تصاویر CAD اپل واچ سری 7 با حواشی باریک و طراحی تخت‌تر منتشر شد

اکنون به سرعت در حال نزدیک شدن به ماه سپتامبر هستیم و شرکت اپل نیز در تدارک اجرای یکی از بزرگترین اقدامات خود برای سال 2021 است. پس از یک سال ویرانی ناشی از شیوع فراگیر بیماری کووید 19 که موجب شد غول کوپرتینویی آی‌فون‌های جدید خود را در ماه اکتبر عرضه نماید؛ اکنون این برند در صدد بازگشت به پنجره زمانی ماه سپتامبر است.

کمپانی آمریکایی در رویداد ماه سپتامبر خود از اپل واچ سری 7 به‌همراه سری جدید آی‌فون 13 رونمایی خواهد کرد. بر اساس شایعات این محصولات جدید در روز 14 سپتامبر (23 شهریور ماه) رسما معرفی خواهند شد. بر اساس گزارشات سری آی‌فون 13 با برخی تغییرات جذاب در بعد طراحی عرضه خواهد شد؛ در حالی‌که اپل واچ سری 7 نیز با تغییرات عمده‌ای در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

امروز وبسایت 91Mobiles تصاویر CAD مربوط به اپل واچ نسل آینده را منتشر نموده است. بر اساس تصاویر مذکور، گجت پوشیدنی نسل آینده با حواشی باریک، طراحی تخت‌تر و برخی تغییرات جالب روانه بازار خواهد شد. رندرها به وضوح نشان می‌دهند که اپل در تدارک عرضه اپل واچ سری 7 با تغییرات عمده در بخش طراحی است.

مشاهده تغییرات در طراحی و به‌کارگیری لبه‌های تخت حقیقتا جالب‌توجه به‌نظر می‌رسد. از این گذشته اپل با عرضه محصولات جدید خود عمدتا چنین رویکردی را دنبال کرده است. تبلت آی‌پد پرو جدید مجهز به تراشه M1 از بدنه‌ای با لبه‌های تخت بهره می‌گیرد؛ در حالی‌که مدل‌های مختلف آی‌فون 12 نیز دارای لبه‌های تخت هستند.

اپل واچ سری 7 با لبه‌های تخت، طراحی باریک‌تر و یک نمایشگر بدون‌حاشیه عرضه خواهد شد

کاربران به منظور پیمایش در رابط کاربری گجت پوشیدنی جدید کماکان از تاج دیجیتالی تعبیه شده در لبه سمت راست بدنه استفاده خواهند کرد. در قسمت پایین‌تر از آن شاهد استقرار دکمه پاور برای خاموش و روشن کردن ساعت یا انتخاب سایر گزینه‌ها خواهیم بود. در لبه سمت چپ ساعت نیز 2 درگاه نسبتا بزرگ برای اسپیکرها تعبیه شده است. در قسمت زیرین اسمارت‌واچ یک ماژول دایروی‌شکل به چشم می‌خورد. این ماژول سنسور ضربان قلب و سایر حسگرها را در خود جای داده است.

موضوع جالب‌توجه اینکه اطلاعات اخیرا لو رفته نشان می‌دهند که مدل 44 میلی‌متری اپل واچ از ابعاد 44x38x9 میلی‌متری و نمایشگر 1.8 اینچی برخوردار خواهد بود. برای مقایسه جالب است بدانید که اپل واچ سری 6 از ابعاد 44x38x10.7 میلی‌متری برخوردار است. بنابراین اساسا می‌توان نتیجه گرفت که اپل با باریکتر نمودن دستگاه و استفاده از نمایشگر بدون‌حاشیه دست به کاری بزرگ زده است.

بر اساس گزارشات اپل واچ سری 7 با حواشی باریکتر در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. ظاهرا این سبک طراحی نتیجه مستقیم تکنیک لمینیت جدید اپل است. این پدیده موجب نزدیک‌تر شدن نمایشگر به کاور جلویی اسمارت‌واچ می‌شود. بر اساس اطلاعات پیش‌تر لو رفته، اسمارت‌واچ جدید اپل از فناوری فوق پهن‌باند (UWB) پشتیبانی خواهد کرد. این فناوری جدید به کمپانی کمک می‌کند تا شبکه Find My Network خود را پیاده‌سازی نماید.

همچنین اپل واچ سری 7 احتمالا با سیستم‌عامل جدید WatchOS 8 معرفی خواهد شد. بر اساس پیش‌بینی‌ها با معرفی سیستم‌عامل پوشیدنی جدید اپل احتمالا از امکانات سلامت‌محور متعددی رونمایی خواهد شد؛ خصوصا آنکه شرکت گوگل نیز با رونمایی از ورژن جدید سیستم‌عامل Wear OS امکانات زیادی را به معرض نمایش گذاشته است. اپل واچ سری 7 احتمالا با مجموعه‌ای از سنسورهای معمول از جمله ECG عرضه خواهد شد. متاسفانه مشخصه سنجش قند خون برای گجت پوشیدنی آینده قابل بهره‌برداری نخواهد بود. در واقع تا موعد عرضه این مشخصه کماکان چندین سال دیگر باقی مانده است.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH