گوگل احتمالا عرضه اسمارت‌فون پیکسل تاشو خود را به تعویق انداخته است

پیش‌تر شایعاتی منتشر شد که نشان می‌داد شرکت گوگل احتمالا سرگرم توسعه اسمارت‌فون تاشو اختصاصی خود است. بسیاری از افراد پیش‌بینی می‌کردند که این دستگاه به‌زودی و طی سال جاری روانه بازار شود. اما اکنون مشخص شده که این سناریو احتمالا در سال 2021 عملی نخواهد شد.

وبسایت 91mobiles در گزارش جدید خود به این موضوع اشاره کرده است. این وبسایت از طریق منابع خبری خود مطلع شده که غول جستجوگر ظاهرا پروژه اسمارت‌فون تاشو خود را به تعویق انداخته است. این موضوع نشان می‌دهد که گجت مذکور احتمالا در سال جاری عرضه نخواهد شد. با این وجود به‌نظر می‌رسد که وبسایت 91mobiles در گزارش خود ادعا کرده که گوگل ضمن برگزاری رویداد معرفی سری پیکسل 6 در اواخر سال جاری از الگوی پیش‌نمایشی اسمارت‌فون تاشو خود رونمایی خواهد کرد.

هنوز مشخص نیست که رونمایی از این گجت بنا بر چه دلایلی به تعویق افتاده است؛ اما این محصول احتمالا هنوز با استانداردهای گوگل مطابقت نداشته یا کمپانی موفق به رفع برخی موانع فنی در زمینه تولید آن نشده است. با این‌حال کارشناسان بر این باورند که زمان ورود سایر شرکت‌های تولیدکننده به بازار اسمارت‌فون‌های تاشو فرا رسیده است؛ بازاری که اکنون تحت سیطره شرکت سامسونگ قرار دارد.

اگرچه اخیرا شاهد عرضه چندین مدل هندست تاشو توسط سایر کمپانی‌های تولیدکننده اسمارت‌فون بوده‌ایم؛ اما بی‌تردید غول کره‌ای در این عرصه پیشتازی کرده و تاکنون 3 نسل از گوشی‌های تاشو سری گلکسی زد فولد را روانه بازار نموده است. گوشی پیکسلی تاشو می‌تواند محصولی جالب‌توجه قلمداد شود و بر اساس برخی شایعات شرکت اپل نیز احتمالا به این سبک از طراحی علاقه‌مند شده است.

1 در مورد “گوگل احتمالا عرضه اسمارت‌فون پیکسل تاشو خود را به تعویق انداخته است”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH