8 بازی ریمستر شده که باید تجربه کنید: تجربه‌های به‌یادماندنی گذشته!

بازی‌های جدید هیجان‌انگیز هستند، اما بازی‌های موردعلاقه قدیمی می‌توانند به همان اندازه رضایت‌بخش باشند و زمانی که همان بازی‌های قدیمی، پوسته و حال هوای بازی‌های مدرن امروزی با گرافیک‌های بی‌نظیر را بگیرند، تبدیل به بازی می‌شوند که حتماً باید آن‌ها را تجربه کرد!

با آی‌تی‌رسان همراه باشید تا با بی‌نظیر‌ترین ریمستر‌های جهان آشنا شوید. نوستالژی برای بازی‌های ویدئویی می‌تواند یک‌چیز خطرناک باشد. بااین‌حال، برخی از بازی‌ها واقعاً شایسته چنین فداکاری‌ها و ریسک‌هایی هستند. حتی اگر به معنای نشان دادن ضعف‌های نسخه قبلی باشد.

Final Fantasy VII Remake

این بازی، یک بازسازی طولانی‌مدت از یکی از بهترین بازی‌های تمام دوران است. بنابراین قطعاً در این لیست قرار خواهد داشت. با مبارزاتی به‌روز شده و گرافیکی متفاوت، همه شخصیت‌های موردعلاقه شما به زندگی خیره‌کننده خود بازگردانده شده‌اند.

Final Fantasy VII Remake

این نسخه آن‌قدر زیبا و فنی ساخته‌ شده که گیمرهای طرفدار این سری عناوین را مجذوب خودش کرده است. اگر شما نسخه‌های قبلی این بازی را انجام داده‌اید، قطعاً باید این نسخه را هم‌بازی کنید.

Resident Evil II

طرفداران بازی حتما Drill را می‌شناسند. در این بازی به شهر راکون برمی‌گردید، با مرده‌های فوق‌العاده گرسنه مثل آقای ایکس ملاقات خواهید کرد و در جستجوی یک ایستگاه پلیس عجیب‌وغریب که مسیر آن از گذرگاه و موجودات متفاوت پر است، ناامیدانه سعی به فرار می‌کنید.

Resident Evil II

Resident Evil II یک کلاسیک ترسناک زیباست و این بازسازی که در سال ۲۰۱۹ اتفاق افتاده، بسیار بیشتر از دادن یکرنگ تازه است. تغییر دوربین به بالای شانه Resi ۴، افزایش عملکرد و به‌طور کلی ارائه یک کلاسیک ترسناک جدید که هنوز هم یک کلاسیک ترسناک قدیمی است؛ بی‌شک این ریمستر را فوق‌العاده می‌کند.

Okami

یک بازی ماجراجویی عجیب، جسورانه و زیبا به اسم اوکامی از استودیو Capcom و Clover که ممکن است آن‌قدر که بقیه بازی‌های موجود در این لیست را می‌شناسید این بازی را نشناسید. شاید به این دلیل بود که بازی آن‌قدرها هم ساده نبود.

Okami_HD

Okami HD شما را در نقش آماتراسو، الهه ساکن یک گرگ سفید می‌گذارد و وظیفه بازیابی یک دنیای شکسته و نابودشده را بر عهده شما می‌گذارد. Okami برای اولین بار در PS2 منتشر شد و سپس برای PS3 بازسازی شد. این بازی یکی از شیک‌ترین بازی‌های نسل خود است که دارای یک جهان با گرافیکی نقاشی‌مانند و منحصربه‌فرد است. جدیدترین ریمستر این بازی برای کنسول Switch آمده است، کنسولی که بازیکنان می‌توانند با استفاده از لمس، Celestial Brush را بچرخانند و دنیای خیره‌کننده این بازی را ببینند. اوکامی پر از زرق‌وبرق است و کاملاً شایسته این است که زمان خود را روی آن بگذارید.

Ni No Kuni: Wrath of the White Witch

نسخه ریمستر یا بازسازی‌شده و خیره‌کننده Wrath of the White Witch، حس حیرت سبک JRPG و حماسی بودن بازی را بهتر و قوی‌تر می‌کند. با داشتن انیمیشن از استودیو گیبلی و موسیقی متن فوق‌العاده که سال‌ها پس از اتمام بازی آن را زمزمه خواهید کرد شما را جلب خود می‌کند.

Ni No Kuni Wrath of the White Witch

بازی Ni No Kuni: Wrath of the White Witch شادی، شگفتی، زیبایی و حیرت را با مقدار بسیار مناسبی به صفحه‌نمایش شما خواهد آورد. مراقبت و توجه به داستان ممکن است اندکی زیاد به نظر برسد، اما این‌ یک سفر حماسی است و کاملاً ارزش ۸۰ ساعت بازی را دارد. یک دستاورد خیره‌کننده، که ما همیشه خوشحالیم که دوباره آن را مرور کنیم.

Shadow of the Colossus

بازی Shadow of the Colossus یک شاهکار است، به همین سادگی. ماجراجویی تیم ایکو که در سال ۲۰۰۶ جریان دارد، شما را مأمور به نبرد با موجودات عظیم و نابودی آن‌ها در سراسر جهان خیره‌کننده خود می‌کند. ازنظر وسعت این بازی بسیار خیره‌کننده بود، به طرز غیرقابل‌انکاری شگفت‌انگیز و دارای یک جریان مالیخولیای غنی بود که هر بار که یکی از کولوس‌ها را از بین می‌برید، به‌شدت احساس می‌شد. همچنین، اگر صادقانه بگویم، بازی کمی معیوب بود. با کنترل‌های ناخوشایند و گاهی اوقات ناهنجاری‌های دوربین بازی که باعث ناراحتی می‌شد.

Shadow of the Colossus

به خاطر داستان فوق‌العاده همه منتظر یک نسخه ریمستر از این بازی بودن که کنترل‌ها و نقص‌های بازی را بهبود ببخشد پس از بازسازی سال ۲۰۱۸ به‌اندازه یک روز خوب آفتابی از آن استقبال شد. بازی Shadow of the Colossus شما را با پرداختن به برخی از مسائل فرعی و اصلی خود درگیر می‌کند؛ درحالی‌که هنوز در هر زمان که بخواهید می‌توانید به جانوران خطرناک بازی نزدیک شوید و تجربه‌های قدیم خود را زنده کنید. نسخه ریمستر احساس ترس و عظمت بازی را حفظ کرده است. این بازی هنوز هم یک شاهکار است و یک گیمر به خود مدیون خواهد شد اگر حداقل این بازی را بررسی نکند.

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

بازی Crash Bandicoot که ممکن است هرگز مورد تحسین منتقدان ماریو نباشد، اما سه عنوانی که برای اولین بار برای پلتفرم PS1 ظاهر شد پر از جذابیت، گیم‌پلی عالی و شخصیت‌های به‌یادماندنی است.

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

محبوبیت Crash همیشه پایدار بوده است، اما مجموعه ریمسترهای N. Sane Trilogy به ما یادآوری کرد که این بازی‌ها چقدر فوق‌العاده بودند و هنوز هم هستند. با ارائه یک نسخه زیبا و شگفت‌انگیز، ریمستر این بازی به رنگ لعاب کنسول‌های امروزی آمده و گرافیک بسیار خوبی دارد، همچنین روی گیم‌پلی بازی هم کارشده است که می‌تواند تجربه جدیدی برای افرادی مثل شما باشد که نسخه قدیمی‌تر این بازی را با آن گرافیک ساده اما جذاب تجربه کرده‌اید.

Spyro Reignited Trilogy

صحبت از پلتفرم‌های کلاسیک، سه‌گانه‌های اصلی Spyro جایگاه ویژه‌ای برای بسیاری از افرادی دارد که پلی‌استیشن سونی را انتخاب کرده‌اند، نه نینتندو و قهرمان کلاه قرمزی آن. سه بازی Spyro the Dragon ،Spyro ۲: Ripto’s Rage! و Spyro: Year of the Dragon با استقبال شگفت‌انگیزی روبرو شد.

این مجموعه به طرز قابل قبولی پیر شده بود، بنابراین توسعه‌دهندگان Insomniac و Toys for Bob اژدهای بنفش کوچک را زیر بغل خود گرفتند تا این مجموعه بسیار محبوب را دوباره زنده کنند. نتیجه این شد که اکنون این بازی در چندین پلتفرم مختلف در دسترس است (از جمله Switch). Spyro Reignited با طراحی مجدد جهان زندگی بیشتری به آن بخشیده است که چمن‌ها در حال حاضر آتش می‌گیرند و تمرکز بیشتری بر انواع مختلف اژدهایی که در طول سفر خود با آن روبرو می‌شوید گذاشته‌ شده است. یک ریمستر زیبا.

The Legend of Zelda: Link’s Awakening

بازسازی نینتندو از کلاسیک Link’s Awakening ۱۹۹۳ کار فوق‌العاده‌ای در معرفی یک عنوان کلاسیک به نسل کاملاً جدید است. ریمستری که به گیمرهایی که تازه ماجراهای Link through Breath of the Wild را کشف کرده‌اند، نشان می‌دهد که چیزهای بیشتری برای کشف وجود دارد. یک بازسازی زیبا برای کسانی که اولین بار با Link آشنا می‌شوند، این بازسازی آن‌قدر با محبت ساخته‌ شده است که تمام جذابیت، زیرکی و استحکام شگفت‌انگیز نسخه اصلی را حفظ کرده است، به‌طوری‌که می‌توان دوباره عاشق این بازی شد.

The Legend of Zelda Link’s Awakening

با دیدگاه کلاسیک JRPG از بالا به پایین، نسخه نینتندو سوییچ بازی Link’s Awakening یک قالب سه‌بعدی با فرمت کلاسیک و رنگ‌های چشم‌نواز، جلوه‌های بصری خیره‌کننده و جستجوهای عجیب‌وغریب است.

شما چه بازی ریمستری می‌شناسید که ارزش تجربه کردن را داشته باشد؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH