گوشی هوشمند آینده‌ وان‌پلاس در پایگاه داده IMEI رویت شد

برند وان‌پلاس اخیراً تغییرات زیادی را تجربه کرده است. این شرکت به‌تازگی تجارت خود را با شرکت چینی اوپو ادغام نموده و سیاست کاری این شرکت از تولید گوشی‌های هوشمند “قاتل پرچم‌دار”، به تولید و عرضه‌ گوشی‌های پرچم‌دار تغییر کرده است.

گوشی‌های هوشمند قاتل پرچم‌دار اصطلاحا به اسمارت‌فون‌هایی گفته می‌شوند که خصوصیات فنی آن متناسب با خوصوصیات یک گوشی هوشمند پرچم‌دار بوده، ولی از قیمتی ارزان‌تر برخوردار است. در حال حاضر نیز گوشی‌های هوشمند سری Nord شرکت وان‌پلاس، با قیمتی مقرون به صرفه و خصوصیات فنی قابل رقابت، نقشی این‌چنینی در بازار ایفا می‌کنند.

به نظر می‌رسد این شرکت چینی در حال کار بر روی تلفن هوشمند جدیدی است که ممکن است در ماه‌های آینده در بازار داخلی چین عرضه شود. بر اساس گزارشی که از سوی Stufflistings منتشر شده، تلفن هوشمند آینده وان‌پلاس در پایگاه داده IMEI رویت شده است.

این گوشی هوشمند دارای شماره‌ مدل NE2210 است که در آن “NE” دو حرف اول اسم رمز این اسمارت‌فون و عدد “22” نیز نشان‌دهنده‌ آن است که تلفن در سال 2022 روانه بازار خواهد شد. عدد “10” در شماره‌ مدل این دستگاه نیز اشاره به این مسئله دارد که آیا این گوشی هوشمند دارای استانداردی جهانی است و یا نسخه‌ای مختص کشور چین خواهد بود.

در حال حاضر کمپانی وان‌پلاس اطلاعاتی رسمی از این گوشی هوشمند منتشر نکرده است ، اما انتظار می‌رود که در روز‌های آینده اطلاعات بیشتری در این خصوص ارایه شود. اگرچه هنوز نام این اسمارت‌فون مشخص نشده است، اما انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند با نام وان‌پلاس 10 روانه بازار گردد. البته این احتمال نیز وجود دارد که این گوشی هوشمند بخشی از خط تولید سری Nord این کمپانی باشد.

در صورتی که این گوشی هوشمند پرچم‌دار آینده وان‌پلاس باشد، احتمالاً این دستگاه مجهز به چیپست اسنپدراگون 888 پلاس 5G ساخت شرکت کوالکام و یا چیپستی جدید با شماره‌ی مدل SM8450 خواهد بود. گفتنی است، این چیپست جدید احتمالا با نام اسنپدراگون 898 معرفی و روانه بازار خواهد شد.

وان‌پلاس به‌تازگی از طریق شبکه‌های اجتماعی، تیزری منتشر نمود که در آن گوشی هوشمند وان‌پلاس 9‌تی را به تصویر کشیده بود. در‌حالی‌که این تیزر تلویحا به عرضه‌ احتمالی وان‌پلاس 9‌T در آینده‌ی نزدیک اشاره می‌نمود، زیر‌نویسی که این کمپانی در این تیزر قرار داده بود، درباره آن تردید‌هایی ایجاد کرد.

وان‌پلاس در قسمت زیر‌نویس این تیزر عنوان نمود که “زیاد در مورد این گوشی هوشمند نخوانید”. گزارش‌هایی منتشر شده است که نشان می‌دهند در سال جاری شاهد عرضه‌ی گوشی هوشمند وان‌پلاس 9‌T نخواهیم بود.

شایان ذکر است که گوشی هوشمند وان‌پلاس 9 پرو پرچم‌دار فعلی این کمپانی قلمداد می‌شود که دارای یک صفحه‌نمایش امولد LTPO به ابعاد 6.7 اینچی و با رزولوشن +QHD بوده و به تراشه‌ی اسنپدراگون 888 مجهز شده است. افزون بر آن، اسمارت‌فون وان‌پلاس 9 پرو از 12 گیگا‌بایت حافظه‌ی رم، 256 گیگا‌بایت فضای ذخیره‌سازی، رابط کاربری OxygenOS مبتنی بر اندروید 11، باتری 4500 میلی‌آمپر‌ساعتی با فناوری شارژ سریع 65 وات بهره می‌برد.

2 در مورد “گوشی هوشمند آینده‌ وان‌پلاس در پایگاه داده IMEI رویت شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH