سامسونگ گلکسی A52s 5G در وب‌سایت آمازون هند رویت شد

بر اساس گمانه‌زنی‌های متعدد، کمپانی سامسونگ، در تاریخ 3 سپتامبر سال جاری گوشی هوشمند گلکسی A52s 5G را در کشور هند روانه بازار خواهد کرد. انتظار می‌رفت که این اسمارت‌فون که چندی پیش در قاره‌ی اروپا و انگلستان عرضه شد، با قیمتی 10 تا 15 درصد ارزان‌تر در کشور‌های آسیای جنوبی روانه بازار شود. بر اساس گزارشاتی که در روز جاری منتشر شده است، این مسئله مورد تائید قرار گرفته است.

گفتنی است وب‌سایت آمازون هند این دستگاه را با پیکر‌بندی 6 گیگابایت حافظه‌ی رم و 128 گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی 35999 روپیه (485 دلار) قیمت‌گذاری کرده است.

نکته جالب توجه آن است که کاربران دیگر بازار‌ها، مانند کاربران بریتانیایی باید 419 پوند و دیگر کاربران اروپایی باید 449 یورو را برای خرید این اسمارت‌فون و با همین پیکر‌بندی پرداخت نمایند.

گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A52s 5G اسمارت‌فونی بسیار جذاب تلقی می‌شود. این دستگاه از یک ماژول دوربین چهار‌گانه بهره می‌برد که دوربین اصلی آن یک لنز 64 مگاپیکسلی همراه با قابلیت OIS است. این گوشی هوشمند از یک باتری 4500 میلی‌آمپر‌ساعتی با فناوری شارژ سریع 25 وات برخوردار بوده و به چیپست اسنپدراگون 778G مجهز است. گوشی گلکسی A52s 5G دارای استاندارد IP67 در برابر نفوذ آب و گرد و غبار است و اولین تلفن هوشمند خانواده‌ی گلکسی A محسوب می‌شود که همراه با قابلیت اتصال 5G در کشور هند عرضه خواهد شد.

لازم به ذکر است که گوشی سامسونگ گلکسی A52s 5G، در حال حاضر در وب‌سایت مذکور موجود بوده و حتی اگر در وب‌سایت شرکت سازنده نیز آماده فروش نباشد، کاربران قادر خواهند بود با خرید از وب‌سایت آمازون این گوشی هوشمند را تا تاریخ 4 سپتامبر دریافت نمایند. گفته می‌شود که قیمت اصلی این تلفن هوشمند  40999 روپیه بوده و آمازون این دستگاه را با تخفیف خوبی در دسترس کاربران قرار داده است. وب‌سایت آمازون هند تخفیف 14200 روپیه‌ای دیگری نیز برای کاربرانی در نظر گرفته است که تصمیم به تعویض گوشی‌های هوشمند قدیمی خود دارند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH