گوشی‌های هوشمند هواوی سری نوا 9 ماه آینده معرفی خواهند شد

کمپانی هواوی در ماه دسامبر سال گذشته از گوشی‌های هوشمند نوا ۸ و نوا ۸ پرو رونمایی نمود. اینک اما به نظر می‌رسد که در آینده‌ای نزدیک این غول چینی برای رونمایی از خانواده گوشی‌های هوشمند جدید خود، موسوم به سری نوا ۹ پیش‌قدم خواهد شد.

براساس شایعات جدیدی که در روز جاری در خارج از کشور چین انتشار یافته است، اسمارت‌فون‌های این خانواده، در اواسط ماه سپتامبر (اواخر شهریور) سال جاری معرفی خواهند شد. این امر بدان معنی است که هواوی، تنها پس از گذشت 9 ماه از عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند سری نوا 8، از خانواده‌ی جدید نوا 9 پرده‌برداری خواهد کرد.

گفته می‌شود که گوشی‌های هوشمند هواوی سری نوا 9، از طراحی بهتر و انتخاب رنگ بهتری نسبت به اسمارت‌فون‌های سری آنر 50 برخوردار خواهند بود. با این حال گوشی‌ هوشمند هواوی نوا 9، در مقایسه با آنر 50، از تراشه‌ی بهتری بهره‌مند نخواهد بود. شایان ذکر است که گوشی‌ هوشمند آنر 50 به تراشه‌ی اسنپدراگون ۷۷۸ مجهز بوده، در حالی که قلب تپنده‌ی اسمارت‌فون‌های نوا ۸ و نوا ۸ پرو، تراشه‌ی کایرین ۹۸۵ بوده است.

گفتنی است تا‌کنون مشخص نشده است که گوشی‌های خانواده نوا 9 از کدام چیپست بهره خواهند برد. اما حداقل در مقایسه با جدید‌ترین محصول شرکت آنر، نباید انتظار عملکردی بهتر از آن داشت. البته باید توجه داشت که بهره‌مندی گوشی هوشمند نوا 9 از قابلیت اتصال 5G، می‌تواند برگ برنده‌ی این اسمارت‌فون در جدال با سایر رقبا باشد.

پیش‌تر شایعاتی در خصوص زبان طراحی گوشی‌های هوشمند سری نوا 9 منتشر شده بود که بیان می‌داشت طراحی گوشی هوشمند نوا 9 به احتمال زیاد ترکیبی از زبان طراحی گوشی‌های هوشمند سری پی 50 ، نوا 8 و میت 50 خواهد بود.البته گفته می‌شود کمپانی هواوی به علت تحریم‌های آمریکا از عرضه گوشی هوشمند میت 50 صرف نظر نموده است.

1 در مورد “گوشی‌های هوشمند هواوی سری نوا 9 ماه آینده معرفی خواهند شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH