تبلت مایکروسافت گو 3 رسما رونمایی شد

سرفیس Go 2 یکی از بهترین تبلت‌های میان‌رده بازار است و با مشخصات جذابش خریداران بسیار را به سوی خود جذب کرد، اما امشب مایکروسافت در مراسم ویژه خود از سرفیس گو 3 رونمایی کرد.

سرفیس گو 3 ظاهری شبیه به نسل قبلی خود دارد، این تبلت از نمایشگر 10.5 اینچی با رزولوشن 1280 در 1920 که در سرفیس بهره می‌برد و مدل پایه آن با پردازنده اینتل پنتیوم گلد 6500Y عرضه می‌شود. مایکروسافت تبلت میان‌رده جدید خود را مشخصات معمولی مانند 4 گیگابایت رم، حافظه 64 گیگابایت از نوع eMMC و با قیمت 399 دلار به فروش می‌رساند.

اما یک نسخه قدرتمند از سرفیس گو 3 نیز وجود دارد که به پردازنده Core i3 مدل 10100Y، مقدار 8 گیگابایت رم و حافظه اصلی SSD با ظرفیت 128 گیگابایت مجهز شده، این مدل در قسمت سخت افزار با پردازنده جدید اینتل، 60 درصد نسبت به نسل قبلی خود قدرتمندتر شده است.

مایکروسافت گو 3 با ویندوز 11 عرضه می‌شود و می‌توان از تمامی قابلیت‌های جذاب ویندوز 11 بر روی این لپ‌تاپ استفاده کرد، یکی از این موارد قفل تشخیص چهره توسط برنامه Windows Hello است که می‌تواند امنیت دستگاه را افزایش دهد.

برخلاف سرفیس پرو 8 در این مدل خبری از پورت Thunderbolt نیست و همان ترکیب پورت‌های USB-C، جک هدفون و ورودی کارت حافظه میکرو SD که در نسل قبلی وجود داشت در سرفیس گو 3 نیز تکرار شده است. این تبلت از دو میکروفون و دو اسپیکر 2 واتی Dolby Audio بهره می‌برد و بر اساس گفته مایکروسافت شارژدهی باتری آن تا 13 ساعت پاسخگو خواهد بود.

نمایشگر این دستگاه مشابه با نسل قبلی با گلوریا گلس 3 پوشانده و محافظت شده است، همچنین این تبلت از قلم استایلوس مایکروسافت پشتیبانی می‌کند و برای کارهای طراحی مناسب است. مایکروسافت قصد دارد در کنار نسخه عادی، نسخه LTE این تبلت را نیز در ماه‌های آینده روانه بازار کند.

در مراسم امشب اپل به جز تبلت سرفیس گو 3، سرفیس لپ‌تاپ استودیو، سرفیس دئو 2، سرفیس پرو 8 و سرفیس پرو ایکس را نیز معرفی کرد.

2 در مورد “تبلت مایکروسافت گو 3 رسما رونمایی شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH