خرید کاربردی ترین سرور hp از شرکت آوا فناوری ماندگار

در صورت نیاز به خرید کاربردی ترین سرور hp باید از خود بپرسید که قصد استفاده از سرور در چه شرایطی را دارید؟

در صورتی که به عنوان یک خریدار از نیازهای امروز و آینده خود به خوبی آگاه باشید، می توانید بسیار بهتر نسبت به انتخاب سرور تصمیم گیری کنید.

اگر چه اهمیت این موضوع بسیار زیاد است، اما باز هم شاهد هستیم که بسیاری از افراد بدون توجه به این توصیه ها اقدام به خرید سرور می کنند و این باعث می شود که از منابع مالی و زیرساخت های آی تی استفاده حداکثری نشود.

سرور hp جزو بهترین سرورهای موجود در دنیا هستند که بنا به دلایل متعددی توانسته اند در مقایسه با سرورهای برندهای دیگر مانند انواع سرور dell سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهند.

علی رغم این که شرکت های متعددی هستند که اقدام به عرضه سرورهای hp می کنند، اما همه آن ها توان ارائه مشاوره های لازم برای انتخاب و خرید کاربردی ترین سرور hp متناسب با نیاز شما را نداشته باشند.

شرکت آوا فناوری ماندگار تلاش کرده است تا با توجه به ضعف های موجود در این زمینه ضمن عرضه بهترین محصولات، مشاوره های لازم را در اختیار مشتریان قرار دهد تا این مشکلات را به حداقل برساند.

انتخاب و خرید کاربردی ترین سرور hp

در صورتی که قصد خرید کاربردی ترین سرور hp را داشته باشید، باید بدانید که این سرورها به خصوص در دو گروه ایستاده و رکمونت در پلتفرم های متنوعی وجود دارند که هر یک بار محاسباتی متفاوتی را پشتیبانی کرده و به همین دلیل برای استفاده در ورک لودهای متفاوتی مناسب هستند.

در صورتی که علاقه مند به انتخاب کاربردی ترین این سرورها متناسب با نیاز خود باشید، چارت ها و جداولی هستند که به شما کمک خواهند کرد بهترین انتخاب را داشته باشید. با این وجود بهتر است که با متخصصین فناوری اطلاعات و یا کارشناسان حاضر در شرکت های عرضه کننده این محصولات مشاوره کنید.

ما در ادامه اشاره ای به سری های مختلف سرورهای اچ پی پرولیانت خواهیم نمود. شما می توانید ضمن مطالعه مطالب ذکر شده در صورت نیاز به مشاوره با کارشناسان شرکت آوا فناوری ماندگار تماس بگیرید.

سری های مختلف سرورهای اچ پی پرولیانت

در نسل های قبل، سرورهای ایستاده و رکمونت اچ پی پرولیانت در چند سری به بازار عرضه شده اند. در نسل دهم نیز شاهد عرضه این محصولات در سری های زیر هستیم:

سرورهای اچ پی پرولیانت سری 10

سرورهای قرار گرفته در سری 10 (نسل 10) از سری مدل های ایستاده و رکمونت hp ProLiant را می توان سرورهای کوچک و مناسبی برای استفاده در کسب و کارهای کوچک دانست.

مثال هایی از این مدل ها، سرور اچ پی پرولیانت DL 20 از نسل دهم این محصولات می باشد که جزو سرورهای رک محسوب می شود.

سرور اچ پی پرولیانت ML 30 از نسل دهم سرور دیگری است که به صورت ایستاده قابل استفاده است.

  • این سرورها کوچک ترین و فشرده ترین سرورهای ایستاده و رک عرضه شده توسط شرکت اچ پی هستند که امکان استفاده از یک پروسسور را دارند.

البته تعداد هسته های پردازنده مورد استفاده در پیکربندی سرورهای سری 10 می تواند 2، 4 ، 6 و حتی 8 هسته باشد.

شما می توانید با توجه به فرکانس کاری پردازنده و سایر مشخصات سخت افزاری این سرورها از آن ها برای رفع نیازهای خود در بارهای کاری سبک استفاده کنید.

خلاصه:

سرورهای سری 10 محصولات اچ پی پرولیانت برای کسب و کارهای کوچک بهترین گزینه هنگام نیاز به خرید کاربردی ترین سرور HP محسوب می شوند.

سرورهای اچ پی پرولیانت سری 100

در صورتی که به عنوان یک مجموعه یا کسب و کار در حال رشد، نیازهای شما رو به افزایش است و سرورهای سری 10 پاسخگوی نیازهای شما نیستند، سرورهای سری 100 را می توان بهترین گزینه هنگام نیاز به خرید کاربردی ترین سرور HP معرفی نمود.

نکته: در صورت نیاز به خرید این سرورها باید کمی محتاط باشید و با در نظر گرفتن نیازهای آینده شرکت نسبت به خرید آن ها اقدام کنید. امکان دارد که سرورهای سری 300 که در بخش بعد مورد اشاره قرار خواهند گرفت گزینه های بهتری برای انتخاب باشند.

اما به هر حال سرورهای سری 100 نیز با توجه به این که در نسل دهم محصولات اچ پی به بازار عرضه شده اند باید به شما معرفی شوند.

مثال های بارزی از سرورهای سری 100 را می توان مدل های hpe ProLiant ML 100 Gen 10 ، hpe ProLiant DL 160 Gen 10 و HPE ProLiant DL 180 Gen 10 دانست.

شرکت اچ پی این مدل ها را جزو سرورهای اینترپرایز معرفی کرده است که دارای عملکرد مناسب بوده و در سری رکمونت جزو محصولات مقیاس پذیر هستند.

  • امکان پیکربندی سرورهای سری 100 با یک پردازنده (در سری رک تا دو پردازنده) وجود دارد.

شما می توانید در پیکربندی این سیستم از پردازنده های اینتل زئون در سری های 3200، 4200، و 5200 یا پردازنده های مقیاس پذیر سری های 3100، 4100، و 5100 استفاده نمایید. در مدل های رکمونت امکان استفاده از پردازنده های سری اینتل زئون 8100 و 8200 نیز وجود دارد.

هر یک از این پردازنده ها دارای 4، 6، 8، 10، 12، 14، 16 و حتی تعداد بیشتری هسته عملیاتی هستند که آن ها را به گزینه های مناسبی برای کاربردهای خاص تبدیل خواهد نمود.

سرورهای اچ پی پرولیانت سری 300

شرکت اچ پی، سرورهای سری 300 را جزو منعطف ترین محصولات خود می داند که برای استفاده در ورک لودهای مختلفی قابل به کارگیری هستند.

شما می توانید مانند بسیاری از ارگان ها و موسسات این سرورها را به هنگام خرید کاربردی ترین سرور hp به عنوان بهترین گزینه های موجود در بازار داخلی کشور انتخاب کنید.

سه مدل شناخته شده متعلق به سری 300 عبارت هستند از:

  • سرور اچ پی پرولیانت DL 360 Gen10
  • سرور اچ پی پرولیانت DL 380 Gen10
  • سرور ایستاده اچ پی ML 350 Gen10

این مدل ها توان پشتیبانی از یک یا دو پردازنده را دارند و تعداد هسته قابل پشتیبانی در هر پردازنده می تواند بین 4 تا 28 هسته محاسباتی باشد.

پردازنده های سرور در این حالت از سری های مختلف پردازنده های اینتل زئون قابل انتخاب هستند و شما امکان استفاده از آن ها را در چند بار کاری (مالتی ورک لود) خواهید داشت.

لازم به ذکر است که در سری 300 از محصولات نسل دهم و در مدل های Gen10 plus ما  شاهد عرضه محصولات کمتر شناخته شده دیگری هستیم که از پردازنده های ای ام دی استفاده می کنند.

با این وجود در بین همه سرورهایی که تا به حال معرفی شده اند، سرورHPE ProLiant DL 380 Gen10 جزو محبوب ترین و پرفروش ترین سرورها در بازارهای خارجی و در داخل کشور محسوب می شود.

سرورهای اچ پی پرولیانت سری 500

در ورک لودهای سنگین گاهی نیاز به استفاده از سرورهای سری 500 وجود دارد. این سرورها ممکن است حتی از چهار پردازنده استفاده کنند تا بتوانند بارهای کاری و عملیات محاسباتی سنگین را انجام دهند.

با این وجود کمتر شاهد استفاده از این سرورها در زیرساخت های فناوری اطلاعات هستیم و مدل های سری 300 در اکثر موارد جزو اولین انتخاب ها محسوب می شوند.

نکته مهم: از سرور اچ پی پرولیانت DL 380 G10 به عنوان کاربردی ترین سرور HP یاد می شود.

در صورت نیاز به مشاوره و خرید سرور می توانید با کارشناسان شرکت آوا فناوری ماندگار (avafanavari.com) تماس بگیرید تا اطلاعات جامع تری در اختیار شما قرار دهند.

اطلاعات تماس : تهران، خیابان خردمند جنوبی، کوچه یگانه، پلاک ۱۳، واحد ۱ تلفن تماس: ۴۲۴۵۲۰۰۰

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH