مشخصات ایرفون‌های سامسونگ گلکسی بادز 2 اعلام شد

تا موعد برگزاری رویداد Unpacked 2021 شرکت سامسونگ کماکان 1 ماه دیگر زمان باقی‌مانده است؛ اما اکنون مطابق سنت همیشگی کلیه جزئیات مربوط به محصولات آینده کمپانی منتشر شده است. آخرین جزئیات لو رفته به ایرفون‌های سامسونگ گلکسی بادز 2 مربوط می‌شود. این اطلاعات توسط اپلیکیشن همراه ابزارجانبی مذکور مورد تائید قرار گرفته و در این میان به جزئیات جدیدی نیز اشاره شده است.

یک توسعه‌دهنده با نام Tim Schneeberger به کالبدشکافی فایل APK برنامه پرداخت و اعلام کرد که گلکسی بادز 2 در رنگ‌های مشکی، سفید، خاکستری/سبز، بنفش و زرد عرضه خواهد شد. مدل‌های رنگی زرد و خاکستری/سبز گزینه‌های جدید و جالبی به‌نظر می‌رسند. همچنین فایل APK به عدم وجود مشخصه صدای 360 درجه‌ای اشاره دارد.

بعلاوه گزینه مربوط به حذف نویز نیز دارای 2 حالت روشن و خاموش بوده و از گزینه “high/low” خبری نیست. این گزینه احتمالا برای فعال‌سازی مشخصه حذف نویز فعال برای تنها یکی از ایربادها مورد استفاده قرار می‌گیرد. با این‌حال چنین مشخصه‌ای در گلکسی بادز پرو قابل دسترس نبود. سامسونگ گلکسی بادز 2 می‌تواند به چندین دستگاه مختلف به‌طور همزمان متصل شود و اتصال خود را به‌صورت یکپارچه تغییر دهد. این قابلیت یکی از پیشرفت‌های جالب نسبت به مدل‌های نسل اولی گلکسی بادز محسوب می‌شود.

فایل APK تائید می‌کند که هر یک از ایربادها مجهز به باتری 61 میلی‌آمپرساعتی بوده و کیس شارژ با باتری 472 میلی‌آمپرساعتی خود از شارژ بی‌سیم 2.5 واتی پشتیبانی می‌کند. کیس مخصوص مدل اولیه گلکسی بادز مجهز به یک باتری 270 میلی‌آمپرساعتی بود؛ بنابراین اکنون ظرفیت باتری کیس به میزان چشمگیری افزایش یافته است. اما ظرفیت باتری تعبیه شده در هدفون‌ها کاهش یافته و از 85 به 61 میلی‌آمپرساعت رسیده است.

ایرفون‌های جدید سامسونگ گلکسی بادز 2 دارای طراحی مینیمال بوده و با الگوی رنگ‌آمیزی جدید و ظاهری براق در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. قسمت خارجی کیس شارژ به رنگ سفید است؛ در حالی‌که رنگ‌آمیزی قسمت داخلی آن با گلکسی بادز 2 مطابقت دارد.

بر اساس پیش‌بینی‌ها گلکسی بادز 2 با برچسب قیمتی در محدوده 180 تا 200 یورویی (210 تا 235 دلاری) عرضه خواهد شد. البته قیمت‌گذاری این گجت بسته به بازار هدف آن متغیر خواهد بود.

2 در مورد “مشخصات ایرفون‌های سامسونگ گلکسی بادز 2 اعلام شد”

  1. بجای پیشرفت پسرفت میکنه
    چه مشکلی با ظرفیت باتری داره مشخص نیست
    مث گوشیاش همش ظرفیتو کم میکنه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH