سامسونگ گلکسی A52s 5G تائیدیه بلوتوث را دریافت نمود

گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A52s 5G با دریافت گواهینامه Bluetooth SIG گامی دیگر به سوی عرضه در بازار گوشی‌های هوشمند برداشته است. در وب‌سایت مرجع صدور این گواهینامه، برای گلکسی A52s 5G سه شماره مدل SM-A528B ،SM-A528B_DS و SM-A528N ذکر شده است.

لیست‌هایی که در این وب‌سایت منتشر شده هیچ‌گونه مشخصاتی در مورد گوشی گلکسی A52s 5G ارائه نداده‌اند. اما به لطف اطلاعاتی که در پایگاه داده گیک‌بنچ منتشر شده، مشخص شده است که گوشی هوشمند گلکسی A52s 5G با شماره مدل SM-A528B به تراشه‌ اسنپدراگون 778G مجهز بوده و از اندروید 11 و 8 گیگا‌بایت حافظه رم بهره می‌برد. این شماره مدل توسط پایگاه اطلاعاتی FCC نیز مورد تائید قرار گرفته و اتصال Wi-Fi 6 و وجود تراشه‌ NFC را در این گوشی هوشمند تصدیق کرده است.

تا بدین لحظه هیچ خبر رسمی از سوی سامسونگ در مورد گلکسی A52s 5G منتشر نشده، اما شایعات و خبر‌هایی که پیش‌تر منتشر شد حاکی از آن است که گوشی هوشمند گلکسی A52s 5G در واقع همان اسمارت‌فون گلکسی A52 5G سامسونگ با تراشه‌ اسنپدراگون 778G خواهد بود و نسخه‌ 128 گیگا‌بایتی آن در اروپا 450 یورو قیمت‌گذاری شده است.

اگر‌چه هنوز اطلاعاتی رسمی در مورد گلکسی A52s 5G منتشر نشده، اما شما کاربران آی‌تی‌رسان می‌توانید برداشت‌های اولیه ما از گوشی هوشمند گلکسی A52 5G را در اینجا مطالعه بفرمائید.

4 در مورد “سامسونگ گلکسی A52s 5G تائیدیه بلوتوث را دریافت نمود”

  1. لات کوچه خالی

    چه کاریه اخه
    چیپ ست عوض میکنند اسم گوشی رو تغییر میدهند
    رم و حافظه و دوربین عوض میکنن اسم جدید میذارن!

    1. امیرمحمد خاکپور

      این ایده تقریبا توسط اکثر برند های مطرح اجرایی میشه و مسئله ی خیلی بدی هم نیست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH