سری نوا 9 هواوی تائیدیه آژانس رگولاتوری 3C چین را دریافت کرد

بر اساس اعلام منابع خبری مختلف، اسمارت‌فون‌های سری نوا 9 شرکت هواوی در ماه آینده معرفی خواهند شد. این هندست‌های جدید اخیرا تائیدیه آژانس رگولاتوری 3C چین را دریافت کردند. در این گواهی‌نامه به برخی جزئیات کلیدی پیرامون گجت‌های مذکور اشاره شده است.

تولیدکننده چینی در وهله نخست 2 عضو خانواده نوا 9 را به بازار عرضه خواهد کرد؛ اما در ادامه احتمالا از مدل‌های دیگری نیز رونمایی خواهد شد؛ چرا که سری نوا 8 شامل بیش از 4 مدل مختلف است. اسمارت‌فون‌های نوا 9 و نوا 9 پرو نخستین مدل‌های معرفی شده در سری جدید به‌شمار رفته و گواهینامه 3C نشان می‌دهد که این گجت‌ها به‌ترتیب دارای شماره مدل‌های NAM-AL00 و RTE-AL00 هستند.

همچنین سند تائیدیه نشان می‌دهد که هواوی نوا 9 پرو از فناوری شارژ با چندین سرعت مختلف پشتیبانی خواهد کرد. این هندست از قابلیت شارژ با سرعت‌های 10، 66 و 100 وات برخوردار خواهد بود. از سوی دیگر اسمارت‌فون نوا 9 نیز از فناوری شارژ سریع با سرعت‌های 10، 40 و 66 وات پشتیبانی خواهد کرد.

یکی دیگر از جزئیات مهمی که در تائیدیه 3C به آن اشاره شده این است که هر 2 هندست از قابلیت اتصال LTE و نه 5G برخوردار هستند. این موضوع تائیدکننده گزارشات پیشین بوده و نشان می‌دهد که هواوی مدل‌های 4G سری نوا 9 را پیش از نسخه‌های 5G به بازار عرضه خواهد کرد.

پیش‌تر یک خبرچین چینی با نام Bald Panda با انتشار پستی در شبکه اجتماعی Weibo ادعا کرد که هواوی نوا 9 مجهز به یک باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی خواهد بود؛ در حالی‌که نوا 9 پرو از یک باتری کوچکتر با ظرفیت 4000 میلی‌آمپرساعت استفاده خواهد کرد. بعلاوه پست مذکور خاطرنشان می‌کند که نوا 9 از شارژ سریع 66 واتی پشتیبانی خواهد کرد؛ در حالی‌که مدل پرو از قابلیت شارژ با حداکثر توان 100 وات برخوردار است.

سری نوا 9 از الگوی طراحی مشابه با سری نوا 8 بهره خواهد برد. بنابراین این‌بار نیز شاهد به‌کارگیری ماژول دوربین دایروی‌شکل غول‌پیکر خواهیم بود. سایر مشخصات این هندست‌ها کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارند؛ اما طی هفته‌های منتهی به موعد رونمایی از این هندست‌ها احتمالا جزئیات بیش‌تری در رابطه با آن‌ها منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH