هدیه ابر آروان به دانش‌جویان رشته‌های کامپیوتر؛ استفاده رایگان از محصولات ابر آروان تا 250 هزار تومان

ابر آروان در آستانه سال تحصیلی جدید به دانش‌جویان رشته‌های کامپیوتر سراسر کشور 250 هزار تومن اعتبار برای استفاده‌ی رایگان برای استفاده از محصولات آروان هدیه می‌کند. مهلت ثبت نام در این طرح تا پایان تابستان است.

دانش‌جویان رشته‌های مهندسی کامپیوتر و علوم کامپیوتر دانشگاه‌های مختلف کشور  در تمام مقاطع ، تا پایان تابستان 1400 مهلت دارند با ثبت نام در این طرح به شکل رایگان از خدمات ابری آروان تا سقف 250 هزار تومان استفاده کنند.

هدف ابر آروان از اجرای این طرح، حمایت از دانش‌جویان رشته‌های کامپیوتر  سراسر کشور با ایجاد امکان استفاده از هر یک از محصولات آروان مانند شبکه توزیع محتوا (CDN)، میزبانی ویدیو، سرور ابری، فضای ابری و کانتینر ابری آروان است.

ابر آروان در آینده هم قصد دارد در راستای مسوولیت اجتماعی خود این طرح را در ابتدای هر ترم تحصیلی تکرار  کند. از این رو اکانت دانش‌جویان رشته‌های کامپیوتر که تا پایان تابستان 1400 در این طرح ثبت نام کنند، برای ترم تحصیلی زمستان هم شارژ خواهد شد.

هم‌چنین با توجه به اقدام دیگر ابر آروان در حوزه مسوولیت اجتماعی که در آن از استارت‌آپ‌های نوپا حمایت می‌شود، این امکان برای دانش‌جویانی که صاحب کسب‌وکارهای نوپا هستند وجود دارد تا در کنار این طرح، از حمایت آروان از استارت‌آپ‌های نوپا نیز بهره‌مند شوند.

گفتنی است، اعتبار اهدا شده از سوی ابر آروان به دانش‌جویان رشته‌های کامپیوتر تا یک سال معتبر خواهد بود.

برای اطلاعات بیش‌تر و ثبت نام در این طرح، صفحه‌ی حمایت ابر آروان از دانش‌جویان را ببینید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH