مارک تلویزیون رییس جمهور کشورمان چیست؟!

tv-president

روز گذشته تصویری در فضای مجازی پخش شد که رییس جمهور کشورمان را در حال تماشای بازی ایران در مقابل نیجریه نشان می‌داد، عکسی که بازتاب گسترده‌ای میان کاربران داشت و حسن روحانی را نشان می‌داد که به تنهایی مشغول تماشای نخستین بازی تیم ملی ایران در جام جهانی فوتبال است.

اما نکته‌ای که شاید خیلی‌ها به آن توجه نکرده باشند اما جالب به نظر برسد، مدل تلویزیونی است که رییس جمهور برای تماشا برگزیده است. فکر می‌کنید سازنده این تلویزیون، کدام کمپانی است؟

از روی تصاویر پخش شده، مارک تلویزیون که در زیر نمایشگر قرار دارد، چندان مشخص نیست اما از نوع طراحی قاب و پایه تلویزیون، می‌توان حدس زد که محصولی از سامسونگ باشد. البته در این باره شاید خود رییس جمهور و یا عکاس این خبر بهتر بتواند نظر بدهد، اما با توجه ابعاد دستگاه و طراحی کلی آن، می‌توان مدلی چون Samsung 40F6350 را دستگاه مورد نظر دانست! آیا مارک تلویزیون شما هم مانند رییس جمهور است یا دستگاه دیگری را انتخاب کرده‌اید؟!

president-tv-itresan

51 در مورد “مارک تلویزیون رییس جمهور کشورمان چیست؟!”

  1. وقتی رییس جمهورمون از کالای ایرانی استفاده نمیکنه چطور انتظار دارن ما از کالای ایرانی استفاده کنیم و ازش حمایت کنیم؟!

  2. شما اگر ساعت دوازده شب وقت نداری علتش عدم مدیریت زمانه.بعدش هم آدمای بزرگ میدونند که با وای وای وآی آی نه آرامش به وجود میاد و نه خیلی چیزهای دیگه که ما منتظرش نشستیم پس به جای اینکه وقتتون را برای قضاوت های الکی خرج کنید بنشنید فکر کنید شما هم چطور به آرامش و وقت کافی برسید.

  3. قابل تقدیراست این زندکی ساده و بی غل و غش.میز،دیوار،لیوان،میوه،تلویزیون.همه مثل ما مردم عادیه.هیج فرقی نیست.

  4. نه حق کامل پیش ماست و نه باطل مطلق! پس کافی است بد نباشیم افراط هم نکنیم.یک شهروند داره فوتبال نگاه می کنه فقط همین! مثل همه ما مشغله هم داره! احتمالا برای اینکه بعضی ها بهش گیر ندهند از اون گیرهایی که توی قوطی هیچ عطاری پیدا نمیشه، عکس رو تنهایی انداخته!

  5. برادر مون اقای روحانی رو هر وقت دیدیم با لباس روحانیت بود خوب تواین تیپی معلومه جذاب وتعجب اوره خدا حفظش کند

  6. دم روحانی گرم از وقتی آمده مردم ـآرام شدند مثل خودش ببین چقد ر آروم نشسته انگار که نه انگار خوشا به حالش !!!!!!!!!!!!!!!!!

  7. رئیس جمهور معتدل یعنی آقای روحانی
    توی هر کاری نباید افراط و تفریط باشه اعتدال بهترین روش زندگیه

    1. کو جای کالای ایرانی ؟
      چه اعتدالی که کالا ایرانی نگرفته ؛ ایشون الگو هستند!
      در ضمن راه رفتن بین حق و باطل اسمش اعتدال نیست

  8. تی وی ما هم سامسونگه ،خیلی هم عادیه ،اقای معلم من هم یک معلم هستم ،به نظر شما ساعت ۱۲ شب چه کاری می توان انجام داد ،یعنی رییس جمهور حق ندارد یک مسابقه نگاه کند ،اگه شما وقت ندارید مشکله خودته،

  9. واقعا رییس جمهور ما اینقدر وقتشان ازادست
    من که یک معلم ساده هستم و الان سه ماه تعطیلیم هستش خدایی وقت کم میارم!!!!

    1. سعید بختیار

      سلام.شما علافی معلومه به خونوادتم وقت نمیزاری.آقای رئیس جمهور عرق ملی داره.واسه مملکت ارزش قائله.

    2. شما معلم ساده فکر میکنی کارداری در حالی که ار بی برنامگی علافی اگر مثل شماها روزی 8 ساعت درست کارکنند این مملکت گلستان میشود

    1. برو بابا افرادی متحجر مثل شما هستند که از روحانیت یه رباط و خشک مقدس ساختید چرا در شانش نیست مگه روحانی آدم نیست مگه روحانی چه فرقی با آدمهای دیگر میکند روحانی فقط فرقش اینه که متخصص دینه و کجای دین گفته که فوتبال نگاه کردن در شان یه روحانی نیست.

  10. به چه نکته باحالی شما دقت کردین!
    همین چیزا هست که آی تی رسان رو بهترین سایت آی تی در ایران کرده

    1. واقعا خیلی تنگ نظرید الان تو خونه هر کس نگاه می کنی از این تلوزیونها وجود داره شما برای چه دوره این زندگی می کنید واقعا به نظرتون این مسائل خیلی مهمه فکر نکنم رهبری هم خرید کالای خارجی رو وحی منزل اعلام کرده بودند تولید کننده جنس خوب تولید کنه تا حرف رهبر زمین نمونه بعد شما بیا در باره مارک تلوزیون آقای روحانی کنکاش کن واقعا یکی از مسائل مهم و لاینحل جامعه رو شما الان حل کردی من که خیلی روشن شدم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH