گوشی‌های گلکسی اس 5 و گلکسی نوت 3 در راه اندروید 4.4.3 هستند!

اندروید یکی از محبوب‌ترین سیستم عامل‌های دنیاست که توجه زیادی را به خود جلب کرده است. حدود یک ماه از انتشار نسخه 4.4.3 اندروید توسط شرکت گوگل می‌گذرد که اکنون شاهد انتشار نامه‌ای از سوی کمپانی سامسونگ هستیم که در آن زمان انتشار نسخه 4.4.3 اندروید برای دو گوشی پرچم‌دار خود ذکر شده است.

البته شایان ذکر است که تغییرات این نسخه نسبت به قبل بسیار کوچک هستند و بیشتر مشکلات امنیتی را در بر می‌گیرند.

در این نامه که توسط سامسونگ منتشر شده است، تنها به روزرسانی دو گوشی گلکسی نوت 3 و گلکسی اس 5 اشاره شده است و گویا سایر اسمارت فون‌های این شرکت به‌ این زودی‌ آخرین آپدیت را دریافت نخواهند کرد.

android-443-for-samsung-flagships

طبق این تصویر، هر دو نسخه از گوشی گلکسی اس 5 (پردازنده‌های اسنپ دراگون و اگزینوس) مراحل تست آپدیت را پشت سر گذاشته‌اند و تا آخر این ماه (ژوئن) آپدیت جدید را دریافت خواهند کرد. اما اندروید 4.4.3 برای گلکسی نوت 3 در حال تست توسط متخصصان سامسونگ است و اگر مراحل تست را بخوبی پشت سر بگذارد در ماه جولای منتشر خواهد شد.

اما آنچه که در این تصویر غیر معمول است، تفاوت فونت اطلاعات گلکسی نوت 3 نسبت به دو سطر دیگر است. شاید این تصویر توسط طراحی تولید شده که بخوبی در کار خود ماهر نبوده است. به‌ هر حال چنین کاری از یک شرکت با سابقه بعید به نظر می‌رسد.

ما پیشنهاد می‌کنیم به محض انتشار این آپدیت‌ توسط سامسونگ، اسمارت فون خود را به روزرسانی کنید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH