شرکت Caviar از نسخه‌های لوکس گوشی‌های تاشو آینده سامسونگ رونمایی خواهد کرد

بر اساس برنامه‌ریزی‌ها گوشی‌های تاشو گلکسی سامسونگ طی هفته آینده معرفی خواهند شد. اما شرکت Caviar به‌عنوان یکی از فروشندگان اسمارت‌فون‌های لوکس حتی پیش از معرفی رسمی این هندست‌ها از برنامه‌های خود برای گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 رونمایی کرد.

گلکسی زد فلیپ 3 دارای تصویر یک جمجمه ظریف (Catrina Calavera) و مجموعا 419 قطعه سنگ با رنگ‌های زنده است. طرح جمجمه بر اساس اثر هنری دیگو ریورا؛ همسر فریدا کالو پیاده‌سازی شده است. در طراحی ورژن سفارشی گلکسی زد فلیپ 3 توسط شرکت Caviar از الماس، یاقوت سرخ، یاقوت کبود، زمرد و طلای سفید 18 عیار استفاده شده و این هندست دارای یکی از 2 الگوی طراحی شاخص برای جمجمه است.

از سوی دیگر گلکسی زد فولد 3 از ظاهری با رنگ‌آمیزی تیره برخوردار بوده و جمجمه آتشین نقش بسته روی پنل پشتی آن نماد غول Surt؛ پادشاه آتش اسکاندیناوی است. بدنه گوشی از جنس تیتانیوم مشکی‌رنگ ساخته شده است؛ در حالی‌که برای ساخت جمجمه از تیتانیوم صیقل‌خورده و یاقوت در قسمت چشم‌ها استفاده شده است.

شرکت Caviar به‌دنبال فروش تنها 99 دستگاه گوشی سفارشی گلکسی زد فولد 3 موسوم به Ragnarok Z Fold 3 با قیمت‌گذاری 10770 دلاری است. در عین‌حال گلکسی زد فولد 3 با روکش طلا نیز با قیمت‌گذاری نجومی 46460 دلاری عرضه خواهد شد. شرکت خاویار تنها 20 دستگاه از این هندست را تولید خواهد کرد. Caviar برای دریافت مبلغ سفارشات از انواع کارت‌های اعتباری عمده، PayPal، Apple Pay و بیت‌کوین پشتیبانی می‌کند.

شرکت سامسونگ طی هفته آینده و ضمن برگزاری رویداد Unpacked در روز 11 آگوست (20 مرداد ماه) از ورژن‌های معمولی و غیرلوکس گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 رونمایی خواهد کرد. این مراسم به‌صورت زنده پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH