اینستاگرام در صدد حذف قابلیت سوآیپ‌آپ لینک‌هاست

اینستاگرام لینک‌های Swipe-Up قدیمی خود در استوری‌ها را حذف می‌کند. تولیدکنندگان محتوا و برندهای مختلف به منظور هدایت کاربران به وبسایت‌ها یا فروشگاه‌های آنلاین خود از این ویژگی محبوب به‌صورت گسترده استفاده می‌کنند. خبر ناراحت‌کننده اینکه لینک‌های سوآیپ‌-آپ از روز 30 آگوست (8 شهریور ماه) از بین خواهند رفت.

به گفته وبسایت TechCrunch کاربران اینستاگرام که پیش‌تر به لینک‌های سوآیپ-آپ دسترسی داشتند؛ اکنون می‌توانند از قابلیت جدید Link Stickers استفاده کنند. یک محقق برنامه با نام Jane Manchun Wong نخستین بار به بیانیه اینستاگرام پیرامون مشخصه Link Stickers پی برد.

بر اساس اعلام کمپانی فرآیند تست این مشخصه جدید از ماه ژوئن آغاز شده است. پیش از این تنها تعداد انگشت‌شماری از کاربران به قابلیت مذکور دسترسی داشتند؛ اما انتشار گسترده‌تر آن در پایان ماه جاری میلادی آغاز خواهد شد. کسب‌وکارها و تولیدکنندگانی که هویت آن‌ها روی پلتفرم احراز شده و از تعداد کافی فالوور برخوردار باشند؛ قادر به افزودن استیکرهای لینک به استوری‌های اینستاگرامی خود خواهند بود.

مشخصه Link Stickers در مقایسه با لینک‌های سوآیپ‌آپ از چندین مزیت مختلف برخوردار هستند. تولیدکنندگان محتوا به انواع مختلف استایل‌ها دسترسی داشته و قادر به تغییر اندازه استیکرها و قرار دادن آن‌ها در مکان‌های موردنظر خود درون استوری‌ها خواهند بود. بینندگان نیز قادر به ارائه واکنش یا پاسخ به استوری‌های دارای استیکرهای لینک خواهند بود. چنین اقدامی پیش‌تر در رابطه با پست‌های دارای لینک‌های سوآیپ‌آپ امکان‌پذیر نبود.

همچنین اینستاگرام مشغول بررسی ایده تعمیم استیکرهای لینک به تعداد بیش‌‌تری از حساب‌های کاربری در آینده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH