قلم S Pen Fold Edition با گوشی‌های گلکسی غیرتاشو سامسونگ سازگاری ندارد

سامسونگ گلکسی زد فولد 3 نخستین دستگاه تاشو با قابلیت پشتیبانی از قلم S Pen (یا هرگونه استایلوس پیشرفته دیگری) به‌شمار می‌رود. اما این هندست با قلم‌های قدیمی‌تر سازگاری ندارد. در واقع کاربران صرفا می‌توانند از یکی از 2 قلم S Pen Fold Edition یا S Pen Pro (این استایلوس بایستی به حالت تاشو تغییر وضعیت دهد).

کارشناسان پیش‌تر تائید کردند که کاربران مجاز به استفاده از سایر مدل‌های قلم S Pen نخواهند بود. اما عکس این قضیه به چه ترتیب خواهد بود؟ اکنون مشخص شده که S Pen Fold Edition بر روی یک گوشی گلکسی غیرتاشو نظیر گلکسی S21 اولترا کار نخواهد کرد.

در این‌حالت گوشی قادر به تشخیص قلم است؛ اما به درستی کار نمی‌کند. بنا بر دلایلی قلم S Pen Fold Editionهمواره در حالت پاک‌کن عمل می‌کند.

البته S Pen Pro قابل استفاده خواهد بود؛ مشروط بر اینکه کاربران قلم را در حالت صحیح قرار دهند. هنوز مشخص نیست که آیا این مشکل از طریق انتشار به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای گلکسی S21 اولترا قابل برطرف شدن خواهد بود یا خیر.

قلم S Pen Fold Edition داخل کیس مخصوص گلکسی زد فولد 3 جای می‌گیرد

بنابراین چنان‌چه شما چندین دستگاه مجهز به قلم S Pen را در اختیار دارید و گلکسی زد فولد 3 یکی از آن‌ها محسوب می‌شود؛ در این‌صورت صرفا بایستی یک قلم منفرد یعنی مدل S Pen Pro را خریداری نمایید. این قلم دارای اندازه بزرگتری است؛ بنابراین با کیس‌های مخصوص گلکسی زد فولد 3 و گلکسی S21 اولترا مجهز به شیار اختصاصی S Pen هماهنگی ندارد. اما این قلم دارای اتصال بلوتوث است (قابلیتی که استایلوس Fold Edition از آن بی‌بهره است).

S Pen Pro از قابلیت تغییر وضعیت میان حالات زد فولد و معمولی برخوردار است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH