تصاویر آی‌پد مینی 6 اپل طراحی به‌روزرسانی شده این تبلت را نمایش می‌دهند

اگرچه رونمایی از آی‌پد مینی نسل 6 در جریان برگزاری رویداد امروز شرکت اپل امری بعید به‌نظر می‌رسد؛ اما نشت اطلاعات و تصاویر مربوط به این تبلت کماکان ادامه داشته و این موضوع نگرشی دقیق‌تر از طراحی محصول پیش از معرفی رسمی آن‌را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.

آیا تصاویر جدید نشان‌دهنده طراحی نهایی آی‌پد مینی 6 اپل هستند؟

به گفته وبسایت MacRumors یک کاربر توئیتری تصاویر جدیدی از آی‌پد مینی 6 که ظاهرا از یک تولیدکننده ابزارهای جانبی دریافت شده را منتشر نموده است. این تصاویر آی‌پد مینی بازطراحی شده اپل را به‌طور کامل نمایش می‌دهند. با این‌حال میان تصاویر جدید و رندرهای پیشین تبلت تفاوت‌هایی به چشم می‌خورند.

بزرگ‌ترین تغییر به موقعیت استقرار کلیدهای تنظیم میزان بلندی صدا مربوط می‌شود. پیش‌تر انتظار می‌رفت که این دکمه‌ها در لبه سمت راست بدنه آی‌پد مینی تعبیه شوند؛ اما اکنون در عوض شاهد قرارگیری آن‌ها در لبه فوقانی دستگاه هستیم. به‌نظر می‌رسد که این تغییر بخشی از برنامه کمپانی جهت استفاده از یک اپل پنسیل با اندازه کامل است.

اطلاعات پیش‌تر لو رفته نشان دادند که شرکت اپل روی توسعه یک قلم جمع‌وجورتر کار می‌کند. اما با توجه به لغو احتمالی این پروژه به‌نظر می‌رسد که موقعیت دکمه‌های تنظیم بلندی صدا نیز دستخوش تغییر شده است.

طراحی جدید تمام‌صفحه با حواشی باریک و بدون دکمه هوم، اسکنر اثرانگشت تاچ آی‌دی یکپارچه با دکمه پاور و اسپیکرهای استریو سایر موارد قابل رویت در رندرهای شرکت تولیدکننده کیس محسوب می‌شوند. پنل پشتی تبلت از دوربین منفرد، یک فلاش LED و میکروفون میزبانی می‌کند. فلاش LED در تصاویر پیشین آی‌پد مینی 6 قابل رویت نبود. این موضوع نشان می‌دهد که تصاویر جدید احتمالا با الهام گرفتن از الگوی آی‌پد ایر طراحی شده‌اند. با وجود چنین ذهنیتی توصیه می‌شود تا به صحت و سقم اطلاعات فوق با دیده تردید نگاه کنید. این توصیه در خصوص اطلاعات اخیرا منتشر شده پیرامون قیمت‌گذاری و مدل‌های رنگی آی‌پد مینی 6 نیز صادق خواهد بود.

در صورت صحت این اطلاعات به‌نظر می‌رسد که آی‌پد مینی 6 با 5 مدل رنگی مختلف شامل خاکستری (Space Gray)، نقره‌ای، رزگلد، طلایی و آبی (Sky Blue) عرضه خواهد شد. از جنبه قیمت‌گذاری نیز بایستی خاطرنشان کرد که ورژن استاندارد 64 گیگابایتی مجهز به اتصال وای‌فای با برچسب قیمتی 399 دلاری در خرده فروشی‌ها قابل دسترس خواهد بود.

قیمت‌گذاری دستگاه برای ورژن 256 گیگابایتی به 549 دلار افزایش خواهد یافت. همچنین به‌طور مشابه مدل‌های 64 و 256 گیگابایتی نسخه سیم‌کارت‌خور نیز احتمالا به‌ترتیب با قیمت‌گذاری 529 و 679 دلاری روانه بازار خواهند شد. اطلاعات امروز از عرضه احتمالی آی‌پد مینی 6 در ماه نوامبر حکایت دارند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH