جزئیات مربوط به قلم S Pen Pro جدید شرکت سامسونگ اعلام شد

یک توئیت جدیدا منتشر شده به جزئیات جالبی پیرامون قلم آینده S Pen Pro اشاره نموده است. این قلم در واقع استایلوس اختصاصی جدید سامسونگ به‌شمار رفته و همراه با اسمارت‌فون گلکسی زد فولد 3 مورد استفاده قرار می‌گیرد. نکته جالب‌ اینکه پست مذکور برای مدت چند روز مورد توجه قرار نگرفته است؛ اگرچه منبع منتشرکننده آن نسبتا قابل اعتماد به‌نظر می‌رسد.

بر اساس شنیده‌ها این قلم استایلوس فعال مجهز به یک نوک باریک با ضخامت 0.7 میلی‌متر است که به نمایشگر تاشو گوشی آسیب نمی‌رساند. این قلم از 4096 سطح مختلف فشار پشتیبانی نموده و از طریق پورت USB-C شارژ می‌شود؛ موضوعی که به نوعی غیرمنتظره است. البته S Pen Pro به‌صورت مجزا به فروش رفته و به‌صورت مغناطیسی به کیس‌های سازگار متصل می‌شود. نهایتا پست مذکور خاطرنشان می‌کند که S Pen Pro با قیمت‌گذاری تقریبی 70 پوندی در بریتانیا عرضه خواهد شد.

جهت مقایسه جالب است بدانید که در حال حاضر مدل استاندارد SPen با قیمت‌گذاری حدودا 35 پوندی قابل دسترس است. این قلم نیز دارای نوک با ضخامت 0.7 میلی‌متر و قابلیت تشخیص 4096 سطح مختلف فشار است.

همچنین اکنون می‌توان با اطمینان اعلام کرد که قلم جدید S Pen Pro برای ارائه قابلیت‌های کنترلی از راه دور و پشتیبانی از ژست‌های حرکتی از اتصال بلوتوث برخوردار است. با این‌حال هنوز دقیقا روشن نیست که کدام مشخصه‌ها موجب تبدیل شدن قلم جدید به یک ابزار حرفه‌ای می‌شوند؟ اکنون صرفا می‌دانیم که S Pen Pro به نمایشگر گلکسی زد فولد 3 آسیب نخواهد زد.

2 در مورد “جزئیات مربوط به قلم S Pen Pro جدید شرکت سامسونگ اعلام شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH