مایکروسافت سرفیس Duo 2 با تراشه اسنپ‌دراگون 888 در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شد

طی هفته‌های اخیر اطلاعات جدیدی پیرامون سرفیس Duo 2 شرکت مایکروسافت منتشر شد. این جزئیات از به‌کارگیری پیکره‌بندی دوربین‌ سه‌گانه در قسمت خارجی گوشی حکایت داشتند. اکنون شواهدی به‌دست آمده که نشان می‌دهند توان پردازشی سرفیس Duo آینده از طریق یک تراشه پرچم‌دار تامین خواهد شد.

اخیرا یک دستگاه جدید در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شده است. امتیازات بالای کسب شده توسط این گجت از به‌کارگیری تراشه پیشرفته اسنپ‌دراگون 888 حکایت دارند.

دستگاه مورد اشاره در تست‌های پردازش تک هسته‌ای و چندهسته‌ای گیک‌بنچ به‌ترتیب امتیازات 1091 و 3517 را کسب کرده است. برای مقایسه جالب است بدانید که اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی زد فولد 3 5G با تراشه‌ای مشابه در همین اپلیکیشن بنچمارک موفق به کسب امتیازات 979 و 3441 برای تست‌های پردازش تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای شده است.

دستگاه سرفیس Duo 2 تست شده مجهز به سیستم‌عامل اندروید 11 و حافظه رم 8 گیگابایتی است. انتشار اطلاعات بیش‌تر پیرامون سرفیس Duo جدید بسیار هیجان‌انگیز به‌نظر می‌رسد؛ زیرا بی‌تردید نخستین نسل این گجت از جنبه طراحی و عملکرد با سایر اسمارت‌فون‌ها تفاوت داشت.

وبسایت Windows Central خاطرنشان می‌کند که شرکت مایکروسافت برای مدل جدید سرفیس Duo 2 در صدد بهبود عملکرد باتری، دوربین‌ها و استفاده از نمایشگری با اندازه بزرگتر است. قابلیت‌های NCF و lift to wake به‌روزرسانی شده و نرخ نوسازی نمایشگر نیز ارتقاء خواهد یافت. بر اساس گزارشات، پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه دستگاه از دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، لنز تله‌فوتو اختصاصی و ماژول فوق‌عریض میزبانی خواهد کرد. برای مشاهده تصاویر لو رفته از سرفیس Duo 2 اینجا کلیک کنید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH