اسمارت‌فون‌های وان‌پلاس 6 و 6‌T جدیدترین نسخه‌ بتا‌ی اندروید 11 را دریافت کردند

شرکت وان‌پلاس در اوایل ماه جولای و پیش از موعد مقرر، اولین نسخه از بتای باز رابط کاربری اختصاصی این شرکت، موسوم به OxygenOS 11 مبتنی بر اندروید 11 را برای گوشی‌های هوشمند وان‌پلاس 6 و 6‌T منتشر نمود. اندکی بعد، اخباری منتشر شد که نشان می‌داد نسخه دوم بتا‌ی اندروید 11 نیز برای این دو گوشی هوشمند انتشار یافته است.

امروز سومین نسخه‌ بتای باز اندروید 11 برای این دو گوشی منتشر شده که البته این نسخه نیز مبتنی بر اندروید 11 بوده و در بستر رابط کاربری OxygenOS 11 اجرا خواهد شد. سومین نسخه‌ بتای باز اندروید 11، با مدیریت فرایند‌های در حال اجرا در پس‌زمینه رابط کاربری، امکان بهبود عملکرد و افزایش عمر باتری دستگاه را فراهم می‌سازد.

همچنین این نسخه از سیستم عامل، مشکل عدم فعال‌سازی قابلیت VoWiFi را بر‌طرف می‌کند. از سویی دیگر، مشکلاتی در مورد کار‌کرد ویژگی Work-Life Balance در زمان قفل شدن این دو گوشی هوشمند گزارش شده بود که با دریافت این نسخه از اندروید 11، مشکل نیز مرتفع خواهد شد.

کاربران این دو گوشی هوشمند وان‌پلاس، با به‌روز‌رسانی به سومین نسخه‌ بتای باز اندروید 11، شاهد پخش روان‌تر ویدیو در برنامه YouTube بوده و در کل می‌توان گفت که این به‌روز‌رسانی، ثبات کلی سیستم را بهبود خواهد بخشید. گفتنی است، این نسخه برخی دیگر از مشکلات و باگ‌های جزئی این دو تلفن هوشمند را برطرف خواهد نمود.

درمجموع، اگر تا‌کنون نسخه‌های بتا‌ی اندروید را برای گوشی هوشمند وان‌پلاس 6 و 6‌T خود نصب کرده‌اید، پیشنهاد می‌شود در اسرع وقت سومین نسخه‌ بتای باز اندروید 11 را نیز نصب کنید. در حال حاضر این به‌روز‌رسانی برای این دو گوشی هوشمند منتشر شده و در دسترس کاربران قرار دارد. شایان ذکر است که حجم اینترنت مورد نیاز برای بار‌گیری این نسخه 191 مگا‌بایت است.

با توجه به اینکه آپدیت‌های بتا‌ی اندروید 11 با سرعت مناسبی در اختیار کاربران این دو گوشی هوشمند وان‌پلاس قرار گرفته، انتظار می‌رود که به‌زودی آخرین و پایدار‌ترین نسخه اندروید 11 برای گوشی‌های هوشمند وان‌پلاس 6 و 6‌T منتشر شود.

دیدن چنین واقعیتی که این شرکت چینی از تلفن‌های قدیمی خود (هر دو اسمارت‌فون در سال 2018 روانه بازار شدند) به این شکل پشتیبانی می‌کند، اتفاقی بسیار خوب قلمداد می‌شود. چرا‌که این پشتیبانی به طور معمول از سوی برند‌های گوشی‌های اندروید صورت نمی‌پذیرد. گفتنی است اندروید 11 خود تقریباً یک ساله است، بنابراین منطقی است که وان‌پلاس هرچه زودتر نسبت به انتشار به‌روزر‌سانی پایدار اندروید 11 اقدام نماید.

2 در مورد “اسمارت‌فون‌های وان‌پلاس 6 و 6‌T جدیدترین نسخه‌ بتا‌ی اندروید 11 را دریافت کردند”

  1. پشتیبانی نرم افزاری اندرویدیا واقعا بده
    دوست من آیفون 8 داره هنوز براش اپدیت میاد اما گوشی هواوی من رفته تو لیست مرده ها!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH