آموزش پیدا کردن موقعیت مکانی کودکان با استفاده از گوشی‌های اندرویدی

اگر گوشی اندروید داشته و می‌خواهید که از موقعیت مکانی کودک خود باخبر شوید، آنگاه در این مطلب می‌توانید شیوه انجام این کار را فرا بگیرید. در ادامه به آموزش ردیابی موقعیت مکانی کودک در اندروید می‌پردازیم.

سرویس Family Link شرکت گوگل، تعداد زیادی ویژگی مفید را ارائه می‌دهد که یکی از آن‌ها ردیابی موقعیت مکانی است. نکته خوبی که در رابطه با Family Link وجود دارد این است که فرایند آن بسیار شفاف است. در واقع در هنگام ردیابی موقعیت مکانی، گوشی کودک شما اعلانی را دریافت خواهد کرد. بدین ترتیب نمی‌توانید کسی را به‌صورت مخفیانه زیرنظر بگیرید.

این مطلب را نیز بخوانید: آموزش کامل نحوه پیدا کردن گوشی گم یا دزدیده شده

نکته: اگر بخواهید که با استفاده از ویژگی Family Link به ردیابی موقعیت مکانی کودک خود بپردازید، آنگاه فرزند شما باید یک گوشی اندروید داشته و با حسابی که به خانواده گوگل شما متصل باشد، به دستگاه خود وارد شود.

نحوه ردیابی موقعیت مکانی کودک در اندروید

پیش از هر چیز باید اپلیکیشن Family Link For Parents را بر روی آیفون، آیپد و یا دستگاه اندرویدی خود اجرا کنید. در اینجا کودک شما باید دستگاه اندرویدی داشته باشد، اما خود شما می‌توانید هر دستگاهی داشته باشید. کودکی که قصد ردیابی وی را دارید، انتخاب کنید.

ردیابی موقعیت مکانی کودک در اندروید

به پایین و کارت “Location” رفته و سپس “Set Up” را لمس کنید.

ردیابی موقعیت مکانی کودک در اندروید

در ادامه پیغامی ظاهر شده که می‌گوید موقعیت مکانی گوشی کودک شما روشن شده و تا زمانی که شما آن را خاموش نکنید، اطلاعات موقعیت مکانی کودک شما با شما به اشتراک گذاشته خواهد شد. بر روی “Turn On” ضربه بزنید.

ردیابی موقعیت مکانی کودک در اندروید

در ادامه فرایند ردیابی سریعا آغاز می‌شود. اکنون در صفحه کودک خود می‌توانید کارتی جدید را مشاهده کنید که موقعیت مکانی فرزند شما را بر روی نقشه نشان می‌دهد. میانبرهایی نیز جهت ناوبری به سمت موقعیت مکانی فرزند شما و همچنین به‌روزرسانی موقعیت مکانی وی، وجود دارند. در اینجا امکان برچسب زدن به موقعیت مکانی (Label) را نیز خواهید داشت.

این تمام کاری بود که باید انجام می‌دادید. جهت خاموش کردن ردیابی موقعیت مکانی، به صفحه کودک خود رفته و سپس “Manage Settings” را لمس کنید.

اکنون باید “Location” را انتخاب نمایید.

کلید گزینه “See Your Child’s Location” را بر روی حالت غیرفعال قرار دهید.ردیابی موقعیت مکانی کودک در اندروید

بدین ترتیب می‌توانید هر زمان که خواستید، از طریق گوشی خود، موقعیت مکانی فرزند خود را پیدا کنید. در هر صورت هدف شما از این کار هر چه که باشد، Family Link بهترین روش انجام این کار خواهد بود.

1 در مورد “آموزش پیدا کردن موقعیت مکانی کودکان با استفاده از گوشی‌های اندرویدی”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH