تبلت شیائومی می‌پد 5 در سه مدل مختلف روانه بازار خواهد شد

بر اساس شایعات منتشر شده شرکت شیائومی، تبلت جدید خود با نام می‌پد 5 را در سه نسخه معرفی خواهد کرد. افزون بر این، احتمالا تبلتی دیگر نیز توسط شیائومی معرفی و عرضه خواهد شد که ممکن است با نام ردمی روانه بازار گردد. البته در این گزارش، از تبلت ردمی سخنی به میان نخواهد آمد.

گفته می‌شود شرکت شیائومی، دو تبلت می‌پد 5 و می‌پد 5 پرو را به چیپست اسنپدراگون 870 مجهز نموده است که هر دو مدل از شارژ سریع 67 وات بهره برده و دارای باتری 8750 میلی‌آمپر‌ساعتی خواهند بود. تبلت می‌پد 5 پرو از قابلیت اتصال 5G برخوردار بوده و از یک دوربین 48 مگاپیکسلی در پنل پشتی دستگاه بهره می‌برد. تبلت می‌پد 5 نیز تنها به قابلیت اتصال وای‌فای مجهز بوده و از دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی در پنل پشت بهره می‌برد.

گفتنی است هر سه تبلت سری می‌پد 5، از نمایشگر 10.9 اینچی از نوع IPS LCD با نرخ نو‌سازی 120 هرتز و سرعت نمونه برداری لمسی 240 هرتز بهره خواهند برد. انتظار می‌رود که رزولوشن این تبلت‌ها 2560 در 1600 پیکسل باشد. این صفحه‌نمایش همچنین از قلم استایلوس با 4096 سطح فشار پشتیبانی نموده که این قلم در داخل قاب کیبورد، که چندی پیش و در اوایل ماه جاری در رندرهای سه بعدی این دستگاه رویت شد، جای خواهد گرفت.

مدل سوم از خانواده تبلت‌های می‌پد 5، می‌پد 5 لایت نام دارد که مجهز به تراشه‌ قدیمی اسنپدراگون 860 خواهد بود و تنها از قابلیت اتصال وا‌فای بهره خواهد برد. بر اساس شایعات منتشر شده، می‌پد 5 لایت از شارژ سریع 33 وات خواهد نمود.

لازم به ذکر است، با اینکه انتظار می‌رود رابط کاربری MIUI 13 در ماه آگوست منتشر شده و از سویی دیگر عرضه این تبلت‌ها نیز در ماه آگوست اتفاق خواهد افتاد، هر سه تبلت از خانواده می‌پد 5 از آخرین نسخه رابط کاربری اختصاصی شیائومی بی‌بهره مانده و با نسخه MIUI 12.5 روانه بازار خواهند شد.

در خانواده تبلت‌های می‌پد ۵، مدل چهارمی نیز وجود دارد که در ابتدای خبر به آن اشاره شد. این مدل احتمالا تبلتی از سری ردمی شیائومی خواهد بود. طبق گزارشات منتشر شده، این تبلت شیائومی مجهز به تراشه‌ اسنپدراگون 768G (و یا احتمالا یک تراشه‌ی Dimensity 1200) خواهد بود. بر اساس اسناد منتشر شده در پایگاه اطلاعاتی FCC، تبلت فوق‌الذکر احتمالا از شارژ 22.5 وات پشتیبانی خواهد کرد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این تبلت منتشر نشده است.

2 در مورد “تبلت شیائومی می‌پد 5 در سه مدل مختلف روانه بازار خواهد شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH