معرفی عجیب‌ترین ماوس‌پد‌ها با طرح و ظاهر خاص!

ماوس پد از جمله ابزاری است که نه عجیب و پیچیده است و نه از متریال خاصی ساخته شده، ماوس پد یک وسیله بسیار ساده و کارآمد برای کار با کامپیوتر و لپ‌تاپ‌های شخصی است که قیمت بالایی هم ندارد ولی در صورت نبود آن کار آدم لنگ می‌ماند.

ارزش یک ماوس پد را افرادی که با ماوس سر و کار دارند می‌دانند، طبیعتا اغلب افرادی که از رایانه‌های شخصی استفاده می‌کنند برای کار با سیستم خود به ماوس متوسل می‌شوند اما بسیاری از افرادی که از لپ‌تاپ‌های شخصی بهره می‌برند، به تاچ‌پد‌های رایانه‌های قابل حمل عادت کرده‌اند و شاید کمتر از ماوس و ماوس پد استفاده کنند.

به هر شکل تفاوتی ندارد که از رایانه شخصی استفاده می‌کنید یا لپ‌تاپ، اگر برای کار با سیستم خودتان به ماوس پد نیاز دارید قطعا تا کنون مدل‌های مختلف ماوس پد را در بازار دیده‌اید و به دنبال آن هستید تا یک ماوس پد با کیفیت و با دوام را برای کار خود انتخاب کنید.

اما همیشه در انتخاب یک محصول، همواره کیفیت حرف اول را نمی‌زند، گاهی طراحی خاص، زیبایی ظاهری و جذابیت بصری محصول است که شما را جذب می‌کند و مجبور می‌شوید برای خرید آن کالا دست به جیب شوید.

ما در این مطلب تعدادی از خاص ترین و عجیب ترین طرح ماوس پد هایی که در سراسر دنیا به فروش می‌رسد را برای شما جمع‌آوری کرده‌ایم تا با انواع مختلف این محصول آشنا شوید. قطعا می‌دانید که ماوس پد تنها در یک ابعاد مربعی کوچک و تک رنگ ساخته نمی‌شود، بسیاری از تولید کنندگان کمی خلاقیت را چاشنی محصولات خود کرده و ماوس پد هایی با طرح‌های عجیب و متفاوت را وارد بازار کرده‌اند.

در ادامه تعدادی از خاص ترین و عجیب طرح‌های ماوس پد های موجود در بازار جهانی را با یکدیگر مرور خواهیم کرد، با آی‌تی‌رسان همراه باشید:

ماوس پد طرح فرش ایرانی

هیچ اثر دستی در جهان زیباتر از فرش اصیل ایرانی نیست، این اثر هنری زیبا می‌تواند طرح ماوس پد شما باشد. در بازارهای خارجی ماوس پد هایی با نام طرح فرش ایرانی “Persian Rug Mouse Pad” به فروش می‌رسد که زیبایی محصور کننده‌ای دارد. در برخی از این ماوس پد های خاص و جذاب، ریشه‌های فرش نیز با ظرافت ساخته شده تا ماوس پد‌ها به فرش‌های طبیعی شبیه‌تر باشند.

ماوس پدهای فابریک

ماوس پد های فابریک از زیباترین ماوس پد های بازار هستند. این نوع ماوس پد‌ها از پارچه ضخیم ساخته شده‌اند که هم نرم هستند و هم کیفیت بالایی دارند. این ماوس پدهای خاص، پرز پس نمی‌دهند و ظاهر جذاب آن‌ها برای استفاده در دفاتر و ادارات بسیار مناسب است.

ماوس پد‌های بزرگ و فانتزی

ماوس‌پدهای فانتری بسیاری در بازار وجود دارد که در طرح شخصیت‌های کارتونی یا کنسول‌های گیمینگ ساخته‌ شده‌اند. این ماوس پد ها ابعاد بزرگ مستطیلی دارند و اکثر فضای میز کامپیوتر را پر می‌کنند.

ماوس پدهای دایره‌ای شکل

پیش‌تر ماوس پد های دایره‌ای شکل طرفداران بیشتری داشتند اما حالا بیشتر ماوس پدهای مستطیلی و مربعی در بازار عرضه می‌شود. البته هنوز ماوس پد های دایره‌ای شکل با طرح‌های بسیار خاص و جذاب وارد بازار می‌شوند و قابل خریداری هستند.

ماوس پد با طرح تقویم

یکی از عجیب ترین و در عین حال کاربردی‌ترین طرح‌هایی که می‌توان بر روی ماوس پد ها چاپ کرد، تقویم است. ماوس پد همواره دم دست است و چه بهتر که همیشه تقویم هم دم دست شما باشد. تنها ایراد این ماوس پد‌ها آن است که باید سالی یک بار تعویض شوند.

ماوس پدهای بزرگ رول شونده

این سبک از ماوس پد های عجیب، ضخامت بسیار کمی دارند و طرح‌های با کیفیتی بر روی آن‌ها چاپ می‌شود. در واقع این ماوس پدها مانند روکش پلاستیکی می‌مانند ولی کیفیت آن‌ها بالاست و ماوس به خوبی بر روی آن‌ها حرکت می‌کند.

ماوس پد طرح سنگ

یکی از نکاتی که در زیبایی ماوس‌پدها تاثیر دارد، کیفیت و طرح چاپ بر روی آن‌هاست. ماوس‌پد‌ها می‌توانند طرح‌های مختلفی داشته باشند، طرح‌هایی که به ست میز یا اتاق بیاید و آن را جذاب‌تر کند. بنابراین اگر میز یا دیوار اتاق‌تان طرح سنگ است، می‌توانید از ماوس پدهای عجیب طرح سنگ استفاده کنید.

استراحت‌گاه دست

گاهی برای استفاده از ماوس نیازی به ماوس پد ندارید، تنها یک استراحت‌گاه دست، کار ماوس‌پد را برای شما انجام می‌دهد. اگر سطح میزی که از آن استفاده می‌کنید برای استفاده از ماوس مناسب است، تنها با یک استراحت‌گاه دست می‌توانید به راحتی با ماوس خود کار کنید.

1 در مورد “معرفی عجیب‌ترین ماوس‌پد‌ها با طرح و ظاهر خاص!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH