شیائومی در حال کار بر روی گوشی هوشمندی با تراشه‌ اسنپدراگون 870 و صفحه نمایش 120 هرتز است

به تازگی خبرنگاری با سابقه در دنیای فناوری فاش کرده است که کمپانی شیائومی در حال کار بر روی یک تلفن هوشمند تحت برند ردمی است. گفته می‌شود این اسمارت‌فون به تراشه‌ی کوالکام اسنپدراگون 870 مجهز بوده و از صفحه‌نمایشی با نرخ نو‌سازی 120 هرتز بهره خواهد برد.

گفتنی است که این خبرنگار با انتشار پستی در اکانت رسمی خود در یک رسانه‌ی میکروبلاگینگ چینی موسوم به Weibo، مدعی شده است که این برند آسیایی در حال کار بر روی گوشی هوشمند جدیدی است که از پردازنده اسنپدراگون 870 برخوردار است.

علاوه بر این، وی اذعان نموده است که این اسمارت‌فون از یک صفحه‌نمایش 6.7 اینچی از نوع اولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس (2400 در 1080 پیکسل) بهره برده و در پنل پشت آن نیز یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی تعبیه شده است.

نام گوشی هوشمند جدید شیائومی چیست؟

تا کنون مشخص نشده است که این اسمارت‌فون جدید در کدام یک از خانواده‌ها و سری‌های گوشی‌های هوشمند شیائومی قرار خواهد گرفت. با این حال شایعات حاکی از آن است که احتمالا این دستگاه، نسخه‌ی جدیدی از گوشی‌های هوشمند سری K40 شیائومی بوده و با نام K40S روانه بازار خواهد شد.

اخبار دیگری نیز بیان داشته‌اند که این گوشی هوشمند جدید به احتمال فراوان یکی از اعضای خانواده اسمارت‌فون‌های K50 شیائومی خواهد بود که در آینده معرفی خواهند شد. خبرنگار مذکور همچنین شماره مدل این تلفن هوشمند را SM8250 اعلام نموده است.

متأسفانه در حال حاضر جزئیات و مشخصات دقیق‌تری در خصوص این تلفن هوشمند منتشر نشده است. بنابراین برای تأیید صحت این ادعا و به صورت واضح‌تر،  اطلاع از این‌که آیا این تلفن هوشمند در آینده‌ای نزدیک رونمایی خواهد شد و یا خیر، باید منتظر اعلام رسمی کمپانی شیائومی بمانیم.

بر اساس ادعای این خبرنگار چینی، شرکت شیائومی در سال آینده این گوشی هوشمند را روانه بازار خواهد کرد. اما توصیه می‌شود که باید فعلا به این گزارش به دیده‌ی تردید نظر کرده و باید منتظر انتشار اطلاعات بیشتری در خصوص این گوشی هوشمند ماند. انتظار می‌رود که با فاش شدن بخشی از خصوصیات این گوشی هوشمند، طی روز‌های آتی شاهد انتشار اطلاعات دقیق‌تری از آن باشیم.

1 در مورد “شیائومی در حال کار بر روی گوشی هوشمندی با تراشه‌ اسنپدراگون 870 و صفحه نمایش 120 هرتز است”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH