بهترین اپلیکیشن گردشگری خارجی

5 اپلیکیشن برتر سفر که هر گردشگری باید داشته باشد

اطلاع از اپلیکیشن‌های گردشگری برای آن دسته از افراد که اهل سفر هستند یا قصد دارند در آینده‌ای نزدیک به سفر بپردازد از واجبات است. مثلاً با نصب اپلیکیشن گردشگری ره بال آسمان بلیط هواپیما و بلیط هواپیما داخلی و خارجی به‌راحتی خریداری می‌شود. یا در دیگر برنامه‌ها می‌توانید مسیرها و امکانات موجود، آب‌وهوا، هتل‌ها و اقامتگاه‌ها و اطلاعاتی از این قبیل در مقصد مدنظرتان را به‌آسانی بیابید. به همین دلیل در ادامه نوشته همراه ما باشید تا با 5 نمونه از بهترین اپلیکیشن‌ها در حوزه گردشگری آشنا شوید.

1. اپلیکیشن ره بال آسمان

اولین اپلیکیشینی که قصد معرفی آن را داریم، اپلیکیشن ره بال آسمان است. ره بال آسمان یکی از آژانس‌های نامی و محبوب در زمینه فروش بلیط هواپیما و بلیط اتوبوس و بلیط قطار و سایر خدمات گردشگری است که بیش از یک دهه مشغول به فعالیت در این زمینه است. از آنجایی که راحتی و آسایش مسافر حرف اول را برای ره بال آسمان می‌زند، این آژانس تصمیم گرفته است که خدمات خود را علاوه بر مراجعه حضوری، تماس تلفنی و خرید اینترنتی از وب‌سایت rahbal.com ، در قالب اپلیکیشن نیز ارائه دهد. با نصب اپلیکیشن ره بال آسمان بلیط اتوبوس، بلیط قطار و انواع بلیط هواپیما داخلی و خارجی به‌راحتی خریداری می‌شود.

به این صورت که بعد از نصب برنامه، مبدأ، مقصد، تاریخ سفر و تعداد مسافران را وارد کرده و بعد از تأیید، تمام بلیط‌های مسیر مدنظرتان در تاریخ انتخابی را مشاهده خواهید کرد. آن‌گاه می‌توانید هر کدام که با شرایط و بودجه شما تناسب دارد را خریداری کنید. به کمک فیلترهای موجود در صفحه نیز می‌توانید انتخاب خود را شخصی‌سازی کرده و راحت‌تر خرید کنید. فیلترهایی نظیر ایرلاین و کلاس پروازی، بازه زمانی شبانه روز و رنج قیمت که خرید را بسیار لذت‌‌بخش‌تر و راحت‌تر خواهد کرد.

از مزایای خرید بلیط از اپلیکیشن ره بال آسمان می‌توان کدهای تخفیف موجود در برنامه و راحتی آن اشاره کرد. تمامی کدهای تخفیفی که آژانس ره بال آسمان برای مسافرانش ایجاد می‌کند، از طریق اپلیکیشن در دسترس قرار می‌گیرد. همچنین کار با این اپ بسیار ساده است و با خرید از آن می‌توانید تجربه خوبی برای سفر خود رقم بزنید. برای دانلود این اپلیکیشن نیز می‌توانید از طریق تمام مارکت‌های موجود مانند کافه بازار و وب‌سایت ره بال آسمان در دو نسخه اندروید و IOS اقدام کنید.

اپلیکیشن ره بال آسمان

2. اپلیکیشن نشان

 

اپلیکیشن نشان یکی دیگر از اپ‌های معروف و محبوب در حوزه گردشگری به‌حساب می‌آید که نقش خطیر مسیریابی را بر عهده دارد. مسیریابی مسأله‌ای بسیار مهم هنگام سفر است که انجام درست آن باعث می‌شود سفری بهتر و لذت‌بخش‌تر را تجربه کنید. با روشن‌بودن اینترنت و مکان تلفن همراه‌تان می‌توانید نقشه شهر را درون این اپلیکیشن ببینید و مکان مدنظرتان را به‌صورت دستی یا تایپ نام آن یا از طریق فرمان صوتی به‌راحتی بیابید. در اپلیکیشن نشان علاوه بر موقعیت مکان مدنظر، می‌توانید پمپ بنزین و جایگاه CNGها، مراکز خدماتی و بهداشتی، رستوران‌ها و… را با اولویت نزدیکی به موقعیت مکانی‌تان به‌راحتی بیابید. تمام مسیرها با یک فلش و به‌صورت متحرک و سه‌بعدی نشان داده می‌شود و کار با آن بسیار آسان است.

3. اپلیکیشن آب وهوا (Weather Underground)

5 اپلیکیشن برتر سفر که هر گردشگری باید داشته باشد

اپلیکیشن‌های داخلی و خارجی فراوانی برای آب‌وهوا وجود دارد که انتخاب هر کدامشان سلیقه‌ای است؛ اما ما اپلیکیشن Weather Underground را برای معرفی به شما انتخاب کرده‌ایم که عملکرد کامل و بسیار مطلوبی دارد. این برنامه اطلاعات خود را از بیش از 270 هزار ایستگاه هواشناسی دریافت می‌کند و دقیق‌ترین اطلاعات هواشناسی را با زبانی بسیار ساده به کاربر نشان می‌دهد. در این برنامه می‌توانید بارش‌ها، دما، ابرها و دیگر اطلاعات را به‌صورت تصویری ببینید و از قسمت Layers ترکیب لایه‌های دلخواهتان را انتخاب کنید. در قسمت Forecast، پیش‌بینی وضعیت هوا، دما، باد و احتمال و میزان بارش تا 10 روز آینده را دقت روزانه و ساعتی را می‌بینید و در پایین آن نیز، دما و احتمال بارش در قالب نمودار به‌نمایش درآمده است. بنابراین با کمک این اپلیکیشن می‌توانید لباسی مناسب را با خود برده و در زمانی مناسب به گشت‌وگذار در منطقه مدنظرتان بپردازید.

4. اپلیکیشن Airbnb

یکی دیگر اپلیکیشن‌های محبوب برای سفر در سرتاسر دنیا، اپلیکیشن Airbnb است. به کمک این اپلیکیشن می‌توانید با افرادی که قصد دارند اتاق، آپارتمان، خانه و دیگر اقامتگاه‌هایشان را در مقصد انتخابی شما اجاره دهند، آشنا شوید. این اپلیکیشن برای اقامت‌های طولانی و کوتاه کاربرد دارد؛ فقط کافی است زمان مدنظرتان را وارد کنید تا با انواع اقامتگاه‌ها با رنج قیمت گوناگون آشنا شوید و هرکدام که با جیب و خواسته‌های شما سازگارتر است را بگیرید. در برخی از مکان‌ها شما می‌توانید انواع در تورهای گردشگری، کلاس‌های مختلف، کارگاه‌های آموزشی و تفریحی و… را از طیق این اپ بیابید و در آن‌ها شرکت کنید.

5. اپلیکیشن TripAdvisor

اپلیکیشن TripAdvisor یکی از بهترین و شناخته‌شده‌ترین اپ‌های گردشگری برای سفرهای خارجی است. این برنامه مانند یک راهنمای سفر به شما در کشف نقاط دیدنی، اطلاع از بهترین هتل‌ها و رستوران‌ها و یافتن مقرون به صرفه‌ترین بلیط‌های هواپیما کمک می‌کند. یکی از خوبی‌های اپلیکیشن TripAdvisor آن است که می‌توانید نظرتان کاربرانی که قبلاً در مکان انتخابی شما بوده‌اند را ببینید و با استفاده از تجارب آن‌ها برای سفرتان برنامه‌ریزی کنید. همچنین می‌توانید با کمک این اپ هتل و بلیط هواپیما خود را رزرو کنید البته نه با کارت شتاب، بلکه نیاز به پرداخل ارزی دارید و با خیال راحت سراغ گشت‌وگذار بروید. از دیگر امکانات این اپ می‌‌توان به گزینه Cool Things To Do اشاره کنید. مثلاً در هتل نشسته‌اید و حوصله‌تان سر رفته است؛ با کلیک روی این آیکون فهرستی طولانی از سرگرمی‌ها و تفریحات اطراف هتل‌تان را خواهید دید که می‌توانید به انجامشان بپردازید. فقط فراموش نکنید که در همه مراحل اینترنت تلفن همراه و مکان‌یابتان روشن باشد.

بعد از آشنایی با 5 اپلیکیشن برتر سفر که هر گردشگری باید داشته باشد، نوبت به نصب آنها رسیده است. ما در این نوشته نیز به معرفی این 5 اپلیکیشن و نحوه کارکردشان پرداختیم تا شما سفری هرچه بهتر و راحت‌تر را تجربه کنید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

3 در مورد “5 اپلیکیشن برتر سفر که هر گردشگری باید داشته باشد”

  1. شاید خیلی از نرم افزارهای ایرانی جاسوسی باشن، ولی میشه دید چه دسترسی ای دارن. من خودم اپ ره بال آسمان رو برای خرید بلیط هواپیما استفاده میکنم و زمانی که دسترسی خاصی نمیگیره، چطوری میتونه جاسوسی باشه

    نشان هم انصافا خیلی خوبه، حداقل برای منی که مشهدم خیلی خوب کار میکنه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH