هواوی میت 50 با تراشه اسنپ‌دراگون 898 4G در 3 ماهه اول سال 2022 معرفی می‌شود

شرکت هواوی به‌دلیل ناتوانی در تامین قطعات مورد نیاز خود از روزهای پرشکوه پیشتازی در دنیای اسمارت‌فون فاصله گرفته است. با این‌حال کمپانی چینی توانمندی‌های خود در زمینه تحقیق و توسعه را از دست نداده است. معرفی سری هواوی P50 در اوایل سال جاری برای مدت 4 ماه به تعویق افتاد و اگرچه انتظار می‌رفت که چنین تاخیری بر عرضه سری میت 50 نیز تاثیرگذار باشد؛ اما اخبار جدید نشان می‌دهند که این هندست کماکان در موعد مقرر معرفی خواهد شد.

یک خبرچین چینی مشهور با نام Digital Chat Station ادعا می‌کند که هندست جدید در 3 ماهه نخست سال 2022 عرضه خواهد شد. این اسمارت‌فون از ورژن LTE تراشه پرچم‌دار آینده کوالکام موسوم به اسنپ‌دراگون 898 استفاده خواهد کرد. این شایعه با گزارشات پیشین مبنی بر عرضه هواوی میت 50 در ماه اکتبر مغایرت داشته و یا به شکاف زمانی بسیار طولانی میان موعد معرفی هندست و عرضه آن به بازار اشاره دارد.

شخص خبرچین در واقع ادعا می‌کند که هندست جدید مجهز به تراشه SM8425 خواهد بود. این شناسه متعلق به تراشه پرچم‌دار آینده کوالکام است. نام حقیقی تراشه یعنی اسنپ‌دراگون 898 هنوز مورد تائید قرار نگرفته است.

2 در مورد “هواوی میت 50 با تراشه اسنپ‌دراگون 898 4G در 3 ماهه اول سال 2022 معرفی می‌شود”

    1. امیرکیوان گوهری

      سلام دوست عزیز. تحریم هواوی مربوط به تراشه‌های 5G بوده و کمپانی چینی قادر به خریداری و استفاده از تراشه‌های 4G منتخب کوالکام خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH