تصاویر رسمی سامسونگ گلکسی زد فلیپ 3 در فضای اینترنت منتشر شد

وبسایت آلمانی WinFuture تصاویر رسمی بازاریابی برای اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی زد فلیپ 3 را با رزولوشن بالا منتشر نموده است. این تصاویر با رندرها و تصاویر بازاریابی پیش‌تر لو رفته مطابقت داشته و در رابطه با طراحی بازنگری شده پنل پشتی گوشی نیز نگرشی واضح‌تر را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. این اسمارت‌فون مجهز به آرایه دوربین با چیدمان عمودی بوده و احتمالا همانند مدل نسل قبلی خود دارای 2 سنسور دوربین 12 مگاپیکسلی است.

هندست جدید از فضای آزاد بیش‌تر برای نمایشگر پشتی برخوردار است و به‌نظر می‌رسد که اندازه نمایشگر پشتی از 1.1 به 1.9 اینچ افزایش خواهد یافت. بر اساس پیش‌بینی‌ها نمایشگر خارجی از عملکردهای بیش‌تری پشتیبانی نموده و در وهله نخست جهت نمایش اعلان‌ها و ساعت مورد استفاده قرار می‌گیرد. بعلاوه این نمایشگر می‌تواند به‌عنوان سوژه‌یاب برای دوربین نیز عمل نماید.

نمایشگر اصلی ظاهرا کماکان از اندازه 6.7 اینچی برخوردار است؛ اما این‌بار سامسونگ از یک پنل 120 هرتزی LTPO استفاده خواهد کرد. این هندست ظاهرا مجهز به یک فریم فلزی بوده و بر اساس محتوای گزارش امروز از یک لولای ارتقایافته استفاده خواهد کرد.

تصاویر مطبوعاتی لو رفته بار دیگر گلکسی زد فلیپ 3 را با نمایشگر خارجی بزرگ‌تر نشان می‌دهند

بر اساس اطلاعات پیشین، توان پردازشی این هندست از طریق تراشه اسنپ‌دراگون 888 به‌همراه 8 گیگابایت حافظه رم تامین خواهد شد. این هندست در 2 ورژن 128 و 256 گیگابایتی قابل دسترس خواهد بود. بعلاوه گلکسی زد فلیپ 3 دارای گواهی حفاظتی IPX8 در برابر آب‌خوردگی است. انرژی موردنیاز این گوشی تاشو صدفی‌شکل توسط یک باتری 3300 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ 15 واتی تامین خواهد شد.

به گفته وبسایت WinFuture این هندست با قیمت‌گذاری پایه 1200 یورویی (تقریبا 1416 دلاری) روانه بازار خواهد شد. برای مقایسه جالب است بدانید که ورژن 256 گیگابایتی گلکسی زد فلیپ 5G در زمان عرضه حدودا 1510 یورو قیمت‌گذاری شد. در ایالات‌متحده نیز ورژن پایه این هندست با قیمت‌گذاری حدودا 1000 دلاری قابل خریداری است.

تصاویر بازاریابی رسمی از سامسونگ گلکسی زد فلیپ 3

این تصاویر مطبوعاتی نشان‌دهنده مدل مشکی‌رنگ هندست هستند. همچنین به‌نظر می‌رسد که گلکسی زد فلیپ 3 در مدل‌های رنگی سبز، سفید، بنفش روشن، آبی تیره، خاکستری و صورتی روشن قابل دسترس خواهد بود. این هندست در روز 11 آگوست (20 مرداد ماه) معرفی شده و احتمالا لقب یکی از بهترین اسمارت‌فون‌های سال 2021 را به خود اختصاص خواهد داد.

2 در مورد “تصاویر رسمی سامسونگ گلکسی زد فلیپ 3 در فضای اینترنت منتشر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH