ورود ابرقهرمانان به سرزمین اپل

 3-1

خبری خوش برای دوستداران بازی‌های کامپیوتری و همچنین دوستداران سری ابزارهای اپل به گوش می‌رسد که بر اساس آن شاهد ورود ابرقهرمانان به سرزمین اپل خواهیم بود.

دو سال پیش بود که فیلم سینمایی انتقام جویان یا به عبرات آشناتر برای دوستداران ابرقهرمان‌ها، فیلم سینمایی Avengers به اکران درآمد و استقبال بسیار زیادی از این فیلم شد. در این فیلم تعدادی از ابرقهرمانان در قالب یک تیم برای نجات جهان از حمله بیگانگان فضایی اقدام می‌کردند که این امر موجب شد محبوبیت این فیلم از یک عنوان سینمایی بالاتر برود محصولات جانبی بسیاری برای آن ساخته شود.

از سوی دیگر محصولات لگو در دوران کودکی بسیاری از ما به‌عنوان اسباب‌بازی‌هایی که با نام خانه‌سازی شناخته می‌شدند جایگاه ویژه‌ای دارند و در سال‌های اخیر محصولات فراوانی بر اساس نام لگو به بازار عرضه شده‌اند که شامل تعداد زیادی بازی بر اساس فرنچایزهای نیرومند بودند. این بازی‌ها شامل موارد مشهوری مانند ارباب حلقه‌ها، بت من و … بودند و در آخرین شماره از این بازی قرار است شاهد حضور گروه اونجرز باشیم. البته بازی اونجرز قرار است با حضور تمامی ابرقهرمانان آن بر روی پلتفرم‌های دارای سیستم‌عامل iOS عرضه شود.

البته در این بازی قرار است علاوه بر داشتن امکان بازی با ابرقهرمانان سری اونجرز، امکان بازی با تعدادی از ابرقهرمانان سری مردان اکس یا همان X – Men روبرو شویم و با آن‌ها نیز بازی کنیم. این بازی‌ قرار است بر روی هر دو پلتفرم آیفون و آیپد، قابل‌دسترسی باشد و یکی از بهترین تجربیات بازی بر روی محصولات اپل را به همراه بیاورند.

این بازی به‌صورت کلی دارای روندی کاملاً مشابه با روند بازی عرضه شده بر روی پلتفرم‌های نینتندو دی اس و پلی‌استیشن ویتا خواهد داشت ولی امکان استفاده از مزایای صفحه‌های لمسی به این عنوان افزوده شده است تا با کاربری عمومی تبلت‌ها و گوشی‌های اپل هم‌خوانی داشته باشد.

این بازی شامل مبارزات نسبتا ساده، حل معماهای ویژه مرتبط با سری و بیشتر از هر چیز دیگر معماهای پلتفرمی و سکو بازی خواهد بود که این امر موجب می‌شود تا لحظات شادی را با این بازی تجربه کنید. این بازی شامل 45 ماموریت مختلف است و با آن می‌توان برای مدتی نسبتا طولانی سرگرم بود.

این عنوان با قیمت 5 دلار آمریکا بر روی بازار نرم‌افزاری شرکت اپل به عرضه می‌رسد و برای استفاده زا تمامی شخصیت‌های بازی نیاز به گذراندن مراحلی خواهید بود و پس از تعدادی خاص از مراحل، کاراکترهای جدید بازی به ترتیب آزاد خواهند گردید تا بتوانید از آن‌ها استفاده نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH