نخستین ویدیوهای تبلیغاتی برای سری آی‌فون 13، اپل واچ سری 7 و آی‌پد مینی منتشر شد

روز گذشته شرکت اپل از گوشی‌های آی‌فون 13 پرو و آی‌فون 13 پرو مکس رسما رونمایی کرد. این هندست‌ها در مقایسه با مدل‌های پیشین بهتر و سریع‌تر هستند. همچنین مدل‌های پرو در مقایسه با همتایان معمولی خود بسیار برتر ظاهر می‌شوند.

کاربران در صورت تمایل می‌توانند رویداد شب گذشته شرکت اپل را از طریق آنلاین به‌طور کامل مشاهده کنند؛ اما انجام این‌کار چند ساعت زمان خواهد برد. بنابراین چنان‌چه با محدودیت زمان مواجه هستید؛ در این‌صورت می‌توانید ویدیوی مربوط به معرفی مدل‌های پرو آی‌فون 13 را در ادامه تماشا کنید.

 

اما آی‌فون‌های پرو احتمالا برای برخی افراد گران‌قیمت محسوب می‌شوند. این افراد برای تماشای ویدیوی کمتر از 2 دقیقه‌ای معرفی آی‌فون‌های 13 و 13 مینی می‌توانند ویدیو زیر را ببینند.

قیمت‌گذاری هندست‌های جدید اساسا مشابه مدل‌های سال گذشته است؛ با این تفاوت که ظرفیت حافظه پایه در آی‌فون 13 و آی‌فون 13 مینی 2 برابر شده و به 128 گیگابایت رسیده است.

ماژول‌های دوربین به‌کارگیری شده در سری آی‌فون 13 شاهد برخی پیشرفت‌های قابل‌توجه نسبت به خانواده آ‌ی‌فون 12 بوده‌اند. این اصلاحات در هر 2 حوزه نرم‌افزار و سخت‌افزار قابل رویت هستند.

حالت سینماتیک بسته به فعالیت در حال انجام توسط هنرمندان قادر به کنترل خودکار فوکوس دوربین است. در ادامه ویدیوهای سینمایی بیش‌تر همراه با فیلم‌های پشت‌صحنه را می‌بینید؛ تمامی این ویدیوها با استفاده از آی‌فون 13 پرو ضبط شده است.

 

چنان‌چه تصور می‌کنید استفاده از اصطلاح “Cinematic” تا حدودی اغراق‌آمیز به‌نظر می‌رسد؛ در این‌صورت می‌توانید صحبت‌های کاترین بیگلو؛ برنده 2 دوره جایزه اسکار و نظرات وی در خصوص هندست‌های جدید پرو را ببینید:

 

آی‌پد مینی 2021 نیز با تغییرات عمده در مقوله طراحی معرفی شد. این تبلت اکنون از حواشی باریک‌تر و دکمه پاور یکپارچه با فیس آی‌دی با ظاهری مشابه آی‌پد ایر برخوردار بوده و از اپل پنسیل نیز پشتیبانی می‌کند. برای آشنایی با امکانات و ویژگی‌های جدید آی‌پد مینی 2021 کافیست ویدیوی زیر را ببینید.

بعلاوه اپل از ساعت‌های هوشمند جدید خود نیز رونمایی کرد. با این‌حال اپل واچ سری 7 تا اواخر پاییز امسال به بازار عرضه نخواهد شد. این محصول از نمایشگر بزرگتر و بدنه بادوام‌تر نسبت به نسل‌های قبلی بهره می‌گیرد. به منظور آشنایی با سایر ویژگی‌های اسمارت‌واچ جدید اپل کافیست ویدیو زیر را ببینید:

 

همچنین اپل از معرفی ابزارهای جانبی جدید نیز غافل نبوده و از یک صفحه‌کلید QWERTY با قابلیت تایپ سوآیپ QuickPath و 33 درصد شارژ سریع‌تر رونمایی کرده است.

اکنون تمامی مدل‌های آی‌فون، آی‌پد و اپل واچ می‌توانند به سرویس ارتقایافته فیتنس پلاس دسترسی داشته باشند. این سرویس در اواخر سال جاری در 15 کسور جدید قابل دسترس بوده و به کاربران کمک می‌کند تا بدون خروج از منزل، تناسب اندام خود را حفظ نموده و احساس آرامش درونی خود را بهبود دهند. برای مشاهده ویدیوی معرفی سرویس فوق ویدیو زیر را ببینید.

3 در مورد “نخستین ویدیوهای تبلیغاتی برای سری آی‌فون 13، اپل واچ سری 7 و آی‌پد مینی منتشر شد”

  1. انتقاد بکنیم ولی از این موضوع هم غافل نشیم که اپل رم و رامران گوشی رو افزایش داده و این یه نکته مثبته.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH