نتایج تست باتری HTC One mini 2 را بخوانید و بدانید!

htc-one-mini-2

گوشی HTC One mini 2 نسبت به مدل پیشین خود، از امتیازات سخت‌افزاری بالاتری برخوردار است. این گوشی از صفحه بزرگ‌تر ۴.۵ اینچی و همچنین از چیپست Snapdragon 400 ولی با چهار هسته Cortex-A7 به جای دو هسته Krait بهره می‌برد. همچنین HTC One mini 2 از ورژن جدیدتر اندروید یعنی کیت‌کت (۴.۴.۲)، به همراه Sense UI 6 استفاده می‌کند.

در تست مدت زمان مکالمه، این گوشی شروع خوبی نداشت. این دستگاه با زمان ۱۰ ساعت مکالمه در جایگاه یک گوشی متوسط قرار گرفت. در حالی که HTC One mini با ۱۲ ساعت، Motorola Moto G با ۱۳:۴۱ ساعت و LG G2 mini با حدود ۱۸ ساعت مکالمه، در رده بالاتری قرار دارند.

talk-time

در وب‌گردی این گوشی حتی رتبه پایین‌تری را به جای می‌گذارد. HTC One mini 2 با ۶:۳۲ دقیقه وب‌گردی، در مقایسه با ۱۱:۰۲ دقیقه LG G2، زمان ۹:۰۴ دقیقه Motorola Moto G و ۸:۱۲ دقیقه HTC One mini بسیار ضعیف عمل کرد.

web-browsing

زمان پخش ویدیو برای این گوشی ۶:۰۵ دقیقه است که تقریبا مشابه گوشی‌های هم‌رده خود است. ظاهرا مینی‌ها در پخش ویدیو شبیه به هم عمل می‌کنند و این یک نقطه ضعف کلی محسوب می‌شود. در این میان LG با ۱۰:۲۳ دقیقه پخش ویدیو با گوشی G2 mini خود، بهتر از سایر رقبا عمل کرد. LG G2 از رزلوشن پایین‌تری نسبت به رزلوشن 720p گوشی HTC One mini 2 برخوردار است، ولی صفحه نمایش بزرگتری دارد.

video-playback

گوشی  HTC One mini، در هر سه تست انجام شده رتبه بهتری را نسبت به جانشین خود کسب کرد، ولی HTC One mini 2 با زمان آماده به کار یا Standby بسیار بالاتر، در نهایت رتبه بهتری را کسب کرد.

mini-2-battery

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH