کمپانی اپل رسما از نسل هفتم اپل واچ پرده برداشت

اپل، در جریان رویداد اختصاصی خودش از اپل واچ سری 7 رونمایی نمود. طبق اعلام اپل، زبان طراحی ساعت‌های جدید این کمپانی مشابه نسل قبل بوده و حاشیه‌های اطراف نمایشگر به طور محسوسی کاهش یافته و به عدد قابل توجه 1.7 میلی متر رسیده است. افزون بر این، ابعاد صفحه نمایش این ساعت هوشمند رشد چشمگیری داشته و نسبت صفحه نمایش به بدنه اپل واچ سری 7 کاهشی 50 درصدی نسبت به نسل قبل دارد.

بر اساس اعلام رسمی این کمپانی، ضخامت این ساعت هوشمند 40 درصد کمتر از اپل واچ سری 6 است. نمایشگر اپل واچ 7 از روشنایی بهتری جهت کار در زیر نور آفتاب برخوردار است. کمپانی اپل ادعا نموده که این نمایشگر تا 70 درصد عملکرد بهتری نسبت به نسل گذشته از خود نشان خواهد داد. اپل اضافه کرد که تایپ نمودن در این نمایشگر با کیبورد جدید آسان‌تر شده و واچ فیس‌های جدیدی که مختص نسل هفتم ساعت‌های هوشمند اپل طراحی شده نیز به این محصول اضافه شده است.

طبق اعلام اپل این ساعت هوشمند به واسطه بهره‌گیری از گواهینامه IP6X، از بدنه‌ای بسیار مقاوم برخوردار بوده و شیشه نمایشگر آن نیز در برابر شکستن و نفوذ آب و گرد و خاک مقاومت بالایی خواهد داشت.

باتری نسل هفتم اپل واچ

اپل واچ 7 از باتری بزرگتری نسبت به نسل قبل برخوردار است و به دلیل بهره‌مندی از تراشه سریع S7، عملکرد بهتری نیز از خود نشان خواهد داد. ساعت جدید این کمپانی 33 درصد سرعت شارژ بالاتری نیز خواهد داشت. این باتری تنها در مدت 45 دقیقه از صفر تا 80 درصد شارژ خواهد شد و عمر آن در استفاده‌ مداوم 18 ساعت بیان شده است. گفتنی است که باتری ساعت هوشمند جدید کمپانی اپل توسط یک درگاه USB-C شارژ می‌گردد. نکته جالب توجه آن است که اپل در ساخت این ساعت از آلومینیوم صد در صد قابل بازیافت بهره گرفته که طبق ادعای این کمپانی، تجربه‌ای دلپذیر را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد.

همانند اپل واچ 6، نسل جدید ساعت هوشمند اپل از کلیه قابلیت‌های سنجش سلامت همچون مانیتورینگ نوار قلب، نظارت بر خواب و سنجش سطح اکسیژن خون، تشخیص شستشوی دست و دیگر یادآوری‌های مفید بهره می‌برد. اپل اعلام داشته است که ساعت هوشمند فوق الذکر، از بند‌های جدیدی برخوردار است و با بند نسخه‌های پیشین نیز سازگاری کاملی دارد.

شایان ذکر است که نسل هفتم اپل واچ 400 دلار قیمت گذاری شده است و به زودی با آغاز فصل پائیز فروش رسمی آن آغاز خواهد شد.

1 در مورد “کمپانی اپل رسما از نسل هفتم اپل واچ پرده برداشت”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH