شیائومی Mi 9 به‌روزرسانی MIUI 12.5 مبتنی بر اندروید 11 را دریافت کرد

شیائومی اخیرا در حال انتشار به‌روزرسانی جدید‌ترین نسخه رابط کاربری اختصاصی خود موسوم به MIUI 12.5 است. جدیدترین گوشی هوشمندی که این به‌روزرسانی را دریافت نموده، نسخه‌های عرضه شده گوشی هوشمند Mi 9 در اروپاست. اما اینک خبر خوش دیگری برای دارندگان گوشی هوشمند Mi 9 گزارش شده است. این خبر حاکی از آن است که برای نسخه‌های اروپایی این گوشی هوشمند، نه‌تنها به‌روزرسانی MIUI 12.5، بلکه نسخه جدید اندروید نیز منتشر شده و آپشن آپدیت از اندروید 10 به اندروید 11 برای این گوشی هوشمند فراهم شده است.

لازم به ذکر است که طبق شواهد و قرائن، این به‌روزرسانی یک آپدیت حجیم خواهد بود. حجم اینترنت مورد نیاز جهت دانلود این به‌روزرسانی در حدود 2.4 گیگابایت خواهد بود. بنابراین اگر محدودیتی در زمینه حجم مصرفی و دانلود محتوا دارید، می‌توانید از شبکه وایفای برای دانلود آن استفاده کنید. شماره ساخت این به‌روزرسانی با عنوان MIUI V12.5.1.0.RFAEUXM نام‌گذاری شده است. همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم و همانگونه که از عبارت “EU” در شماره ساخت این آپدیت مشخص است، این به‌روزرسانی برای گوشی‌های هوشمند Mi 9 عرضه شده در بازارهای اروپا منتشر شده است.

در عکس بالا که لیستی از تغییرات نرم‌افزاری را نشان می‌دهد، برچسب “Stable” نیز در کنار نام نسخه این به‌روز‌رسانی مشاهده می‌شود. اما استفاده از این عبارت لزوما به این معنی نیست که نسخه منتشر شده، نسخه نهایی این به‌روز‌رسانی باشد و تمام دستگاه‌های Mi 9 آن را دریافت کنند؛ زیرا شرکت شیائومی مایل است که در ابتدای کار، عرضه این به‌روزرسانی را محدود نماید. این کار به منظور حصول اطمینان از آن است که این آپدیت هیچگونه اشکال و یا باگ نرم افزاری نداشته باشد.

اگر همه چیز به درستی و مطابق برنامه پیش برود، در هفته‌های آینده شاهد انتشار گسترده‌تری از این به‌روز‌رسانی خواهیم بود. اگر گوشی هوشمند Mi 9 خود را از اروپا خریداری کرده‌اید، می‌توانید به صورت دستی تنظیمات گوشی خود را چک کنید. چرا که ممکن است این به‌روز‌رسانی برای شما نیز در دسترس قرار گرفته باشد.

لیست تغییرات آپدیت جدید گوشی هوشمند Mi 9 همانند سایر آپدیت‌های منتشر شده MIUI 12.5 برای اسمارت‌فون‌های دیگر است. در مورد تغییراتی که با اعمال این به‌روز‌رسانی مشاهده خواهد شد به مواردی نظیر “20 برابر شدن قدرت رندر سیستم”، “تنظیمات سفارشی مدل دستگاه” که منجر به سریع‌تر شدن عملکرد گوشی هوشمند خواهد شد و همینطور “MIUI سبک‌تر، سریع‌تر و پایا‌تر”، اشاره شده است. گفتنی است که وصله امنیتی ماه ژوئن سال 2021 نیز همراه با این به‌روز‌رسانی ارائه خواهد شد. احتمالاً انتشار و نصب این به‌روز‌رسانی بر روی تمام گوشی‌های هوشمند شیائومی Mi 9 تا ماه آگوست زمان خواهد برد.

شایان ذکر است که برنامه Notes با پشتیبانی از طرح‌بندی‌های پویا، نقشه‌های ذهنی با ساختارهای پیچیده، ابزارهای جدید برای طراحی و کشیدن دودلینگ و اسکرچینگ، ایجاد میانبر حرکتی جدید و پشتیبانی از قابلیت گلچین کردن، به روزرسانی بزرگی در رابط کاربر جدید شیائومی موسوم به MIUI 12.5 دریافت کرده است.

2 در مورد “شیائومی Mi 9 به‌روزرسانی MIUI 12.5 مبتنی بر اندروید 11 را دریافت کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH