تصاویر سامسونگ گلکسی S22 اولترا از شباهت آن با شیائومی می 11 اولترا حکایت دارد

بر اساس گزارشات اخیر، کمپانی‌های مختلف روی توسعه پرچم‌داران متعددی مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 898 کار می‌کنند. به‌نظر می‌رسد که نخستین گجت مجهز به این پردازنده پرچم‌دار در اواسط ماه دسامبر عرضه خواهد شد.

تاکنون کلیه گمانه‌زنی‌ها پیرامون 2 دستگاهی است که احتمالا با این تراشه عرضه خواهند شد. در این راستا گزارشاتی پیرامون اسمارت‌فون‌ شیائومی Mi 12 و پرچم‌داران آینده سری گلکسی S سامسونگ منتشر شده است. اکنون یک مجموعه جدید از تصاویر مربوط به گلکسی S22 اولترا در فضای اینترنت منتشر شده است.

تصاویر نشان می‌دهند که طراحی کلی پنل پشتی سامسونگ گلکسی S22 اولترا کماکان از سری گلکسی S21 الگوبرداری خواهد کرد. ناحیه مربوط به ماژول دوربین از طراحی تلفیقی ویژه‌ای استفاده می‌کند. با این‌حال شکل کلی آن موجب می‌شود تا تصویر شیائومی می 11 اولترا در ذهن مردم تداعی شود. پرچم‌دار شیائومی در ماه مارس امسال به بازار عرضه خواهد شد.

ماژول دوربین پشتی نیز از طراحی مشابهی استفاده می‌کند. ماژول کل فضای پنل پشتی دستگاه را تحت پوشش قرار داده و سنسورهای دوربین به سمت چپ منتقل شده‌اند؛ در حالی‌که فضای لبه سمت راست پنل پشتی کاملا خالی باقی‌ مانده است. در شیائومی می 11 اولترا فضای سمت راست از نمایشگر پشتی میزبانی می‌کند. بعلاوه به‌نظر می‌رسد که نمایشگر سامسونگ گلکسی S22 اولترا از طراحی خمیده بهره خواهد برد. با این‌حال انحنای نمایشگر ناچیز بوده و این موضوع از بروز مشکل نقص عملکرد در نمایشگر خمیده (نمایشگر ناقص) به شکلی موثر جلوگیری خواهد کرد.

گمانه‌زنی‌ها پیرامون سری گلکسی S22 سامسونگ

گزارشات پیشین نشان می‌دهند که سری گلکسی S22 همانند گوشی‌های نسل قبلی خود در 3 مدل مختلف با اندازه‌های متفاوت عرضه خواهد شد. بر این اساس مدل‌های گلکسی S22، گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 اولترا به‌ترتیب از نمایشگرهایی با اندازه 6.06، 6.55 و 6.81 اینچ استفاده خواهند کرد. تمامی نمایشگرهای مورد اشاره از نرخ نوسازی بالای 120 هرتزی پشتیبانی می‌کنند.

بعلاوه برخی گزارشات نشان می‌دهند که سامسونگ کاربرد مدل‌های پلاستیکی را بیش از پیش گسترش خواهد داد. در این میان تنها گلکسی S22 اولترا از یک کاور پشتی شیشه‌ای استفاده خواهد کرد؛ در حالی‌که مدل‌های گلکسی S22 و گلکسی S22 پلاس از کاور پلاستیکی در قسمت پشتی بهره خواهند برد.

در بخش دوربین نیز گزارشات مخابره شده تا به این لحظه نشان می‌دهند که مدل‌های گلکسی S22 و گلکسی S22 پلاس مجهز به سنسور اصلی 1/1.55 اینچی با رزولوشن 50 مگاپیکسل، دوربین فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی و حسگر 12 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابری خواهند بود. با این‌حال سامسونگ گلکسی S22 اولترا از دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی، سنسور متغیر نوری 12 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابری و یک حسگر متغیر اپتیکی با رزولوشن 12 مگاپیکسل و زوم 10 برابری بهره خواهد برد. در عین‌حال سامسونگ به منظور تنظیم این پیکره‌بندی قدرتمند دوربین با کمپانی الیمپوس همکاری خواهد کرد. با وجود الیمپوس، عملکرد دوربین گلکسی S22 اولترا بایستی فوق‌العاده باشد. بسیاری از طرفداران سامسونگ پیش‌بینی می‌کنند که این هندست هنگام عرضه به بازار به‌صورت یکپارچه در صدر فهرست رتبه‌بندی DxOMark جای خواهد گرفت.

2 در مورد “تصاویر سامسونگ گلکسی S22 اولترا از شباهت آن با شیائومی می 11 اولترا حکایت دارد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH