تصاویر و ویژگی‌های کلیدی لپتاپ‌های سری Mi Notebook فاش شد

کمپانی شیائومی قرار است در تاریخ 26 آگوست سال جاری در هندوستان و در جریان رویداد Smarter Living 2022 از لپتاپ‌های جدید خود تحت عنوان سری Mi Notebook رونمایی کند. مدتی است که اخبار زیادی در مورد این لپتاپ‌ها مخابره می‌گردد. امروز نیز اطلاعات جدیدی در مورد این نوت‌بوک‌های جدید شیائومی منتشر شده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در وب‌سایت رسمی آمازون، یکی از مدل‌های Mi Notebook به صفحه‌نمایشی با نسبت تصویر 16:10 مجهز خواهد بود. این نمایشگر دارای طیف رنگی SRGB است. شیائومی همچنین اظهار داشته که نمایشگر این نوت‌بوک از نرخ نو‌سازی بالایی برخوردار خواهد بود. انتظار می‌رود که رزولوشن این صفحه‌نمایش 3020 در 2000 پیکسل بوده که این امر به معنای وجود 6.4 میلیون پیکسل در این نمایشگر است.

همانطور که پیش‌تر گزارش شد، لپتاپ‌های جدید سری Mi Notebook دارای صفحه‌کلید با نور پس‌زمینه بوده و یک حسگر اثر انگشت نیز در دکمه پاور آن‌ها تعبیه شده است. همچنین این لپتاپ‌ها دارای پورتی تحت عنوان Thunderbolt هستند که برای شارژ و انتقال داده‌ها در نظر گرفته شده است. علاوه بر موارد فوق، انتظار می‌رود که نوت‌بوک‌های جدید شیائومی از بدنه‌ی باریکی برخوردار باشند.

با اولین نگاه به نوت‌بوک‌های جدید شیائومی، طراحی لپتاپ‌های Macbook به ذهن کاربر الهام خواهد شد. از تصاویر منتشر شده می‌توان دریافت که لپتاپ‌های سری Mi Notebook، همراه با یک ماوس‌پد بزرگ عرضه خواهند شد. در یک سمت این لپتاپ‌ها، یک پورت USB، یک پورت HDMI، یک پورت USB نوع C و یک درگاه Thunderbolt تعبیه شده است و در سمت دیگر نیز، یک جک 3.5 میلی‌متری صدا و یک پورت USB دیگر به چشم می‌خورد.

بر اساس گزارشات و شایعاتی که اخیرا منتشر شد، شرکت شیائومی در رویداد Smarter Living 2022 از دو لپتاپ جدید خود، با نام‌های Mi Notebook Pro 14 و Mi Notebook Ultra 14 رونمایی خواهد کرد. گفته می‌شود که هر دو لپتاپ مذکور از پردازنده‌ی گرافیکی Intel XE بهره خواهند برد. لازم به ذکر است که این نوت‌بوک‌ها همان لپتاپ‌های RedmiBook Pro 14 و RedmiBook Pro 15 هستند که چند ماه پیش در کشور چین روانه بازار شدند.

کمپانی شیائومی در تاریخ 26 آگوست سال جاری در کنار معرفی لپتاپ‌های سری Mi Notebook، تعدادی دیگر از محصولات خود را نیز معرفی خواهد کرد. انتظار می‌رود که به زودی این شرکت دست‌بند هوشمند Mi Band 6، یک روتر وای‌فای جدید و یک دوربین هوشمند را روانه بازار کند.

1 در مورد “تصاویر و ویژگی‌های کلیدی لپتاپ‌های سری Mi Notebook فاش شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH