سری پیکسل 6 گوگل به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز می‌شود

کمپانی گوگل در اوایل ماه جاری برخی از جزئیات مربوط به گوشی‌های هوشمند پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو را به طور رسمی تأیید کرده و حتی تصاویر دو اسمارت‌فون آینده‌ی خود را نیز به اشتراک گذاشت.

برخلاف گوشی هوشمند گوگل پیکسل 5، سری پیکسل 6 از حسگر اثر انگشت در پنل پشتی دستگاه بهره نخواهند برد. با توجه به شواهد و طبق اخبار منتشر شده، حسگر اثر انگشت گوشی‌های هوشمند سری پیکسل 6 در زیر نمایشگر آن‌ها تعبیه شده است.

یکی از بنیان‌گذاران تیم طراحی سیستم عامل اندروید با نام هیروشی لاکهایمر، اسکرین‌شاتی را در یکی از رسانه‌های اجتماعی منتشر کرده است که احتمالاً این اسکرین‌شات از گوشی هوشمند گوگل پیکسل 6 پرو استخراج شده است. البته لاکهایمر اندکی بعد این پست را حذف نمود، اما تصاویر منتشر شده به وضوح از وجود نماد حسگر اثر انگشت در این گوشی هوشمند حکایت دارد.

گفتنی است طبق اطلاعاتی رسمی که از سوی گوگل منتشر شده است، گوشی هوشمند گوگل پیکسل 6 پرو دارای یک صفحه‌نمایش 6.7 اینچی (120 هرتز) با رزولوشن QHD+(1440 در 3120 پیکسل) خواهد بود.

البته به طور خاص، برخی از این اطلاعات از تصاویر و اخبار فاش شده در خصوص این دستگاه، استخراج شده است. گوشی هوشمند گوگل پیکسل 6 نیز همراه با یک صفحه نمایش کوچکتر 6.4 اینچی (90 هرتز) با وضوح +1080p روانه بازار خواهد شد.

گوشی‌های هوشمند گوگل سری پیکسل 6 برتری نسبی خوبی در قیاس با اسمارت‌فون‌های سری 5 خواهند داشت. شایان ذکر است که تراشه‌ی میان‌رده مورد استفاده در گوشی‌های هوشمند سری 5 گوگل، جای خود را به یک چیپست سفارشی با نام Tensor داده است.

همچنین دو گوشی هوشمند سری پیکسل 6 اولین تلفن‌های هوشمند گوگل لقب خواهند گرفت که از فناوری شارژ سریعتر از 18 وات پشتیبانی می‌کنند. اسمارت‌فون‌های مذکور از فناوری شارژ سریع 33 وات پشتیبانی می‌کنند که البته شارژر مخصوص این دستگاه‌ها باید به طور جدا‌گانه توسط کاربر خریداری شود. از سوی دیگر گفته می‌شود که کمپانی گوگل، حداقل در گوشی هوشمند پیکسل 6 پرو، از لنز تله‌فوتو بهره خواهد برد. شرکت گوگل در پائیز سال جاری، گوشی‌های هوشمند گوگل سری پیکسل 6 را روانه بازار خواهد کرد.

2 در مورد “سری پیکسل 6 گوگل به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز می‌شود”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH