نقد و بررسی دستبند هوشمند هواوی بند 6؛ اسمارت بند در قامت یک ساعت هوشمند

در این مطلب به سراغ اسمارت بند هواوی بند 6 رفته‌ایم و تمامی نقاط قوت و ضعف این مچ‌بند هوآوی را مورد نقد و بررسی قرار داده‌ایم.

هواوی یک برند اثبات شده در بازار لوازم جانبی تلفن همراه و گجت‌های هوشمند است که محصولات متنوع آن در حوزه‌های مختلف عرضه شده و محبوبیت فراوانی میان خریداران دارد.

اسمارت بند‌ها و ساعت‌های هوشمند، یکی از دسته‌ محصولات پرطرفدار هواوی هستند که با قیمت مناسب و امکانات خوبی که دارند، متمایز از محصولات دیگر برندهای بازار شناخته می‌شوند.

چندی پیش میزبان ساعت هوشمند هواوی واچ فیت بودیم و نقد و بررسی کامل این ساعت هوشمند را تقدیم شما کردیم. اما حالا هواوی بند 6 به دست‌مان رسیده و می‌خواهیم نگاهی دقیق به قابلیت‌ها و عملکرد این بند هوشمند بیندازیم.

هواوی بند 6 یکی از جدیدترین محصولات این شرکت چینی است که در فصل گذشته معرفی و چند وقت پیش وارد بازار ایران شد.

هوآوی بند 6 همانطور که از نامش پیداست، یک مچ‌بند هوشمند است و در دسته ساعت‌های هوشمند قرار نمی‌گیرد. البته طراحی این محصول به گونه‌ایست که تفاوت فراوانی با ساعت‌های هوشمند ندارد و در واقع یک بند پیشرفته و نزدیک به ساعت‌های هوشمند است.

امکانات، قابلیت‌ها و حتی طراحی این محصول با هواوی واچ فیت شباهت زیادی دارد اما واچ فیت به عنوان یک ساعت هوشمند، مشخصاتی دارد که در بند 6 هواوی دیده نمی‌شود و به همین دلیل بند 6 از نظر امکانات در رده مچ‌بندهای هوشمند باقی می‌ماند.

بند 6 هواوی را می‌توان یک محصول متفاوت در بازار نامید، اسمارت بندی که شباهت زیادی به یک ساعت هوشمند دارد و یکی از گران‌ترین مچ‌بندهای هوشمند بازار است. اگر به دنبال خرید یک اسمارت بند حرفه‌ای هستید و بند 6 هواوی یکی از گزینه‌های مد نظر شماست، با نقد و بررسی اسمارت بند هواوی بند 6 همراه آی‌تی‌رسان باشید:

مشخصات هوآوی بند 6

ابعاد
43 در 25 در 10 میلی‌متر
وزن
18 گرم بدون بند
نمایشگر
1.47 اینچ امولد با رزولوشن 365 در 194
سنسورها
شتاب‌سنج، ژیروسکوپ و سنسور اپتیکال ضربان قلب
سیستم عامل
 Lite OS
باتری
14 روز به همراه شارژر مگنتی

طراحی و کیفیت ساخت

همانطور که اشاره کردیم، هوآوی بند 6 شباهت زیادی به ساعت‌های هوشمند دارد. مچ‌بندهای معمولی با یک صفحه نمایش کوچک و کشیده تولید و عرضه می‌شوند، اما هواوی بند 6 نمایشگر مستطیلی بزرگی دارد که ظاهر این اسمارت بند را شبیه به ساعت‌های هوشمند کرده، همچنین نوع بند و سگک ساده آن نیز کاملا شبیه به ساعت‌های هوشمند است و به همین دلیل شاید کسی متوجه نشود که محصولی که دور مچ دست شماست، اسمارت بند است نه ساعت هوشمند…!

بند 6 هواوی در عین حال که به ساعت واچ فیت همین شرکت شباهت دارد، تشابه بسیاری هم به آنر بند 6 دارد و می‌توان این دو مچ بند را برادر و خواهر یکدیگر نامید.

این ساعت (بدون در نظر گرفتن بند) 43 میلی‌متر طول، 25 میلی‌متر عرض، 10 میلی‌متر ضخامت و 18 گرم وزن دارد. بدنه قاب این محصول از پلی‌کربنات مقاوم تولید شده و بند آن طبق انتظار جنس سیلیکونی دارد.

بند سیلیکونی در اکثر بندها و ساعت‌های هوشمند بازار از جمله اپل واچ‌های گران قیمت نیز استفاده می‌شود و یک جنس استاندارد برای تولید بند و ساعت هوشمند است. البته بندهای مچ بند هواوی از سیلیکون‌های تحت تاثیر اشعه ماورا بنفش ساخته شده که مناسب پوست هستند.

بندها این محصول با دوام بوده و در برابر خاک و غبار مقاومت دارند البته خود بند 6 هواوی به طور کامل ضد آب بوده و می‌توان آن را تا عمق 50 متری آب نیز پوشید. به این ترتیب بند 6 هواوی برای تمارین ورزش‌های آبی مانند شنا و غواصی در دریا و اقیانوس مناسب است.

همچنین این ساعت در دمای منفی 10 درجه تا مثبت 45 درجه سانتی‌گراد کار می‌کند و سنسورها و سخت افزار آن برای رد و بدل کردن اطلاعات در دمای بسیار سرد و بسیار گرم آماده‌اند.

یکی از نکات منفی در مورد بند 6 هواوی آن است که بندهای آن از بدنه جدا نمی‌شوند و نمی‌توان بندهای مختلفی را بر روی آن امتحان کرد. به این ترتیب خریداران تنها می‌توانند از 4 رنگ مشکی گرافیتی، نارنجی کهربایی، سبز جنگلی و صورتی شکوفه گیلاسی که خود هواوی برای این بند در نظر گرفته، استفاده کنند.

البته توجه داشته باشید، قاب پلی‌کربناتی بدنه ساعت با رنگ بندها هم‌خوانی دارد، یعنی در مدل نارنجی و صورتی، قاب رنگ طلایی و در رنگ مشکی و سبز، قاب رنگ طوسی تیره دارد.

نمایشگر

در خصوص صفحه نمایش اسمارت‌بندهای معمول بازار چیز خاصی نمی‌توان گفت اما نمایشگر امولد هوآوی بند 6 مشخصاتی دارد که ذکر آن خالی از لطف نیست. این مچ بند از یک نمایشگر 1.47 اینچی بهره می‌برد که بزرگ‌تر از اکثر مچ‌بندهای هوشمند بازار است. اندازه این نمایشگر با آنر بند 6 هیچ تفاوتی ندارد اما تنها 2 دهم اینچ از ساعت هواوی واچ فیت کوچک‌تر است.

هواوی بند 6

صفحه نمایش بند 6 هواوی دارای رزولوشن 368 در 194 است، این نمایشگر کیفیت بسیار خوبی دارد و رنگ‌های مختلف را به خوبی نشان می‌دهد. دور نمایشگر حاشیه‌ای باریکی وجود دارد و به همین دلیل بر خلاف ادعای هواوی، صفحه نمایش بند 6 تمام صفحه یا اصطلاحا Edge to Edge نیست.

در رابط کاربری ساعت تنها اشکال گرافیکی به چشم می‌خورد و خبری از پخش تصویر یا ویدیو نیست، از این رو پنل امولد این نمایشگر قرار نیست اتفاق خارق‌العاده‌ای را رقم بزند و کیفیت آن برای نمایش بخش‌های مختلف رابط کاربری و اشکال گرافیکی کاملا مناسب است.

زمان خاموش شدن صفحه بعد از آخرین تاچ در پنل تنظیمات اسمارت بند قابل تنظیم است، نور نمایشگر نیز در حالت معمولی کاملا مناسب بوده و حتی زیر نور آفتاب جزئیات صفحه خوانده می‌شود.

هواوی بند 6

عملکرد تاچ این صفحه نمایش هم عالی نیست اما قابل قبول است، در 80 درصد مواقع صفحه به تاچ شما پاسخ دقیق می‌دهد اما گاهی هم لازم است دوبار انگشت خود را با صفحه لمس کنید تا گزینه مورد نظر اجرا شود.

این مطلب را نیز بخوانید: راهنمای جامع خرید ساعت هوشمند

رابط کاربری

هواوی بند 6 از سیستم عامل Lite OS بهره می‌برد که رابط کاربری ساده‌ای دارد. صفحه پیش فرض این اسمارت‌بند همان واچ فیس‌هایی است که زمان و برخی اطلاعات دیگر را به ما می‌دهند. واچ فیس‌های بند 6 هواوی تعداد خیلی زیادی ندارند و تنوع در آن‌ها کم است، به این ترتیب شاید تنها از یک یا دو واچ‌فیس خوشتان بیاید و تنها از همان‌ها استفاده کنید.

با نگه داشتن انگشت خود بر روی صفحه واچ فیس، وارد منوی واچ فیس‌ها می‌شوید و واچ فیس‌های مختلف را می‌توانید مشاهده کنید. تعدادی از واچ‌ فیس‌ها در کنار بازگو کردن زمان، اطلاعاتی مانند گام شمار، میزان کالری، زمان ورزش و غیره را نیز نمایش می‌دهند، در این واچ فیس‌‌ها می‌توان اطلاعات به نمایش درآمده را شخصی‌سازی کرد.

منوی تنظیمات

زمانی که بر روی نمایشگر بند 6 هواوی، انگشت خود را از بالا به پایین می‌کشید، صفحه تنظیمات سریع همانند نوار اعلان در گوشی‌های اندرویدی به نمایش در می‌آید. در این صفحه می‌توانید حالت DND را فعال و غیرفعال کنید، همچنین زمان روشن بودن نمایشگر، آلارم و گزینه تنظیمات در دسترس هستند.

اعلان‌ها

زمانی که انگشت خود را در صفحه اصلی به سمت بالا می‌کشید، نوتیفیکیشن‌ها به ترتیب قابل مشاهده هستند. هواوی بند 6 برای نشان دادن نوتیفیکیشن‌های فارسی مشکلی ندارد اما در این صفحه ایموجی‌ها به نمایش در نمی‌آید و اگر اعلانی که برای شما آمده دارای ایموجی باشد، آن را نخواهید دید.

به علت وجود صفحه نمایشگر بزرگ این محصول، خواندن پیامک‌ها و نوتیفیکیشن‌ها در آن بسیار راحت‌تر از بندهای معمول بازار است، همچنین در کنار هر اعلان لوگو برنامه آن مانند مسنجر، جیمیل، واتساپ یا غیره دیده می‌شود تا بدانید این اعلان را در چه برنامه‌های دریافت کرده‌اید. تنها نکته در مورد بخش اعلان آن است که این قسمت در ابتدا کار نمی‌کرد، این موضوع در اپلیکیشن هواوی Health بر روی تلفن همراه اشاره شده بود و طبق پیشنهاد همین اپلیکیشن با یک بار خاموش و روشن کردن گوشی، مشکل نمایش نوتیفیکیشن‌ها در بند 6 حل شد.

برنامه‌های مورد علاقه

شما از صفحه اصلی می‌توانید به سمت راست یا چپ نیز حرکت کنید، با این کار وارد یک چرخه از برنامه‌های مورد علاقه می‌شوید که در آن به ترتیب از راست به چپ برنامه‌های پایش فعالیت (نشان دهنده گام‌شمار، کالری شمار و زمان فعالیت بدنی)، موسیقی، آب‌و‌هوا، پایش استرس و ضربان قبل شما قرار دارد و در انتها مجددا به صفحه اصلی باز می‌گردید. این فهرست برنامه‌های محبوب هستند و شما می‌توانید برنامه‌های این لیست را در منوی Favorite تغییر دهید.

با لمس هر کدام از برنامه‌های گفته شده وارد آن برنامه یا تنظیمات آن نخواهید شد و صرفا اطلاعات پایش شده به شما نشان داده می‌شود. برای بررسی دقیق‌تر این دیتا‌ها مانند اطلاعات فعالیت بدنی، استرس، ضربان قبل و غیره باید به منوی اصلی برنامه بروید.

منوی اصلی هوآوی بند 6

با لمس دکمه کنار ساعت به منوی برنامه‌های آن وارد خواهید شد. در این منو به جز برنامه‌های گفته شده، به دیگر اپلیکیشن‌ها یعنی بخش تمرین ورزشی، پایش میزان اکسیژن خون، پایش خواب، تمرین تنفس، فلاش نور، برنامه پیدا کردن گوشی موبایل و تنظیمات ساعت دسترسی خواهید داشت.

اما کارکرد هر کدام از این برنامه‌ها به چه شکل است؟ از مهم‌ترین برنامه‌های مورد استفاده در بند 6 هواوی اپ موسیقی است که با آن می‌توانید موسیقی پخش شده در تلفن همراه‌تان را متوقف یا اجرا و یا صدای موسیقی را کم و زیاد کنید. با اپ آلارم می‌توانید زنگ هشدار برای اسمارت بند تعریف کنید. بند 6 هوآوی با آلارم گوشی به صدا در نخواهد آمد و تنها با آلارم خود بند می‌توانید زنگ هشدار تعریف کنید.

بخش Weather یا آب‌و‌هوا نیز با اتصال به اینترنت گوشی وضعیت فعلی آب‌و‌هوای منطقه شما و وضعیت آب‌هوایی 10 روز آینده را نشان خواهد داد. کرنومتر بند 6 وظیفه‌ای مشخص دارد، اما با تمرین تنفس می‌توانید یک برنامه تمرین دم و بازدم سریع با بند 6 داشته باشید، در این برنامه زمان دم و بازدم به شما اعلام می‌شود و اگر طبق برنامه تنفس کنید، استرس از شما دور خواهد شد.

با انتخاب برنامه فلاش، نور سفید قدرتمندی از طریق نمایشگر منتشر می‌شود که در تاریکی می‌تواند کمی محیط اطراف را روشن کند. برنامه Do not Disturb باعث می‌شود تمامی آلارم‌ها و لرزش‌های بند 6 از کار افتاده تا هیچ چیزی مزاحم شما نشود. برنامه پیدا کردن دستگاه نیز موجب می‌شود تا آلارمی از تلفن همراه‌تان بلند شود تا بتوانید گوشی خود را پیدا کنید.

محدودیت‌های رابط کاربری

اما بند 6 هواوی محدودیت‌هایی نیز دارد، به طور مثال برنامه سیکل پریود این مچ‌بند برای iOS و برخی مناطق فعال نیست، از طرفی دریافت پیام‌ها، آپدیت آب‌‎و‌هوا و کنترل موسیقی نیز با اتصال بند 6 به iOS قطع می‌شود و تنها با اندروید کار خواهد کرد.

همچنین با این اسمارت‌بند می‌توانید به دوربین گوشی همراه نیز وصل شده و توسط بند 6 عکس و فیلم بگیرید اما این قابلیت تنها برای گوشی‌های هواوی با رابط کاربری EMUI 8.1 و نسخه‌های جدیدتر آن قابل استفاده است. امکان انتخاب واچ فیس از فروشگاه هواوی نیز در برخی مناطق در دسترس نیست.

تمرینات ورزشی

هواوی بند 6 با توجه به سنسورهای پایش سلامت و فعالیت بدنی که دارد، می‌تواند به خوبی ورزش شما را ردیابی و میزان سوخت و ساز بدن یا برخی موارد مانند تعداد طناب زدن یا دورهای شنا را به شما اعلام کند.

در هوآوی بند 6 بیش از 90 ورزش مختلف از جمله ورزش‌های هوازی، خانگی، حرفه‌ای، تیمی، آبی و غیره وجود دارد و اگر اهل ورزش باشید به احتمال 99 درصد، ورزش مورد علاقه شما در این لیست جای دارد.

با انتخاب هر ورزش، می‌توانید زمان انجام آن یا یک هدف و یک یادآور را تعیین کنید، هدف و یادآور می‌تواند زمان انجام تمرین یا تعداد حرکات انجام تمرین باشد. به طور مثال می‌توان تعیین کرد که در ورزش طناب زدن، هدف 30 دقیقه تمرین یا 1000 مرتبه طناب زدن است، از طرفی بعد از 5 دقیقه طناب زدن به من یادآوری کن تا استراحتی داشته باشم.

با این روش، بسیار حرفه‌ای، طبق برنامه و منظم می‌توان انواع تمارین ورزشی را انجام داد. در پایان ورزش هم اهداف شما بررسی می‌شود و اطلاعات تمرین شما ذخیره خواهد شد. هواوی با استفاده از تمام سنسورهایش تحت عنوان قابلیت TruSport ورزش شما را پایش می‌کند و اطلاعات دقیقی از تمرین ورزشی شما در اختیارتان قرار می‌دهد.

از آنجایی که بند 6 هوآوی یک اسمارت‌بند سلامت است، اگر مدت زمان طولانی سر جای خود بنشینید، به شما آلارم خواهد داد که از جای خود بلند شده و فعالیت کوتاهی داشته باشید، در واقع بند 6 هر از چندگاهی شما را از جای خود بلند کرده و به تحرک وادار می‌کند تا از مضرات یک‌جا نشینی به دور باشید.

سخت افزار و سنسورهای پایش سلامت

هواوی بند 6 برای اتصال از بلوتوث 5 استفاده می‌کند که سرعت و پایداری بالایی برای اتصال دارد و برای اتصال ساعت و تلفن همراه هیچ مشکلی نخواهید داشت. این مچ‌بند میکروفن و بلندگو برای مکالمات تلفنی ندارد و به این ترتیب نمی‌توان با آن به مکالمات پاسخ داد و تنها اعلان دریافت تماس به شما داده می‌شود. در این مدل از جی‌پی‌اس داخلی نیز خبری نیست و ساعت با استفاده از جی‌پی‌اس تلفن همراه، مکان شما را ردیابی می‌کند.

در زیر ساعت سنسورهای شتاب سنج، حسگر ژیروسکوپ و سنسور ضربان قبل نوری وجود دارد. این سنسورها می‌توانند میزان ضربان قلب، اکسیژن خون، استرس و فعالیت کلی بدنی را اندازه‌گیری کنند.

پایش ضربان قلب

این اسمارت بند با کمک فناوری TruSeen 4.0 و حسگر نوری، ضربان قلب شما را به طور 24 ساعته و 7 روز هفته کنترل می‌کند. در این فناوری پردازش اطلاعات با کمک هوش مصنوعی صورت می‌گیرد و داده‌ها به طور مداوم کنترل می‌شود تا در صورت کاهش میزان ضربان قلب، هشدار لازم به شما داده شود.

هواوی بند 6

اشباع اکسیژن خون

هوآوی بند 6 میزان اشباع اکسیژن خون شما را نیز به صورت 24 ساعته پایش می‌کند و در صورت کاهش اشباع اکسیژن در خون، هشدار لازم به شما داده می‌شود تا بتوانید خود را در وضعیت پایداری قرار دهید و به وضع خود رسیدگی کنید.

مانیتورینگ استرس

سومین قابلیت پایش سلامت هواوی بند 6 مربوط به بررسی سطح استرس شما با کمک فناوری TruRelax است. با مانیتورینگ استرس، شما در طول روز می‌توانید وضعیت واکنش بدن خود را نسبت به شرایط مختلف بسنجید و در صورت افزایش استرس با تمرین تنفس، به آرامش برسید.

پایش خواب

اسمارت بند هواوی در خواب نیز وضعیت بدن شما را پایش می‌کند. با فناوری مانیتورینگ خواب TruSleep نسخه 2.0 در طول خواب شما 4 حالت چرت زدن، خواب سبک، خواب عمیق و REM (به معنای چرخاندن چشم در هنگام خواب) کیفیت خواب شما را ثبت و به شما نشان می‌دهد. دقت این تکنولوژی تا 96.3 درصد بهبود پیدا کرده و می‌تواند 6 مشکل اساسی هنگام خواب را تشخیص داده و بیش از 200 راه حل عملی برای بهبود وضعیت خواب شما پیشنهاد دهد.

اپلیکیشن هواوی Health

هوآوی بند 6 به اپلیکیشن هواوی Health متصل می‌شود و از این طریق می‌توان اطلاعات لازم از اسمارت بند را در تلفن همراه دریافت کرد. اپلیکیشن هواوی Health برای انجام یک سری تنظیمات، دریافت اطلاعات و پایش سلامت و ورزش توسط مچ‌بند کاربرد دارد.

هواوی بند 6

تمام اطلاعات به دست آمده توسط مچ‌بند در اپلیکیشن هواوی Health با توضیحات اضافی و جزئیات بیشتر قابل دریافت هستند. شما می‌توانید اطلاعات مربوط به ضربان قلب، اشباع اکسیژن خون، استرس و پایش خواب را به طور کامل در اپلیکیشن برای بازه‌های روزانه، هفتگی، ماهیانه و سالیانه دریافت و بررسی کنید.

همچنین تمام فعالیت‌های ورزشی در اپلیکیشن ثبت می‌شود و از طریق هواوی Health هم می‌توان برخی تمرینات ورزشی را انجام داد و اهداف آن‌ها را تنظیم کرد.

در اپلیکیشن هواوی Health می‌توانید اطلاعات فردی خود همانند وزن و قد را ثبت کنید و تا رسیدن به هدف وزنی خود از برنامه‌های ورزشی استفاده کنید، همچنین از طریق اپلیکیشن چند سوال در خصوص وضعیت زندگی و سلامت شما پرسیده می‌شود که به پایش میزان استرس بدن شما کمک می‌کند.

قابلیت ارسال نوتیفیکیشن بند 6 هواوی باید از طریق اپلیکیشن هواوی Health فعال شود، همچنین برخی امکانات دیگر مانند دریافت وضعیت آب‌و‌هوا و ست کردن آلارم بر روی مچ‌بند را نیز می‌توان از طریق اپلیکیشن تنظیم کرد.

باتری و شارژ

هواوی اطلاعات خاصی در مورد نوع باتری استفاده شده در بند 6 اعلام نکرده اما ادعا کرده که باتری این مچ‌بند تا 14 روز شارژ نگه‌ می‌دارد. این ادعا کاملا درست است، با توجه به نبود جی‌پی‌اس در بند 6 هواوی، باتری این مچ‌بند حتی در صورت فعال بودن تمامی سنسورها حداقل تا دو هفته شارژ نگه می‌دارد.

البته میزان مصرف باتری کاملا نسبی است و به نوع کارکرد شما از مچ‌بند بستگی دارد اما در یک استفاده عادی، به راحتی 2 هفته بدون نیاز به شارژر می‌توانید از بند 6 استفاده کنید.

در تست‌هایی که در خصوص بند 6 هوآوی انجام دادیم، طی 4 روز استفاده، حدود 20 درصد از شارژ اسمارت بند کم شد، البته استفاده ما از مچ‌بند به صورت 24 ساعته نبود و طبیعتا با استفاده 24 ساعته مقدار بیشتری شارژ کاهش پیدا می‌کرد.

اما به طور کلی برای استفاده از این اسمارت‌بند زیاد به شارژر نیاز نخواهید داشت، زیرا در صورت اتمام شارژ هم با شارژر مگنتی بند 6 می‌توانید در مدت 50 دقیقه مچ‌بند را به طور کامل شارژ کنید و مجددا برای 14 روز از آن استفاده کنید.

جمع‌بندی هواوی بند 6

هواوی بند 6 هرچند یک ساعت هوشمند نیست اما از نظر ظاهر و امکانات شباهت بسیاری به یک ساعت هوشمند دارد. صفحه نمایش بزرگ بند 6 را می‌توان جزو بزرگ‌ترین نقات قوت این اسمارت بند حساب کرد. نمایشگر بزرگ و با کیفیت امولد بند 6 هم وضوح بالایی دارد و هم عملکرد لمسی آن قابل قبول است.

هوآوی بند 6 از نظر امکانات چیزی از دیگر اسمارت بند‌های بازار کم ندارد، امکانات پایش سلامت و تمارین ورزشی این بند کاملا متنوع و گسترده هستند و تمام فعالیت‌های شما را پوشش می‌دهند. بند 6 هم می‌تواند به خوبی مراقب سلامت شما باشد و هم در ورزش کردن کمکتان کند و یک مربی تمرینی عالی باشد. البته یک نکته منفی برای این مچ‌بند هوشمند آن است که برخی از قابلیت‌های آن در ایران کار نمی‌کند.

هواوی بند 6

از نظر شارژدهی و باتری نیز عملکرد هواوی بند 6 نمره قبولی می‌گیرد. 14 روز کار با یک بار شارژ و سرعت شارژ بالا، از جمله مواردی هستند باعث می‌شوند مشکل باتری نداشته باشید و مشکل شارژ بند 6 دغدغه ذهن شما نشود.

اگر نگاهی به بازار بیندازید متوجه می‌شوید که بند 6 هوآوی از نظر قیمتی یکی از بندهای گران قیمت بازار است، به طوری که ساعت هوشمند شیائومی می واچ لایت قیمت کمتری نسبت به این اسمارت‌بند دارد. می بند 6 شیائومی نیز امکاناتی مشابه با بند 6 دارد و تنها نمایشگر این مدل کوچک‌تر است.

شاید بزرگ‌ترین ایراد بند 6 هواوی قیمت آن باشد، اگر قیمت این اسمارت‌بند کمتر بود، می‌توانستیم آن را مدلی کم نقص بدانیم اما با وجود محدودیت‌های نرم‌افزاری و قیمتی این محصول، خرید آن را به افرادی پیشنهاد می‌کنیم که مشکلی از نظر هزینه ندارند و به دنبال یک بند ورزشی و سلامت خوب و کاربردی می‌گردند. هر چند با کمی هزینه بیشتر می‌توان ساعت هوشمند هواوی واچ فیت را خریداری کرد.

نقاط قوت

نمایشگر امولد با کیفیت

ضد آب و گرد خاک

پایش دقیق سلامت و ورزش

عمر باتری عالی تا ۱۴ روز

 

نقاط ضعف

بند غیرقابل تعویض

محدودیت اجرای برخی برنامه‌ها

قیمت بالا

 

 

 

 

 

 

4 در مورد “نقد و بررسی دستبند هوشمند هواوی بند 6؛ اسمارت بند در قامت یک ساعت هوشمند”

  1. سلام وقت بخیر
    مدتی هست که این بند رو دارم اوایل خیلی خوب بود ولی الان تقریبا هر ۵دقیقه اتصالش با گوشی قطع میشه و مجدد باید برنامه اش رو باز کنم و کانکت انجام بدم
    نمیدونم مشکل از کجاست.اگه اطلاعی دراین مورد دارید راهنماییم کنید ممنون میشم

  2. با سلام
    متاسفانه، آب و هوای این مچبند غیر فعال هستش ،
    راهی دارع برای فعال کردنش، ؟
    روی صفحه میزنه اتصال اینترنت را بررسی کنید، درصورتی که اینترنت گوشیم وصله

    1. سعید صانعی

      سلام، باید ریجن گوشی‌ و برنامه رو تغییر بدید و با VPN بهش وصل شید تا آب هوا ابتدا در برنامه و سپس در مچ‌بند فعال بشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH