تصاویر و مشخصات سامسونگ گلکسی M22 در فضای اینترنت منتشر شد

پیرامون اسمارت‌فون آینده سامسونگ گلکسی M22 با شماره مدل SM-M225FV جزئیات فراوانی در فضای وب منتشر شده است و اکنون کاربران وبسایت DealNTech نیز تصاویر و مشخصات اولیه این دستگاه اقتصادی آینده سامسونگ را با سایرین به اشتراک گذاشته‌اند.

بررسی طراحی ظاهری گلکسی M22 نشان می‌دهد که این هندست از شباهت بسیار زیادی با اسمارت‌فون‌های گلکسی A22 و گلکسی F22 برخوردار است؛ اگرچه در طراحی پنل پشتی دستگاه از جلوه‌های بصری جزئی استفاده شده است.

این اسمارت‌فون با مدل‌های رنگی مشکی، آبی و سفید روانه بازار می‌شود. از جنبه مشخصات سخت‌افزاری نیز بایستی خاطرنشان کرد که گلکسی M22 به‌همراه یک نمایشگر سوپر آمولد 6.4 اینچی با رزولوشن اچ‌دی پلاس، نرخ نوسازی 90 هرتزی و ناچ قطره‌ای شکل روانه بازار خواهد شد.

پنل پشتی گوشی از ماژول دوربین چهارگانه شامل سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی در کنار لنز فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق سایر مولفه‌های ماژول دوربین را تشکیل می‌دهند. جزئیات پیش‌تر منتشر شده از به‌کارگیری تراشه هلیو G80 ساخت شرکت مدیاتک به‌همراه 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌داخلی قابل‌ ارتقاء حکایت دارند.

باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی گوشی احتمالا از شارژ با حداکثر سرعت 25 وات پشتیبانی خواهد کرد. این در حالیست که آداپتور شارژر عرضه شده درون جعبه گوشی تنها از توان خروجی 15 واتی پشتیبانی می‌کند. بر اساس شایعات گلکسی M22 با برچسب قیمتی 240 یورویی در بازار اروپا عرضه خواهد شد.

2 در مورد “تصاویر و مشخصات سامسونگ گلکسی M22 در فضای اینترنت منتشر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH