معرفی بهترین بازی‌های موزیکال برای اندروید و iOS

گیمرها زمانی که از موبایل‌های خود استفاده می‌کنند، ترجیح می‌دهند دیگر زیاد فعالیت شدیدی نداشته باشد و تقریباً آرامش خوبی را پس‌ از آن بازی‌های گاهی استرس‌زا به‌دست آورند. البته گیمرهای موبایلی زیادی هم وجود دارند که به گیم‌های پرهیجان علاقه بیشتری دارند.
در این مقاله ما به معرفی ۱۰ تا از بهترین بازی‌های موزیکال محبوب خواهیم پرداخت که می‌توانند آرامش بسیار خوبی را به شما بدهند.
اگر دوست دارید که بعد از یک گیم پرهیجان به آرامش برسید، با این مقاله‌ از آی‌تی‌رسان همراه باشید.

Cytus

یک بازی زیبا و موزیکال از استودیو Rayark که در آن شما با نواختن و گوش کردن موزیک‌های زیبا، داستان بسیار خوب آن را پیش می‌برید.
داستان نسخه اول بازی Cytus، به این شکل روایت‌شده است: در آینده‌ای بسیار نزدیک، ربات‌ها به درجه‌ای می‌رسند که در زندگی روزمره‌ انسان‌ها نقشی اساسی را پیدا می‌کنند، به‌گونه‌ای که می‌توانند جای روح انسان‌ها را نیز پر کنند. جهان بازی سیتوس نیز دقیقاً در همان زمان رخ می‌دهد و حال ربات‌ها جای روح و احساس انسان‌ها را گرفته‌اند و فقط با نواختن موسیقی قادر به بیان احساسات انسان‌ها هستند.

cytus-2
منطق بازی این‌گونه است که شما باید با گوش دادن به موسیقی‌ها و نواختن موسیقی بازی، به جلو بروید و داستان بازی را تمام کنید.
نسخه دوم بازی دقیقاً پس از تمام شدن داستان نسخه اول پیش می‌رود. در نسخه دوم، انسان‌ها تصمیم گرفته‌اند که با استفاده از اینترنت جهان و حقیقت انسان بودن را دوباره بازسازی کنند.
بازی Cytus، درعین‌حال که یک بازی موزیکال خوب است از داستان زیبایی هم برخوردار است. این عمر باعث می‌شود که یک انتخاب خوب برای گیمرهایی باشد که می‌خواهند این داستان زیبا را در کنار موسیقی‌های عالی آن تمام کنند.

 

Deemo

بازی Deemo، یکی از زیباترین و اعتیادآورترین بازی‌های سبک موزیکال از استودیو Rayark، همان استودیویی که بازی cytus را منتشر کرده است.

Deemo
طراحان Deemo داستان آن را اینگونه بیان کرده‌اند: دختر بچه‌ای از آسمان سقوط کرده و نمی‌داند کیست و از کجا آمده است! هم اکنون دیمو برای کمک به آن، درختی میکارد که با نواختنِ پیانو شروع به رشد می‌کند و این کار به دختر بچه کمک می‌کند تا حافظه‌اش را بازیابی کند!
شما در نقش دیمو، کاراکتر اصلی این بازی باید شروع به نواختن پیانو کنید تا هم درخت رشد کند و هم حافظه دختر بچه برگردد.

 

Arcaea

بازی Arcaea یک بازی در سبک موزیکال از استودیو lowiro برای پلتفرم‌های موبایلی است.
این بازی داستان خاص و عجیبی ندارد و شما باید با دنبال کردن هارمونی‌های نور به نواختن آهنگ بپردازید و استفاده از تکنیک‌های متفاوت لمس کردن، موسیقی‌های معروف ژاپنی را بنوازید.

Arcaea-New-Dimension-Rhythm-Game
این بازی توانسته فقط با ۵۰۰.۰۰۰ بار دانلود توسط کاربران اندروید و امتیاز ۴.۷ از ۲۴ هزار رأی، رتبه بسیار خوبی را در بین بازی‌های موزیکال به‌دست آورد.

 

Beat Shooter

بازی Beat Shooter یک بازی متفاوت از استودیو Badsnowball Limited است، یک بازی بین سبک موزیکال و شوتر!
وظیفه شما در این بازی حفظ ریتم موسیقی است. ریتم موسیقی‌ها در این بازی به‌مرور سخت‌تر می‌شود اما به آن معنی نیست که دیگر نمی‌توانید با آن همراهی کنید.

Beat-Shooter-Gunshots-Rhythm-Game-Cover

هدف اصلی بازی رساندن یک حس خوب به بازیکن است به خاطر همین موضوع بازی سخت خواهد شد اما نه آن‌قدر که دیگر نتوانید آن را ادامه دهید.
بازی گیم پلی بسیار خوبی دارد و شما در آن، باید باهدف گرفتن موانع در بازی و شلیک به سمت آن‌ها ریتم بازی را حفظ کنید.
توجه داشته باشید که شلیک در این بازی به‌صورت خودکار انجام می‌شود.

 

Lanota

بازی Lanota یک بازی زیبا و موزیکال با موسیقی‌های دل‌نشین از استودیوی بازی‌سازی Noxy games است.
تولیدکنندگان بازی، داستان آن را این‌گونه روایت کرده‌اند: حدود ۲۵۰ سال است که رنگ‌ها با جهان هستی قهر کرده‌اند، تنها راه مقابله با این فاجعه ساختن Notaliumهایی است که قرن‌ها پیش وجود داشته‌اند. مردم نمی‌دانند چگونه می‌توانند آن‌ها را بسازند. پس تنها راه رهایی انسان‌ها از این جهان بی‌رنگ، استفاده از Natoliumهای باقی‌مانده است.

Lanota-Android-Games
اما دو کودک بانام‌های Fisica و Ritmo تصمیم می‌گیرند با نواختن موسیقی، این سنگ‌ها را به‌دست آورده و شادی را به زندگی انسان‌ها بازگردانند!
در اینجاست که شما، باید به این دو کودک کمک کنید تا بتوانند Natoliumها را به‌دست آورند.
داستان بازی با تصاویر و انیمیشن‌های زیبایی روایت می‌شود و حال هوای انیمه‌ها را دارد. این بازی یکی از زیباترین بازی‌های موزیکال جهان است که توانسته امتیاز ۴.۷ از ۵ را به‌دست آورد.

 

VOEZ

و دوباره یک بازی دیگر از استودیو Rayark، سازنده دو بازی معروف Cytus و Deemo.

VOEZ
این بازی هم مانند دیگر بازی‌های استودیو Rayark دارای خط داستانی است و شما باید به شخصیت‌های بازی کمک کنید.
در این بازی شما باید به یک عده از جوانان کمک کنید تا هرچه بیشتر در زندگی خود موفق باشند و مشهور شوند. این بازی داستان خوبی دارد و از گیم‌پلی زیبایی برخوردار است.

 

Marshmello Music Dance

یک عنوان موزیکال از استودیو آمریکایی GAMEJAM که به‌صورت رایگان برای پلتفرم‌های اندروید و iOS منتشرشده است.
اگر کمی علاقه به دنیای موسیقی داشته باشید، حتماً با هنرمندی به نام Christopher Comstock بانام هنری Marshmllo آشنا هستید. این هنرمند به‌عنوان یک دی جی و آهنگ‌ساز به خاطر ظاهر متفاوتش معروف شد.

Marshmello-Music-Dance-Cover
ویژگی اصلی Marshmello کلاه اوست. او یک کلاه درست شبیه به مارشمالو درست کرده و آن را روی سر خودش قرار می‌دهد. جالب است بدانید که تا امروز او در هیچ منبع رسمی بدون این کلاه حاضر نشده و همین مسئله او را به یکی از هنرمندان متفاوت دنیای موسیقی تبدیل کرده است.
و اینجاست که استودیو آمریکایی GAMEJAM از این شخصیت یک بازی برای موبایل‌ها و تبلت‌ها ساخته است. یک بازی رسمی از این هنرمند که در تمام بازی از آلبوم خود این هنرمند یعنی Joytime برای آهنگ‌های بازی استفاده‌ شده است.
در بازی Marshmello Music Dance همانند دیگر بازی‌های سبک موزیکال شما باید در دنیای رنگارنگ آن، نوت‌های موسیقی را یکی پس از دیگری کنترل کنید.
هدف بازی، این نیست که شما را به چالش بکشد به همین خاطر در طول کل بازی سرعت و سختی آن افزایش پیدا نخواهد کرد و شما پس از مدتی بازی می‌توانید شخصیت‌های دیگر بازی را نیز قفل‌گشایی کنید.

 

Dancing Road

Dancing Road: Color Ball Run یک بازی موزیکال، سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز از استودیوی بازیسازی AMANOTES برای پلتفرم‌های موبایلی است.

Dancing-Road-Color-Ball-Run-Cover
در این بازی با گرافیک سه بعدی و موسیقی متنی بسیار زیبا و رنگ‌هایی نئونی، می‌بایست یک توپ زردرنگ را کنترل کرده و تا آنجایی که می‌توانید پیش بروید و رکورد بزنید. در طول مسیر حرکت شما، توپ‌های متفاوتی قرار می‌گیرند که تمام عرض مسیر را پر می‌کنند. از لابه‌لای این توپ‌ها، شما فقط از توپی می‌توانید عبور کنید که همرنگ توپ خودتان باشد و این درواقع چالش اصلی شماست! با دقت و سرعت‌بالای خود از میان توپ‌ها بگذرید و برای کسب بالاترین رکورد، ساعت‌ها سرگرم شوید.
در طول مسیر شما در این بازی، سکه و آیتم‌های زیادی وجود دارد که شما باید سعی کنید آن‌ها را کسب کنید.

 

Beat Blade

بازی Beat Blade: Dash Dance یک بازی سبک موزیکال از استودیوی هنگ‌کنگی BattleCry HQ Studio برای پلتفرم‌های موبایلی است.
از نظر طراحی، ایده و گیم پلی این بازی چیز خیلی جدید یا متفاوتی ندارد، این بازی نمونه‌های مشابه بسیار زیادی دارد. بااین‌حال نمی‌توان از سرگرم‌کننده بودن و درعین‌حال چالش‌برانگیز بودن آن صرف‌نظر کرد. در بازی Beat Blade: Dash Dance، شما باید در مراحل مختلف در نقش یک مبارز موزیکالی، هر مرحله از بازی را شروع کنید و مأموریت اصلی خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. در Beat Blade: Dash Dance با شروع بازی شخصیت اصلی به سمت جلو می‌دود. او یک شمشیر در دست دارد و وظیفه شما این است که حرکات این شخصیت را کنترل کرده و او را در مسیر درست هدایت کنید.

Beat-Blade-Cover
در این بازی دو نوع آیتم اصلی در طول مسیرها به شما نمایش داده خواهد شد. یکی از این آیتم‌ها در واقع همان امتیازها یا سکه‌هایی هستند که در نقاط مختلف پراکنده‌ شده‌اند و همگام با ریتم آهنگ در مکان‌های درست خود قرار گرفته‌اند، به‌طوری‌که وقتی شما به آن‌ها برسید و شخصیت بازی به آن‌ها ضربه بزند، شما با ریتم آهنگ همگام خواهید شد و جذابیت این بازی را درک خواهید کرد. دومین آیتم‌های موجود در بازی آیتم‌هایی مثل مین‌های دریایی هستند که با رنگ‌هایی متفاوت از رنگ آیتم‌های امتیازی نمایش داده می‌شوند. لازم به گفتن نیست که هرگونه برخورد با این مین‌ها منجر به باخت شما در بازی خواهد شد. هدف اصلی شما در هر مرحله به‌پایان رساندن مسیر، همزمان با اتمام آهنگ است.
در این بازی آهنگ‌های زیادی از سبک‌های مختلف ازجمله الکترونیک، پاپ، ترنس و حتی هیپ‌هاپ در نظر گرفته‌ شده است. این عمر باعث می‌شود که این بازی تمام علاقه‌مندان دنیای موسیقی را تحت پوشش خود قرار دهد.
این بازی دارای گرافیک زیبا و دوست‌داشتنی است و شما با کسب امتیاز و جمع‌آوری سکه در این بازی می‌توانید شخصیت و آیتم‌های جدید را قفل‌گشایی کنید.

 

Lost in Harmony

Lost in Harmony بازی جدید و فوق‌العاده زیبا در سبک موزیکال از استودیوی بازی‌سازی Digixart Entertainment، برای پلتفرم‌های موبایلی است که به‌صورت رایگان عرضه‌شده و با استقبال عالی کاربران سراسر جهان روبرو شده است. در این بازی شما با دو شخصیت دوست‌داشتنی، که یک پسر و دختر عاشق هستند، همراه می‌شوید و می‌بایست آن‌ها را در رویاهایشان غرق کنید! در این بازی شما باید با دویدن و جاخالی دادن از موانع مختلف به‌سلامت بگذرید و به نواختن موسیقی ادامه دهید!

Lost-in-Harmony-Cover
در این بازی انواع وسایل نقلیه از پشت سر به سمت شما می‌آیند که باید با چپ و راست رفتن از آن‌ها بگذرید و همچنین با نواختن موسیقی‌هایی فوق‌العاده از محبوب‌ترین آهنگسازان دنیا تجربه یکی از زیباترین بازی‌ها را در دستگاه‌تان به ارمغان بیاورید! گرافیک اچ‌دی، گیم‌پلی عالی، کنترل‌های لمسی ساده و از همه مهم‌تر، موسیقی خارق‌العاده این بازی، باعث شده است که این بازی یکی از عالی‌ترین بازی‌ها با امتیاز ۴.۶ از ۵.۰ باشد. قطعاً این امتیاز اتفاقی به‌دست نیامده!

 

در این مقاله سعی بر این بود، که بهترین بازی‌های سبک موزیکال برای تلفن‌های همراه معرفی شود. امیدوارم این لیست توانسته باشد چیزی که می‌خواستید را به شما بدهد و اگر علاقه به بازی‌های آرامش بخش دارید، می‌توانید به لیست بهترین بازی‌های آرامش بخش موبایلی هم نگاهی بیندازید.

3 در مورد “معرفی بهترین بازی‌های موزیکال برای اندروید و iOS”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH