایی رسمی را داشته باشد، به یک فستیوال پر هیاهو و شلوغ می‌مانست که جهت سرگرمی و تفریح برگزار شده است. در ابتدای این مراسم که با تاخیری نزدیک به یک ساعت صورت پذیرفت، ابتدا مولودی خوانی به مناسبت نیمه شعبان انجام گرفته و سپس با مجری‌گری روشن پژوه، جوایزی به حاضرین اهدا گردید.

alaedin-mall-5

البته خبرنگاران در محلی جداگانه با مدیر پاساژ علاء‌الدین به گفتگو پرداخته و از مشکلات و معضلات اصلی خریداران و دغدغه آن‌ها در این پاساژ بزرگ به بحث و گفتگو پرداختند که به زودی مشروح این مصاحبه جذاب را برای شما در آی‌تی‌رسان خواهیم آورد. مصاحبه‌ای که در آن به موارد مهمی چون شلوغی بیش از حد پاساژ، نبود سیستم تهویه مناسب، کلاه‌برداری برخی از فروشندگان، عدم نظارت کافی و… اشاره شده است و خواندن پاسخ مدیران علاء‌الدین در این خصوص و بیان نکاتی که شاید تا پیش از این نشنیده‌اید، خالی از لطف نخواهد بود.

alaedin-mall-3 alaedin-mall-4

5 در مورد “پاساژ بزرگ علاء الدین، هفت طبقه شد!”

  1. این پاساژ خطرناکترین مکان عمومی شهر تهران از نظر سازه و پیشبینی حریق است. خدا کنه هیچ اتفاقی اونجا نیفتد ولی واقعا خدا از سر طراح و مجری ساختمان و بخصوص مالکین سودجوی آن نگذرد. 1200 مغازه در هفت طبقه با ضعیفترین امکانات ارتباط بین طبقات، آسانسور کوچک و خراب ، راهروهای بسیار باریک به نسبت جمعیت و از همه مهمتر خطرات پیشبینی نشده آتش سوزی. هیچ نظارتی هم نیست. شهرداری هم فقط به فکر سودجویی است.

  2. همه جا آدم خوب و بد هست ولی چون اکثرا قشر جوان هستند کلاهبرداری در آن بیشتر است امیدوارم مدیریت پاساژفکری در این مورد انجام دهند!’

  3. علاالدین بازار مکاره سودجویان و کلاهبرداران و دروغگویان است. نیم ساعت جلو درش بایستید آدمایی که وارد میشن و خارج میشن رو نگاه کنید فقط تا درک کنید کارکرد پاساژو.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH