گوشی‌های سری وان‌پلاس 10 از طراحی مشابه با خانواده وان‌پلاس 9 استفاده خواهند کرد

در حالی‌که بسیاری از کاربران بی‌صبرانه منتظر رونمایی از اسمارت‌فون وان‌پلاس 9 RT در ماه اکتبر هستند؛ اما برخی افراد برای عرضه مدل‌های سال آینده لحظه‌شماری می‌کنند. نخستین گمانه‌زنی‌های مطرح شده پیرامون سری وان‌پلاس 10 بر مقوله طراحی پرچم‌داران سال آینده کمپانی تمرکز دارد.

“کمپانی چینی روی توسعه هندست‌های سری وان‌پلاس 10 کار می‌کند؛ محصولاتی که به‌عنوان مدل‌های ارتقایافته سری 9 روانه بازار می‌شوند. بعلاوه در فهرست هندست‌های آینده کمپانی نام تعدادی از مدل‌های سری نورد نیز به چشم می‌خورد. همچنین انتظار می‌رود که وان‌پلاس در جریان رویداد آینده خود از تعدادی ابزار جانبی جدید نیز رونمایی کند.”- Yogesh Brar؛ 2 سپتامبر 2021

یک شخص خبرچین با نام Yogesh Brar اطمینان دارد که سری وان‌پلاس 10 به‌عنوان مدل‌های به‌روزرسانی شده سری 9 روانه بازار شده و از طراحی بسیار نزدیک به هندست‌های خانواده وان‌پلاس 9 طی سال جاری بهره خواهد برد. بر اساس پیش‌بینی‌ها سری وان‌پلاس 10 در سال 2022 معرفی خواهد شد.

تصویر اسمارت‌فون‌های وان‌پلاس 9 و 9 پرو

بعلاوه شخص خبرچین به عرضه چندین هندست سری وان‌پلاس نورد در آینده اشاره می‌کند؛ اگرچه هیچ‌گونه جزئیات خاصی در رابطه با آن‌ها اعلام نشده است. همچنین ظاهرا وان‌پلاس در رویداد آینده خود از چندین اکسسوری جدید نیز رونمایی خواهد کرد؛ اگرچه در رابطه با زمان عرضه این گجت‌ها هیچ جزئیاتی در دست نیست.

2 در مورد “گوشی‌های سری وان‌پلاس 10 از طراحی مشابه با خانواده وان‌پلاس 9 استفاده خواهند کرد”

  1. وان پلاس هم داره جا پای سامسونگ میزاره، البته ما که نگرانی نداریم چون تو ایران این برند رو خودم ندیدم تا حالا!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH