آیپد مینی 6 از نمایشگر LED مینی بهره خواهد برد

بر اساس گزارش جدید منتشر شده از زنجیره تأمین شرکت اپل، نسل بعدی آیپد مینی که احتمالا در اواخر سال 2021 به بازار عرضه می‌شود، به نمایشگر LED مینی مجهز خواهد شد.

چندی پیش وب‌سایت DigiTimes گزارش داد که شرکای تامین اپل، نسل جدید نمایشگرهای LED مینی را برای مدل‌های آینده مک‌بوک پرو و آیپد مینی جدید که احتمالاً همان آیپد مینی 6 خواهد بود، ارائه خواهند کرد.

گزارشی دیگر نیز در وب‌سایت DigiTimes منتشر شده است که نشان می‌دهد شرکت Radiant Optoelectronics در سه ماهه سوم سال 2021 ارسال نمایشگرهای LED مینی را آغاز کرده و در اختیار شرکت اپل قرار خواهد داد. این شرکت در صدد است برای سه ماهه چهارم سال 2021، حجم تولید و تحویل این نمایشگرها را افزایش دهد.

نمایشگرهای LED مینی در مقایسه با نمونه‌های قدیمی، دارای کنتراست بهتر و سطح روشنایی بالاتر بوده و رنگ‌های تیره و مشکی را نیز بهتر نمایش می‌دهند. در سال 2020، یکی از تحلیلگران مطرح دنیای گوشی‌های هوشمند، به نام مینگ‌چی کو پیش‌بینی نمود که نسخه جدید آیپد مینی مجهز به نمایشگر LED مینی خواهد بود. در اوایل ماه جولای، وب‌سایت بلومبرگ گزارشی را منتشر نمود که نشان می‌داد آیپد مینی 6، در فصل پائیز سال جاری روانه بازار خواهد شد.

در ماه ژوئن، رندرهایی از آیپد مینی 6 منتشر شد. این رندرها دستگاهی با حاشیه‌هایی باریک را به تصویر کشیده بود که فاقد دکمه صفحه اصلی مانند دیگر مدل‌های فعلی آیپد است. افزون بر این طبق خبرهایی که اخیرا منتشر شده، آیپد مینی جدید به چیپست A15 که در سری آیفون 13 اپل استفاده خواهد شد، مجهز می‌شود.

2 در مورد “آیپد مینی 6 از نمایشگر LED مینی بهره خواهد برد”

  1. آیپد مینی به چه دردی میخوره وقتی با همین هزینه چن تا تبلت اندروید با صفحه نمایش بزرگتر میشه خرید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH