آی‌فون 13 اپل از فناوری شارژ 25 واتی در بستر سیم پشتیبانی خواهد کرد

آخرین شایعه مطرح شده پیرامون سری آی‌فون 13 اپل به سرعت شارژ این اسمارت‌فون‌ها مربوط می‌شود. وبسایت MyDrivers با استناد به اظهارات یک رسانه خارجی گزارش می‌دهد که بر اساس اطلاعات گردآوری شده توسط شرکای زنجیره تامین، شرکت اپل احتمالا به‌دنبال افزایش سرعت شارژ باتری در برخی مدل‌های سری آی‌فون 13 تا سقف 25 وات است.

گوشی‌های سری آی‌فون 12 اپل از حداکثر توان شارژ 20 واتی پشتیبانی می‌کنند. بنابراین حتی افزایش ظرفیت شارژ به 25 وات نیز احتمالا مدت زمان لازم برای شارژ باتری را به میزان چشمگیری کاهش نخواهد داد. وبسایت MyDrivers خاطرنشان می‌کند که شارژر 18 واتی دیگر از جانب اپل ارائه نخواهد شد و شارژر 25 واتی جدید با قیمت‌گذاری کمی گران‌تر از نمونه 20 واتی ساخت اپل در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. در حال حاضر شارژر 20 واتی اپل با برچسب قیمتی 19.99 دلاری از طریق خرده فروشی‌ها در ایالات‌متحده عرضه می‌شود.

تولید یک شارژر جدید بدان معناست که کاربران آی‌فون‌های نسل آینده که خواهان بهره‌مندی از قابلیت شارژ با سرعت‌های بالاتر هستند؛ ناچارا بایستی نسبت به خریداری یک شارژر جدید اقدام نمایند؛ زیرا اپل دیگر آی‌فون‌های خود را به‌همراه آداپتور شارژ عرضه نمی‌کند.

مطابق روال معمول انتظار می‌رود که آی‌فون‌های جدید اپل در حوالی ماه سپتامبر معرفی شوند. آی‌فون‌های نسل آینده اپل احتمالا مجهز به قابلیت نمایشگر همیشه روشن بوده و با حداکثر 1 ترابایت حافظه‌داخلی در دسترس خریداران قرار خواهند گرفت. همچنین این هندست‌ها احتمالا از ماژول دوربین مربعی‌شکل با اندازه بزرگتر در پنل پشتی بهره خواهند برد.

گزارشات پیشین پیرامون سرعت شارژ باتری‌های آی‌فون نشان دادند که آی‌فون 13 احتمالا از فناوری شارژ بی‌سیم با سرعت بالاتر نیز پشتیبانی خواهد کرد. مدل‌های کنونی آی‌فون از شارژ بی‌سیم حداکثر 15 واتی با استفاده از شارژر MagSafe پشتیبانی می‌کنند.

آی‌فون 12 پرو مکس اپل به‌همراه کابل شارژ درون جعبه گوشی

2 در مورد “آی‌فون 13 اپل از فناوری شارژ 25 واتی در بستر سیم پشتیبانی خواهد کرد”

  1. باید سرعت شارژ رو بالاتر ببره اپل
    آیفونها همیشه از نظر نگهداری شارژ مشکل داشتن و دارند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH