گلکسی S22 احتمالا کوچک‌ترین پرچم‌دار سامسونگ طی سالیان اخیر به‌شمار خواهد رفت

امروزه نمایشگر گوشی‌های موبایلی از هر زمان دیگری بزرگتر هستند. اندازه نمایشگر اکثر اسمارت‌فون‌ها در مقایسه با تبلت‌ها کماکان کوچکتر است؛ اما با عرضه هندست‌هایی نظیر آی‌فون 13 پرو مکس مجهز به صفحه‌نمایش 6.7 اینچی، اندازه پنل‌های اسمارت‌فونی به تبلت‌ها بسیار نزدیک شده است. با این‌حال کمپانی سامسونگ احتمالا در پرچم‌دار گلکسی S22 خود اندازه هندست را کاهش خواهد داد.

بر اساس یک توئیت اخیرا منتشر شده توسط Ice Universe به‌نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد تا اندازه نمایشگر مدل پایه گلکسی S22 را به حدودا 6.06 اینچ کاهش دهد. بدین‌ترتیب اندازه کلی نمایشگر در مقایسه با هندست‌هایی نظیر آی‌فون 13 کمی کوچکتر خواهد بود.

برای درک هرچه بهتر موضوع جالب است بدانید که اسمارت‌فون گلکسی S21 با نمایشگر 6.1 اینچی در سال جاری به بازار عرضه شد؛ در حالی‌که مدل گلکسی S20 در سال 2019 مجهز به نمایشگر 6.2 اینچی بود. بنابراین به‌نظر می‌رسد که سامسونگ طی سال اخیر به‌تدریج اندازه نمایشگر برخی هندست‌های خود را کاهش داده است. بر اساس شنیده‌ها کاهش اندازه نمایشگر از 6.1 به 6.06 اینچ تغییر چندان چشمگیری نیست؛ اما کاهش ضخامت حواشی اطراف نمایشگر به کوچکتر شدن اندازه هندست کمک خواهد کرد.

در حال حاضر برخی کاربران استفاده از نمایشگرهای بزرگ را ترجیح می‌دهند؛ اما برخی افراد کماکان مایل به خریداری هندست‌های قابل استفاده با یک دست هستند. بنابراین بدیهی است که گلکسی S22 برای پاسخگویی به نیازهای این طیف روانه بازار خواهد شد. البته بایستی به‌ خاطر داشت که این اطلاعات فاقد جنبه رسمی هستند؛ لذا بایستی به صحت و سقم آن‌ها با دیده تردید نگاه کرد. به هرحال اکنون این پرسش در ذهن مطرح می‌شود که کاهش اندازه نمایشگر فقط مربوط به مدل پایه گلکسی S22 بوده یا سایر اعضای این خانواده را نیز شامل خواهد شد.

1 در مورد “گلکسی S22 احتمالا کوچک‌ترین پرچم‌دار سامسونگ طی سالیان اخیر به‌شمار خواهد رفت”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH