بیش از 20 هزار طرفدار با امضاء طومار خواهان عرضه سری جدید گلکسی نوت شدند

کمپانی سامسونگ در روز 11 آگوست (20 مرداد ماه) از اسمارت‌فون‌های گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 رونمایی خواهد کرد. با این‌حال امسال غول کره‌ای از هیچ اسمارت‌فون جدیدی در سری گلکسی نوت رونمایی نخواهد کرد. سامسونگ مطابق روال گذشته پرچم‌داران سری گلکسی S خود را در 6 ماهه نخست هر سال و پرچم‌دار سری گلکسی نوت خود را در 6 ماهه دوم سال معرفی می‌کند. با این‌حال پس از عرضه سری گلکسی S21 در سال جاری شایعاتی مطرح شد که نشان می‌داد سری گلکسی نوت 21 امسال عرضه نخواهد شد. در ادامه سامسونگ نیز این خبر را تائید کرد.

وبسایت SamMobile در روز 31 جولای (9 مرداد ماه) درخواستی را در پایگاه Change.org تنظیم کرد. وبسایت مذکور امیدوار است که با این درخواست، شرکت سامسونگ سری جدید گلکسی نوت را در 6 ماهه نخست سال 2022 به بازار عرضه کند. در زمان تنظیم این گزارش، طومار مذکور توسط بیش از 20 هزار طرفدار امضاء شده است.

بر اساس گزارشات، سامسونگ صراحتا اعلام نکرده که تولید سری گلکسی نوت را متوقف خواهد کرد. بنابراین اکنون نمی‌توان با قطعیت اعلام کرد که آیا سامسونگ برای عرضه سری گلکسی نوت طی سال آینده برنامه‌ای دارد یا خیر.

ریاست سامسونگ الکترونیکس و مدیر واحد ارتباطات موبایلی کمپانی اخیرا اعلام کرد که سری گلکسی نوت 21 طی سال جاری عرضه نخواهد شد. مدیر اجرایی سامسونگ پیرامون برنامه‌های کمپانی برای عرضه سری گلکسی نوت هیچ توضیحی ارائه نکرد. اکنون بایستی منتظر بمانیم و ببینیم که آیا سامسونگ تولید سری گلکسی نوت را به طور کامل متوقف خواهد کرد یا خیر. با این‌حال غول کره‌ای طی سالیان آینده عمده توجه خود را روی اسمارت‌فون‌های تاشو متمرکز خواهد کرد. همچنین بسیاری از امکانات سری نوت سامسونگ در سایر مدل‌ها ادغام خواهند شد.

از زمان عرضه سری گلکسی نوت سامسونگ به بازار 10 سال گذشته است

نخستین مدل از سری گلکسی نوت در سال 2011 به بازار عرضه شد. سری گلکسی نوت طی 10 سال گذشته بر بازار پرچم‌داران رده بالای بازار تمرکز نموده است. در سال‌های بعدی شرکت سامسونگ بیش‌ترین توجه ولوکس‌ترین امکانات را به سری گلکسی نوت اختصاص داد. این سری با کلیه امکانات پیشرفته قابل ارائه در صنعت اسمارت‌فون عرضه می‌شود. با این‌حال بایستی خاطرنشان کرد که اسمارت‌فون گلکسی نوت 7 به‌دلیل نقص در طراحی با مشکلات جدی در زمینه باتری مواجه شد. این پدیده موجب شد تا سامسونگ نهایتا اسمارت‌فون مذکور را با هزینه‌ای هنگفت فراخوانی نماید.

از آن زمان به بعد نگرش مصرف‌کنندگان نسبت به سری گلکسی نوت به اندازه سابق چشمگیر نبوده است. گلکسی نوت 7 مجهز به پردازنده اسنپ‌دراگون 820 با کارآیی بالا بود. همچنین این هندست با جدیدترین فناوری تشخیص عنبیه در زمان خود و نمایشگری با رزولوشن 2K روانه بازار شد. چنان‌چه امسال شرکت سامسونگ پایان عمر سری گلکسی نوت را به‌طور رسمی اعلام نماید؛ در این‌صورت سری گلکسی نوت در دهمین سال از دوران حیات خود به پایان راه خواهد رسید. به‌نظر شما آیا سامسونگ نهایتا تولید سری گلکسی نوت را متوقف خواهد کرد؟

2 در مورد “بیش از 20 هزار طرفدار با امضاء طومار خواهان عرضه سری جدید گلکسی نوت شدند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH